Border Collie Colors

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Border Collie Colors And Pattern | Gorgeous Border Collie Colors And Pattern That are popular today
Video: Border Collie Colors And Pattern | Gorgeous Border Collie Colors And Pattern That are popular today

Cuntenutu

Pudemu dì chì una di e razze di cani più emblematiche in u mondu hè u Border Collie, sia per a so intelligenza sia per a so bellezza. Certamente, quandu si pensa à sta razza, un cane neru è biancu vi vene prestu in mente. Tuttavia, ci sò parechji tippi di Border Collies, secondu u so culore di mantellu.

In fatti, e varietà di sta razza sò assai numerose, cumprese a versione merle di guasi ogni culore pussibule, chì apparisce da un genu chì codifica a presenza di sti sfarenti toni, tipichi di u mantellu merle. In questu articulu, vi mostremu tutti i culori di Border Collie è spieghemu perchè ognuna di elle apparisce.

Culori accettati in Border Collie

Una di e curiosità più notevuli di u Border Collie hè a so larga gamma di culori, postu chì a so culurazione hè determinata da a genetica. Dopu à u standard di razza Border Collie preparatu da a Federazione Internaziunale di Cinulugia (FCI), tutti i culori dettagliati sottu sò accettati. Tuttavia, u culore biancu, per ragioni di forza maggiore, deve esse evitata, essendu esclusu da u standard.


Tutti i culori sò nantu à un stratu sempre biancu, i tricolori essendu quelli chì presentanu diverse variazioni in a cumbinazione di i toni seguenti: rossu, neru è biancu. Dunque, secondu a genetica, sti culori mostreranu una ombra o l'altru, cum'è a mostreremu quì sottu.

Amparate più nantu à sta razza in l'articulu "All About Border Collie".

Genetica di u Border Collie

U culore di u mantellu, di l'ochji è di a pelle stessa hè determinatu da diversi geni. In u casu di u Border Collie, un totale di 10 geni direttamente implicati in a pigmentazione, di quale hè rispunsevule a melanina. A melanina hè un pigmentu di u quale ci sò duie classi: feomelanina è eumelanina. Pheomelanin hè rispunsevule per i pigmenti chì vanu da u rossu à u giallu, è l'eumelanin per i pigmenti chì vanu da u neru à u marrone.


Più specificamente, di sti 10 geni, 3 sò determinanti diretti di a culurizazione basica. Quessi sò i geni A, K è E.

  • Gene A: quandu si tratta di l'allelu Ay, l'animali hà un mantellu trà giallu è rossu, mentre ch'ellu hè in At, hà un mantellu tricolore. Tuttavia, l'espressione di u genu A dipende da a presenza o assenza di dui altri geni, K è E.
  • Gene K: in questu casu si trovanu trè alleli diffirenti. L'allele K, se dominante, impedisce l'espressione di A, pruvucendu una culurazione nera. Se l'allele hè Kbr, A hè permessa di sprime si, pruvucendu una culurazione in a quale cumpariscenu una spezia di strisce giallu-rosse, cagiunendu un mantellu brindulu. Infine, s'ellu hè u genu recessivu k, A hè ancu spressu, cusì ùn ci sò caratteristiche di K. Cum'è in u casu di u genu A, u genu K dipende da E per a so spressione.
  • genu E: questu genu hè rispunsevule di eumelanina, allora sì l'alele dominante E hè presente, sia A sia K ponu esse spressi. In u casu di l'allele recessivu in omozigosi (ee), l'espressione di eumelanina hè impedita, è questi cani producenu solu feomelanina.

Tuttavia, l'espressione di questi geni principali pò spiegà solu i seguenti culori: rossu australianu, neru, sabbia è tricolore.


Geni Culurizanti di Border Collie Secundariu

In più di i 3 geni principali discututi sopra, ci sò un totale di 5 geni chì interferiscenu è mudificanu a culurazione in Border Collie. In breve, questi geni sò:

