Cura di i cani cechi

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 19 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Come PRENDERSI CURA DI UN CARLINO? 🤗
Video: Come PRENDERSI CURA DI UN CARLINO? 🤗

Cuntenutu

Se u vostru cucciolu hè diventatu cecu cù l'età o per via di qualchì malattia, duvete tene à mente chì l'animale averà bisognu di qualchì attenzione particulare per abituassi à a so nova realità. Un cucciolu chì hè natu cecu camperà più naturalmente chè un cane chì hà persu a vista. A diversità di l'omu, i cuccioli malgradu avè sta incapacità, ponu sopravvivere megliu adattendu i sensi di l'uditu è ​​di l'olfattu (stu sensu hè assai più forte ch'è in l'omu). U vostru cervellu cumpenserà a perdita di visione aumentendu i vostri altri sensi. Continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal per sapè tuttu cura di u cane orbu.

cura di l'internu

Se avete decisu di aduttà un cane cecu, hè assai impurtante chì rende e cose più faciule per ellu quand'ellu ghjunghje. Se avete una casa larga è spaziosa, serà di primura chì, à u principiu, abbia una piccula area è chì pocu à pocu, allargate u spaziu. In questu modu è cù un prucessu graduale di adattazione, u vostru cucciolu si senterà più comodu.


Quandu ghjunghjite in casa, guidate u cane lentamente cù un piombu, pruvendu à evità di schjattà contr'à l'ogetti. Lascialu sniffà per identificà e sfarente zone di a casa. Hè impurtante di caccià o copre (almenu temporaneamente) oggetti chì vi puderianu ferisce, cum'è anguli assai taglienti è pruteghje vi da e scale. Mancu duverebbe lascià un ogettu à mezu à u percorsu.

Sì, d'altra parte, u vostru cucciolu hà persu a vista progressivamente, ancu s'ellu hè abituatu à a vostra casa, a cecità li pò causà una situazione disperata se move mobuli è oggetti. Per questa ragione, u l'ordine hè u strumentu fundamentale per truvassi rilassatu è capisce u schema di a casa.

Ùn spaventallu micca o toccallu senza prima avvisallu, ogni volta chì interagite cun ellu, dite u so nome è avvicinatevi dolcemente per ùn spaventallu. In generale, ancu se simu sempre più attenti, parlemu sempre di un cane chì hà bisognu di cura di basa.


Se ùn site micca sicuru se u vostru cane hè cecu, leghjite u nostru articulu per sapè se u mo cane hè cecu.

cura durante u giru

Durante a passeggiata hè altrettantu o più impurtante chì u cane si senti sicuru è cunfortu cun noi, i so patroni, per questa ragione hè assai impurtante spieghendu à l'altri populi chì u nostru cane hè cecu prima di esse toccu, altrimente u cane puderebbe spaventà.

Guidatelu currettamente per ùn chjappà micca à l'ogetti in strada è fate attenzione quandu u lascia interagisce cù altri cani è persone. Arricurdatevi ch'ellu ùn vede micca quellu chì s'avvicina è a so capacità di reazione hè più lenta ma più difensiva. Se u esponi à certe situazioni, genererà grande ansietà.


Inoltre, hè essenziale aduprate a guida o l'arnese durante u giru, eccettu chì site in una zona cunnisciuta è sicura induve pudete guidà cù a vostra voce. In questu modu, l'animali esercitarà in modu sicuru è sempre sottu a vostra supervisione.

Pruvate à trasmette sicurezza è tranquillità durante a spassighjata, parlatelu di tantu in tantu, felicitallu quandu si comporta currettamente è accarezzelu di tantu in tantu (nutatelu in a vostra voce prima). Mantene lu luntanu da i periculi pussibuli cume e scale, e piscine o i cani aggressivi, hè a vostra guida è cume tale duvite evità di esse vicinu à i lochi chì puderebbenu mette in risicu u vostru benessere.

Attività per aumentà a vostra felicità

Duvemu incuragisce u sviluppu di tutti l'altri sensi di u cane, dunque hè assai beneficu per aiutà u cane à cunnosce sfarenti oggetti, animali domestici è persone, sempre cun primura. Hè assai impurtante catturà sfarenti stimuli è tene à relazione cù tuttu ciò ch'ellu facia prima di perde a vista, alluntanallu solu u rende tristu è suspettu.

Inoltre, ùn duvete micca mancà di spassighjate è attività cun ellu cum'è s'ellu fussi un cane anzianu, è ancu di offre li ghjoculi è premii. Ricumandemu d'utilizà ghjoculi sani cum'è palle cù una campana in l'internu o ghjoculi di gomma chì facenu rumuri.

Cunsiderate chì i ghjoculi chì facenu rumore ponu spaventà vi, per questa ragione hè impurtante d'esse presenti è ancu lascialli cù u so prufumu per sentesi cunfidenza.

cane chì guida u cane orbu

Una bona opzione per migliurà a qualità di vita di i cani cechi hè cumpagnia di altri cani, postu chì in più di favurisce una relazione assai speciale, u vostru altru animali vi aiuterà è vi pruteggerà da ogni periculu.

Dopu, vi mostremu duie storie straordinarie chì vi faranu pensà à i vantaghji di aduttà un cucciolu per guidà u vostru cane orbu:

  • Un casu assai cummuvente hè quellu di Lily è Maddison. Lily hà avutu un prublema seriu cù i so ochji chì li hà fattu caccià li è, di pettu à a pussibilità d'avè da sacrificalla, u rifugiu hà sviluppatu una sperienza cù un altru cane, Maddison, chì hà da cumincià à agisce da cane guida. In effetti, riunisce entrambi i Grandi Danesi hà travagliatu megliu di ciò chì pensavanu, entrambi sò diventati inseparabili. Dopu chì sta storia abbia toccu i media, 200 persone si sò vuluntariamente aduttate per sti dui amichi, è avà tramindui li piaci à campà in una casa cù una famiglia maravigliosa.
  • u casu di Buzz è Glenn (Bull Terrier è Jack Russell) sò diventati virali è assai populari nantu à e social media. Tramindui eranu stati abbandunati è campavanu inseme in un tunnel in Durham, Inghilterra. Dopu à esse salvati è curati, anu scupertu chì eranu dui cumpagni inseparabili di a stessa età, chì avianu passatu a so vita sana inseme. Buzz hà fattu una guida per Glenn è ùn si separanu mai pruteggendusi.