Desparasitatu casanu per i misgi - pipetta fatta in casa!

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 5 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Alina Marshal / Leggenda vivente / Tali cappelli sono solo a Odessa
Video: Alina Marshal / Leggenda vivente / Tali cappelli sono solo a Odessa

Cuntenutu

Ci hè parechje opzioni nantu à u mercatu antiparasite di i misgi. E pipette sò largamente aduprate è raccomandate da i veterinari ma ponu ancu esse assai costosi.

Parechje persone si dumandanu nantu à alternative più economiche è naturali à i misgi di vermi. Sò principalmente quelle persone chì aiutanu à curà i misgi stragi è ùn anu micca i mezi ecunomichi per cumprà pipette, chì cercanu stu tipu d'alternativa.

Per questa ragione, PeritoAnimal hà preparatu st'articulu per sapè cumu fà un dewormer casanu per i misgi, più precisamente a pipetta casera. Vi spiegheremu cumu preparassi, cumu dumandà è quantu hè efficace.


I vermi sò boni per i misgi?

antiparasite sò un pruduttu di basa è essenziale per a salute di i misgi, in particulare per quelli chì l'anu accessu à l'esternu, postu chì sò più esposti à una pussibile infestazione di pulci o zecche, per esempiu. Ancu se l'opzioni commerciali sò l'opzione più raccomandata da i veterinari, ci sò alternative. Hè impurtante di arricurdassi chì i studii sò fatti regolarmente per cunfirmà l'efficacità di i farmaci antiparassiti è diverse marche adattanu i so prudutti à a nova resistenza di i parassiti.

Quandu si applica a pipetta, soprattuttu se u ghjattu hà dighjà pulci, duvete seguità una serie di regule, cume bagnà u gattu. Vi avete mai dumandatu perchè? Ùn hè micca solu per pulisce u felinu, u bagnu aiuta ancu à eliminà i parassiti. Tuttavia, ùn hè micca un compitu faciule, soprattuttu se u ghjattu ùn hè micca abituatu.


Malgradu i vantaghji di e pipette cummerciale è i numerosi vantaghji nantu à e pipette fatte in casa, anu qualchì svantaghju. À pipette industriali sò cumposti di chimichi chì ponu esse dannosi per a salute di l'animali è di quelli chì l'anu intornu (per esempiu, certi animali soffrenu intossicazioni dopu chì a pipetta sia amministrata perchè leccanu è ingerenu u pruduttu). Listessu accade cù i zitelli chì ghjucanu cù i misgi dopu avè piazzatu a pipetta, toccanu u pruduttu cù e so mani, leccanu e so dite, ingerendu i cumpunenti tossichi.

Chì avemu bisognu per fà a pipetta fatta in casa?

Duvete pruvà à uttene tutti l'ingredienti necessarii da erboristi, colture agroecologiche o produttori chì ùn aduprate micca pesticidi nè chimichi in i culturi.


Ingredienti

  • Neem (neem) o oliu Amargosa
  • Citronella o oliu di citronella
  • Oliu d'Eucalyptus
  • Oliu di Menta o Oliu di Tè
  • Ipertonica (o naturale) acqua di mare o soluzione salina

Tutti i prudutti citati, eccettu l'acqua di mare, ponu esse acquistati in buttiglie di 50 ml (u più adattu) o in buttiglie di 10 o 20 ml. I prezzi varianu secondu a dimensione di a buttiglia, ma sò generalmente assai ecunomichi.

Per preparà l'acqua di mare seguitate queste istruzioni:

  1. andate in mare à coglie l'acqua
  2. Lasciate decantà per 24 ore
  3. Passà l'acqua per un filtru di caffè

Un'altra opzione pussibile hè di cumprà acqua di mare è di cunvertitela in isotonica in un raportu 3: 1.

Averete bisognu di cumprà unu. Siringa da 2 ml (senza agulla) per pudè applicà a suluzione è a Flacone da 10 ml di caramelu per fà u mischju è tene a preparazione per qualchì tempu. In questu modu, ùn duverete micca tene à preparà a soluzione ogni volta chì vulete vermu u gattu.

Preparazione di pipette

Cumu l'anu dettu, pudemu preparà a soluzione in bottiglia è mantene per 2 mesi. Duvete ripete l'applicazione una volta à u mese. Faremu i calculi per 10 ml:

  1. Acqua di mare isotonica o siero (65%) = 6,5 ml
  2. Oliu di menta o oliu d'arburu di tè (10%) = 1 ml
  3. Oliu d'Eucalyptus (10%) = 1 ml
  4. Citronella o oliu di citronella (10%) = 1 ml
  5. Oliu Neem (Nim) o oliu amaru (5%) = 0,5 ml

Averete preparatu 10 ml di pruduttu, di i quali duvete applicà 1,5 ml à u mese in ogni ghjattu. Ùn vi scurdate di trattà a buttiglia assai cun cura è aduprate sempre una siringa pulita per evità di cuntaminà u pruduttu.

Cumu, quandu è induve candidà?

Per uttene un bonu risultatu, duvete appiicà a pipetta currettamente: l'ideale seria di cumincià bagnendu u felinu è dopu un ghjornu o dui, appiccicate a pipetta.

In quantu à a dosa, hè impurtante menziunà quellu per misgi chì pesanu menu di 10 kg duverete aduprà 1,5 ml di pruduttu per mese. In casu chì u ghjattu pesa più di 10 kg, duvete aduprà circa 2 ml. Questa dosi ùn hè micca una regula generale, perciò si consiglia di cunsultà u vostru Veterinariu di Medicina Naturale.

E migliori zone da candidà sò a zona di u collu, trà e duie scapule (a mità di a quantità) è a zona di l'anca, uni pochi di centimetri da u principiu di a coda (l'altra metà). Alcune persone preferenu piazzà tuttu u pruduttu in a zona di u collu.

Seguitendu stu prucessu simplice, ancu cù poche risorse, puderete tene luntani i parassiti da i gattini in modu naturale è sicuru.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi.Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.