U bagnu di u cane in casa: cunsiglii è prudutti

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
U bagnu di u cane in casa: cunsiglii è prudutti - Animali
U bagnu di u cane in casa: cunsiglii è prudutti - Animali

Cuntenutu

U bagnu di u cane in casa hè una opzione assai cumuna è divertente, postu chì i cuccioli devenu esse lavati da i so patroni di modu regulare. I capelli longi devenu fà la ogni duie o trè settimane, mentre chì i capelli corti devenu fà lu ogni mese o mese è mezu.

Alcune persone anu difficiule à fà questu è, per questa ragione, ci portanu à i centri di bellezza di i cani, ancu se duvete sapè chì bagnà u vostru cucciolu favurisce a vostra relazione è cresce a fiducia in u cucciolu. Dopu, in PeritoAnimal, vi daremu i cunsiglii necessarii per bagna u cane in casa, cù alcuni cunsiglii è prudutti necessarii.

Chì avete bisognu?

u bagnu hè un rutina necessaria per u nostru cane per eliminà l'eccessu di capelli morti è sanificassi per prevene malatie è parassiti esterni. Oltre à impedisce à u vostru cane di puzzulà male, u bagnu hè per parechji animali un mumentu rilassante è piacevule cù a cumpagnia di u vostru megliu amicu, vale à dì voi.


Ogni cane hè diversu è hà un tippu di capelli specificu chì determinerà à chì frequenza deve esse lavatu è chì prudutti hè raccomandatu di lavà.

Per bagnà u cane, ci vole à avè qualchi prudutti di basa è prima di tuttu hè impurtante d'avè tuttu prontu, cusì pudemu impedisce à u nostru cane di sorte da a vasca o di ùn pudè finisce u prucessu. Dunque, riunite u materiale chì seguita:

  • shampoo per cani
  • Conditioner
  • Spazzola
  • Asciugamani
  • Forbici
  • Pipette

Ancu s'ellu ci sò trucchi naturali cù l'usu di l'acitu di sidru di mela, per esempiu, i shampoo digià preparati cuntenenu repellenti per aumentà l'efficacità di a pipetta chì appicheremu più tardi. Scuprite e pruprietà chì i prudutti chì dumandate anu è fate particularmente attenzione cù quelli cuccioli chì anu prublemi di pelle.


Se avete dighjà tutti questi elementi inseme, allora pudete iniziare a meravigliosa missione di bagnà u vostru cucciolu. Metti i vestiti cunfurtevuli è approntate à bagnassi qualchì volta!

10 Cunsiglii per u bagnu di cani

Fate u bagnu una sperienza pusitiva è gratificante per voi dui, per questa ragione vi offre 10 cunsiglii per fà u bagnu di u vostru cane perfettu:

  • A pelle di u cane hè cuperta cun un stratu assai finu di grassu chì a prutege è l'isula da infezioni è parassiti, per questa ragione hè assai impurtante ùn bagnate micca troppu u vostru cane, postu chì i strati di prutezzione naturale ponu esse affettati è mancanu d'agisce. Sicondu u vostru statutu d'igiene o u vostru tipu di pelle, duvete lavà u vostru cucciolu più o menu spessu.
  • Aduprate sempre prudutti specifichi per i cani. Ùn fate mai l'errore di bagnà u vostru cucciolu cù u vostru propiu shampoo, chì i so bisogni di pelle è di pelliccia sò assai diversi. Cumprate stu tipu di shampoo in negozii specializati per cani è animali domestici.
  • Stà calmu in ogni mumentu. Cum'è durante a spassighjata, u vostru animale domesticu duverebbe sempre esse calmu, cusì qualcosa simile duverebbe accade in bagnu. Duvete capisce chì questu hè solu un'altra rutina è per questa ragione ùn ti bagnerà micca quandu hè eccitatu.
  • A prima volta hè critica. Hè assai impurtante chì durante e prime volte chì bagnate u vostru cucciolu, li piaci l'acqua è l'accessorii specifici per i cuccioli chì pò ghjucà. Fate chì u vostru animale domesticu si senti bè è ogni altra volta chì u fate u bagnu serà più faciule.
  • U temperatura di l'acqua hè assai impurtante. L'acqua deve esse calda, ma più calda chè fredda. A temperatura di i cuccioli pò varià trà 37 - 38ºC, dunque duvemu esse assai attenti à l'acqua fredda.
  • Evite l'acqua in l'arechje. Duvete assicurà chì l'acqua ùn entri micca in l'arechje di u cane, chì pò causà infiammazioni assai dolorose. Hè cunsigliatu di copre l'arechje di u cane cù tappi specifici per i cani.
  • Cumincià cù a testa. Prima lavate a testa di u cane cù cura è cù assai carezze. U cucciolu deve esse rilassatu è accarezzatu per chì questu sia un momentu calmante per ellu. Prufittate di l'uccasione per massà l'arechje di u cane.
  • attenti à u umidità. Pruvate à asciugà tuttu u corpu di l'animale è impedisce ch'ellu sia bagnatu troppu.Hè cunsigliatu di aduprà un asciugatrice per cani, stu tippu di asciugatrice face menu rumore per ùn spaventà l'animale.
  • Spazzulate u pelu à a fine senza fretta è quandu u cucciolu hè chjinatu, cusì impedite ch'ellu stende di più è puderete sbulicà tutti i nodi chì puderebbenu esiste.
  • Ma hè assai impurtante chì gudiate u mumentu è pruvate à fà chì u cane gode di u mumentu cum'è voi.

Se u vostru cucciolu hà avutu pezzi scuri, di culore di ramu sottu à l'ochji di u vostru cucciolu, assicuratevi di pulisceli è asciugalli prestu, mantenenduli umidi puderebbenu cunduce à una infezzione batterica.


Arricurdatevi chì a pulizia di u vostru cane ùn finisce micca solu cù un bagnu. Hè di primura chì si pulisca l'arechje, i denti è l'ochji cù a rigularità chì si merita di esse 100% sana.