Cuntenutu
Hè cunsigliatu attualmente castrà i misgi di i dui generi per impedisce a so riproduzione eccessiva è per evità di fughje da casa spessu, chì e so cunsequenze sò di solitu lotte, accidenti è ancu a morte prematura di u felinu.
Allora se avete sceltu di sterilizà u vostru felinu, duvete cunnosce a cura chì duvete piglià cun ellu dopu sta prucedura. Per aiutavvi in st'articulu PeritoAnimal vi spiegheremu tuttu cura di un gattu dopu a sterilizazione pè u vostru misgiu d'avè u megliu tempu pussibule.
Per sapè tuttu ciò chì u vostru gattu novu castratu hà bisognu, continuate à leghje st'articulu.
Misura rispunsevule
Ci sentimu spessu rispunsevuli, è ancu culpevuli, quandu pigliemu sta misura drastica chì tocca a vita sessuale di u nostru ghjattu o di u nostru ghjattu. Ma hè una opzione necessaria chì sarà migliurà è prolongà a vita di u to animali domesticu. Scuprite tutti i vantaghji di sterilizà un gattu in u nostru articulu.
pigghia un decisione rispunsevule per u benefiziu di u vostru felinu, chì vi ferà risparmià assai prublemi è assai affanni.
l'intervenzione
A chirurgia per sterilizà un gattu deve esse fatta da un veterinariu è, per quessa, una anestesia totale serà necessaria. Dopu a cirurgia, duvete impedisce à u ghjattu o gattu di pruvà à caccià i punti di sutura. U veterinariu vi cunsiglierà nantu à u megliu modu per fà questu è preparerà a ferita di l'animali in u megliu modu pussibule per minimizà u risicu. Duvete esse attenti à l'istruzzioni di u veterinariu è seguità tutti i so cunsiglii à a lettera.
Hè prubabile chì per qualchì ora u misgiu o u misgiu portinu una Collana elisabettana per impedisce a to bocca d’avvicinassi di a ferita. Hè di primura per impedisce à u ghjattu di grattà a ferita. Nurmalmentu, à i misgi ùn li piace mancu à pena stu collu, ma hè di primura di purtallu postu chì u ghjattu hà da pruvà à liccà a ferita è strappà i punti di sutura.
Hè ancu cunsigliatu chì u ghjattu appena castratu sia calmu è si move quantunque pussibule per inizià a so ripresa. S'ellu ci hè un locu predilettu in casa, lasciate u ghjattu quì. per qualchì ghjornu duverebbe mimallu assai, ancu s'ellu si rivela ostile. Ùn vi scurdate di u cunfortu chì a ferita causa è di i cambiamenti metabolichi chì sò stati improvvisamente fatti in u corpu di u felinu.
manghjà
Dopu qualchì ora d'intervenzione, u misgiu puderà manghjà s'ellu hà un appetitu. L'ingestione di manghjà è di beie deve esse dimezzata. Cum'è l'animali hè scomudu è dulurosu, hè cunveniente per dalli per trè o quattru ghjorni cibu bagnatu.
D'ora in poi, duveria esse u veterinariu chì, secondu l'età è e caratteristiche di u misgiu, indicherà a dieta da seguità.I misgi sterilizzati sò propensi à l'obesità, dunque a so nova dieta deve esse definita da u veterinariu secondu e circustanze. ci hè da vende alimentu specificu per i misgi castrati.
Guarda è cuntrolla u vostru felinu
duveria esse attenti à l'evoluzione è ricuperazione di u vostru misgiu. Qualunque cosa anormale chì si rileva cum'è vomitu, sanguinamentu da a ferita o feci, diarrea, debolezza totale, o qualsiasi altru comportamentu inusuale, duvete cunsultà immediatamente u vostru veterinariu.
U ghjattu hà da ripiglià si da a malatia per uni pochi di ghjorni, dunque ùn hè micca raru s'ellu hà qualchì cumpurtamentu stranu o anormale.
tranquillità tutale
Mentre u misgiu si ripiglia, deve stà calmu è serenu per uni pochi dece o dodici ghjorni. Dunque, ùn duvete micca viaghjà o entrà in avè un novu animale domesticu. Se ci hè più di un misgiu in u casu, tenitelu separatu per uni pochi di ghjorni per impedisce di liccà a ferita di u to cumpagnu.
Tenite chjuse e finestre, i porticelli o altri lochi di a casa chì sò periculosi per u vostru misgiu è ch'ellu visitava spessu prima di a chirurgia. L'operazione diminuisce a vostra forza è i soliti salti è bilanci ponu fiascà è causà gravi danni à u vostru animale domesticu.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.