Cuntenutu
- cane vede culuritu
- Avete una impronta digitale?
- U primu essere vivu à esse lanciatu in u spaziu era un cane
- a più vechja razza di cane
- U cane Fila Brasileiro hà cacciatu schiavi
- U cane Chowchow hà una lingua turchina.
- attenti à u cane
- i cani sudanu per a lingua
- U cane u più veloce di u mondu hè u ghjacaru
- Dobermann vene da Louis Dobermann
Se amate i cani cum'è noi, ùn pudete micca mancà questu top 10 Cose chì ùn sapia micca di i cani.
Oltre à esse animali divertenti è allegri, i cani portanu cun elli un passatu impurtante in a memoria umana. Grazie à l'internet pudemu sparte sta maravigliosa classificazione per chì sapete tuttu di u vostru animale domesticu preferitu.
Continuate à leghje è scopre parechje trivia nantu à i cani in questu articulu PeritoAnimal.
cane vede culuritu
I cani ùn vedenu micca u neru è u biancu cume simu stati purtati à crede, elli vede a vita in culore, cum'è noi- Ancu se u so campu di visione hè più chjucu di quellu di l'umani, i cani sò capaci di vede in u bughju.
Ancu se vedenu in culore, ùn vedenu micca cum'è noi. Sicondu alcuni studii scientifichi, i cani sò più propensi à vede blu è giallu. D'altra parte, ùn distingue micca u rosa, u rossu è u verde.
Leghjite u nostru articulu cumu u cane vede u so pruprietariu è amparate tuttu.
Avete una impronta digitale?
Sapete chì u musu di un cane hè unicu? Ciò chì hè sicuru hè chì ùn sò micca dui muschi simili, cum'è cù l'impronte digitali umane, i cuccioli anu ancu a so marca.
Un'altra cosa hè chì u culore di u musu pò cambià sia per una brusgiatura sia per cambiamenti stagionali.
U primu essere vivu à esse lanciatu in u spaziu era un cane
U primu esse vivu à viaghjà in u spaziu hè statu un cane! Si chjamava Laika. Stu picculu cane sovieticu hè statu racoltu in carrughju è hè diventatu u primu "astronauta" à viaghjà in u spaziu in a nave spaziale chjamata Sputnik.
Laika, cum'è parechji altri cani, sò stati addestrati per entrà è passà ore in una nave spaziale. Era unu di i numerosi cani vagabondi aduprati in sti esperimenti.
Leghjite a storia completa di laika, u primu essere vivu chì hè statu mandatu in u spaziu.
a più vechja razza di cane
Puderemu cunsiderà chì Saluki hè a più antica razza di cane addomesticatu in u mondu. Pudemu vede ritratti di stu cane maravigliosu chì data di u 2100 aC in Egittu. Hè cunsideratu unu di i cani più intelligenti è ubbidienti in u mondu.
Leghjite u nostru articulu cumpletu nantu à a razza Saluki è cunnosce e so caratteristiche fisiche è temperamentali.
U cane Fila Brasileiro hà cacciatu schiavi
À u XVIIu seculu, u Coda brasiliana per cuntrullà i schiavi è caccialli quandu fughjenu da e piantazioni. Hè dunque chjamatu "u macellaru". Sta misura era pupulare à l'epica, chì l'imponente dimensione di stu grande cane intimurì i schiavi chì, temendu l'animali, evitanu di fughje.
U cane Chowchow hà una lingua turchina.
u cane chowchow hà una lingua di culore scuru chì varieghja trà neru, turchinu è viulettu. Ma perchè Chowchow hà una lingua turchina? Ancu s'ellu ci sò parechje ipotesi, hè cunsideratu cum'è una cunsequenza di un eccessu di melanina o di una mancanza di tirosina. In ogni casu, li dà un aspettu unicu è inconfundibile.
attenti à u cane
U famosu "attenti à u cane"apparsu per a prima volta in a Roma antica. Sò i citatini chì anu messu st'avvertimenti vicinu à a porta d'entrata cum'è s'ella fussi un tappettu. Puderanu ancu mette li nantu à i muri vicinu à a porta.
i cani sudanu per a lingua
A diversità di l'omu, u cane a toia per bocca è di u pasticci, altrimente seria impussibile di regulà a so temperatura. U sistema di termoregulazione in i cani hè menu efficiente di quellu di l'umani.
Leghjite tuttu nantu à questu sughjettu in l'articulu "cumu i cani sudanu".
U cane u più veloce di u mondu hè u ghjacaru
u ghjacaru hè cunsideratu u più veloce di tutti i cani, da quì l'affluenza digià vechja di corse di cani. Pò ghjunghje à 72 chilometri à l'ora, più di un ciclomotore.
Scuprite l'altre razze di cani più veloci in u mondu in u nostru articulu nantu à questu sughjettu.
Dobermann vene da Louis Dobermann
U Dobermann riceve u so nome da Louis Dobermann, un publicanu chì temia per a so sicurezza. In questu modu hà cuminciatu à creà una linea genetica di cane specifica chì currisponde forza, ferocità, intelligenza è lealtà. Effettivamente questu omu hà ottenutu ciò ch'ellu cercava è oghje pudemu gode di stu meravigliosu cane.