  • Gene B: hà effetti nant'à eumelanina. L'allele B duminante hè cunsideratu nurmale, mentre chì u recessivu b face chì u culore neru si marroni.
  • Gene D: Stu genu affetta l'intensità di u culore, agisce cum'è diluente in a so versione d recessiva, allora diventa, per esempiu, neru in turchinu, schjarisce u giallu è u rossu, è face u marrone diventà purpura.
  • Gene M: cum'è D, u genu M in u so allele dominante provoca una diluzione di culore, affettendu l'eumelanina. In questu casu, u neru cambierà in merle turchinu è marrone in merle rossu. L'apparizione di l'omozigosi di u gene duminante (MM) produce esemplari di merle bianchi, chì ùn anu micca culore, ma u più preoccupante hè chì presentanu gravi prublemi di salute, cume a cecità o ancu l'assenza di l'ochji, a sordità, trà altre cundizioni. Per questa ragione, a traversata trà esemplari merle hè pruibita da e federazioni, chì impediscenu a registrazione di sti tippi di Border Collies, per evità di prumove l'apparizione di questi animali, chì soffreranu assai tutta a so vita, qualcosa chì accade in cani albini spessu.
  • Gene S: Ci hè 4 alleli di stu genu, rispunsevuli di a spressione di u culore biancu in u mantellu di l'animali. In u casu di l'allele S dominante, u biancu seria guasi assente, mentre chì in u sw, u più recessivu di tutti, l'animale seria cumpletamente biancu, eccettu per alcune macchie culurite guasgi isolate nantu à a faccia, u corpu è u nasu, chì prisenta dinò culurazioni.
  • Gene T: l'allela recessiva hè normale, è a T dominante face cumparisce u culore marmoru, chì diventa visibile solu quandu u cane hè dighjà una certa età.

A cumminazione di tutti questi geni dà digià una idea di a gamma di culori di u Border Collie, chì detalemu quì sottu.

Border Collie Full Colors: Tipi è Foto

E diverse combinazioni genetiche causanu variazioni multiplici in u culore di Border Collies, cù una larga varietà di mantelli. Cusì vi mostreremu tutti i tipi di Border Collie esistenti, spiegà chì genetica predomina, è spartite immagini chì mostranu a bellezza di ogni mudellu di culore.

Border Collie in biancu è neru

U mantellu biancu è neru hè generalmente u più cumunu è u più faciule da truvà, è hè determinatu da u genu dominante B chì, ancu s'ellu hè accumpagnatu da u recessivu (a), ùn permette micca affissà un altru culore.

Border Collie tricolore biancu è neru

U genu M in u so allele dominante eterozigotu (Mm) face cumparisce trè culori in u mantellu: biancu, neru è un culore crema tiratu in un focu, soprattuttu visibile in i contorni di e macchie nere.

Border Collie merle turchinu

Stu mantellu, chì prima ùn era micca accettatu da i pastori per allusione à a so similarità à un lupu, hè duvutu à u gene M dominante eterozigotu, pruvucendu u culore turchinu cum'è una diluzione di u culore neru per via di a prisenza di stu genu estensore.

Border Collie turchinu merle turchinu

In u casu di merle turchinu o merle tricolore, ciò chì accade hè chì ci sia un genotipu in u quale ci hè un genu duminante E è un altru B, in più di u genu eterozigotu M, chì provoca l'espressione di i trè culori è un nasu di culore grisgiu.

Cioccolata Border Collie

A cicculata hè un altru di i culori più pupulari di u Border Collie perchè hè "più raru" da truvà. I collies di cicculata sò quelli chì sò di culore marrone o fegatu, cù tartufi marroni è ochji verdi o marroni. Anu sempre u genu B in l'omozigosi recessiva (bb).

Chocolate Border Collie tricolore

Stu tipu di Border Collie hè listessu chè u precedente, ma ci hè ancu a presenza di un unicu allele duminante di M, chì face chì u marrone apparisca diluitu in certe zone. Dunque, trè toni diversi sò presentati: biancu, cicculata è un marrone più chjaru.

Border Collie merle rossu

À Border Collie Red Merle, u culore di basa hè marrone, ma sempre merle per via di a presenza di l'allele duminante Mm. U culore rossu merle hè abbastanza raru postu chì abbisogna a cumminazione di l'allele bb recessivu per apparisce in culore di cicculata.

Border Collie merle tricolore rossu

In questu casu, in più di ciò chì hè necessariu per a colorazione Merle rossa, avemu ancu a presenza di allele duminante di u genu A, chì face cumparisce i trè culori. In questu casu, sta diluzione di culore irregulare apparisce, presentendu una basa bianca cù marchi in cui u neru è u rossu sò prisenti, questu ultimu prevalente. Cusì, in stu tipu di Border Collie, si osservanu più tonalità di marrone è alcune linee nere, à u cuntrariu di a culurazione precedente.

Sigillo Border Collie

In questi campioni, si produce una spressione diversa di u genu chì codificaria u sabre di culore o a sabbia, chì, senza l'allele nera duminante, pare assai più scura di u sabre. Cusì, in questu tipu di Border Collie, vedemu un culore neru brunu.

Border Collie seal merle

Cum'è in altri merli, a presenza di l'allele M duminante provoca una diluzione irregulare di u culore, affinchì apparsinu trè culori. In questu casu, i culori Border Collie chì vedemu sò rena, nera è bianca.

Border Collie Sabre

U culore di sabre o sabbia apparisce per l'interazione di eumelanina è feomelanina, chì face u culore più chjaru à e radiche è più scuru à e punte. Questu causa un culore di ramu cù sfarenti sfumature cumbinate cù u biancu.

Border Collie sabre merle

Stu tipu di Border Collie hà a stessa genetica cum'è u sabre Border Collie, ma cù a presenza di l'alele M dominante cumbinatu cù u recessivu (Mm). In questu modu, a diluzione di u culore hè osservata, resultendu in u mudellu merle.

Lilla Border Collie

U culore viulettu nasce da a diluzione di u culore marrone, cusì chì questu culore diluitu apparisce in u mantellu cù una basa bianca. A tartufa di questi esemplari hè bruna o crema, chì mostra chì u marrone hè u so culore di basa.

Border Collie lilla merle

In lilla merle, ciò chì cambia hè chì in sti tippi di Border Collies ci hè un allele duminante di u genu M, chì agisce diluendu irregulare u culore di basa marrone di a lilla.

Ardesia Border Collie o ardesia

In questi esemplari, chì a basa originale hè nera, u neru hè diluitu per via di a presenza di u genu D in a so versione omozigota recessiva (dd). Per questa ragione, i culori di u Border Collie prisente in stu tippu sò bianchi, cum'è in tutti, è in ardesia.

Border Collie ardesia o ardesia merle

E macchie nere è u nasu neru indicanu chì u culore di basa di sti animali hè neru, ma u so fenotipu, chì presenta Mm, Rende u culore neru à esse ancu più diluitu in e diverse parti di u mantellu, pruvucendu a presenza di sfarenti sfumature chì includenu peli marroni nantu à e gambe è a testa. A diversità di u merle turchinu, u merle in ardesia hà un nasu neru è un culore di l'ochju generalmente grisgiu scuru o turchinu. Inoltre, u so culore di mantellu hè di solitu più chjaru.

Red Border Collie australianu o Ee-red

A caratteristica principale di u Red Border Collie australianu hè chì questu culore di solitu appare mascherendu altri culori è si presenta in toni biondi di sfarenti intensità. U culore di basa pò esse scupertu fighjendu u nasu è e palpebre, ancu s'ellu ùn hè micca sempre pussibule, dunque l'unicu modu per sapè di sicuru ciò chì hè u culore di basa hè per mezu di e prove genetiche. Cusì, in Border Collie Ee-red, u rossu apparisce sopra à un altru culore chì ùn si pò vede à ochju nudu, cunsideratu u culore di basa; dunque, i seguenti sò distinti Sottotipi australiani di Red Border Collie:

  • neru rossu: hè basatu annantu à u culore neru cupertu da un culore rossu purtatu.
  • ee-cicculata rossa: U rossu hè intermediu, nè troppu intensu nè troppu lavatu.
  • ee-rossu turchinu: Cù un mantellu di basa turchinu è un rossu biondu.
  • ee-red merle: Questa hè l'eccezione in termini di pudè distingue u culore di basa da a forma cummentata, perchè quandu si guarda, u Border Collie rossu australianu basu di merle rossu pare un culore solidu. Solu aduprendu test genetichi hè pussibule sapè esattamente s'ellu hè un Border Collie Ee-red merle.
  • Sabre rossu, lilla o turchinu: ancu sì sò Rari Border Collie Colors, ci sò ancu esemplari in i quali u russu australianu maschera questi culori.

White Border Collie

Cum'è l'accennatu prima, u Border Collie biancu nasce da u risultatu di a presenza di dui alleli duminanti di u genu M. Questa eterozigosità di u genu merle produce una discindenza cumpletamente bianca senza pigmentazione nasale o iris. Tuttavia, questi animali anu un salute assai dilicata, presentendu prublemi di salute gravi chì affettanu u corpu interu, da cecità à prublemi di fegatu o di core, frà altri. Per questa ragione, a maiò parte di e federazioni canine pruibenu a traversata di dui esemplari merle, per via di a pussibilità di esse nati cuccioli bianchi Border Collie, chì causeranu questi prublemi per tutta a so vita.

D'altra parte, ricordate chì u biancu hè l'unicu culore Border Collie chì ùn hè micca accettatu da a FCI. Dunque, ancu se hè un tippu esistente di Border Collie, cum'è avemu dettu, a so riproduzione ùn hè micca raccomandata. Tuttavia, se avete adottatu un Border Collie cun queste caratteristiche, assicuratevi di leghje più nantu à i cani albini.

Se vulete leghje più articuli simili à Border Collie Colors, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione di Paragoni.