Cunsequenze di ùn marchjà u cane

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Vighnaharta Ganesh - Ep 243 - Full Episode - 26th July, 2018
Video: Vighnaharta Ganesh - Ep 243 - Full Episode - 26th July, 2018

Cuntenutu

Quandu parlemu di u benessere di i nostri migliori amichi pelosi, insistemu spessu nantu à l'impurtanza chì andiate ogni ghjornu à fà una spassighjata cù u vostru cane, perchè sparte un tempu di qualità cù u vostru cane, durante i tempi di eserciziu, per esempiu, hè vitale per u so sviluppu è per chì esse più felice è più sanu.

Se ùn fate micca questu, vi ne avverete assai cunsequenze di ùn marchjà u cane, cum'è averete lettu in questu articulu PeritoAnimal. Ùn lu piglià per spassighjate è esercitassi hà un grande impattu negativu annantu à a so salute, a parsunalità è affetta ancu u modu di campà cun ellu. Bona lettura.

Hè necessariu fà marchjà u cane?

Prima di tuttu, duvemu tene à mente chì a rutina di marchjà u cane ùn hè micca u so capricciu, ma una necessità perchè i cani, cum'è parechji altri animali, ùn sò micca nati per stà zitti. In natura, hè normale chì a maiò parte di l'animali muviti intornu è esplora u vostru ambiente in cerca di cibu è acqua.


Tuttavia, aduttendu un cane, averà ciò chì li serve per campà assai facilmente - cibu, acqua è un locu per dorme. Inoltre, hà bisognu di incuragimentu è esercitazione è hè per quessa chì hè impurtante marchjà u cane ogni ghjornu. Quì sottu detagliemu i vantaghji di e passeggiate cù i cani:

Eserciziu

Cum'è noi, i cani necessitanu eserciziu cutidianu per stà in forma è ùn soffre micca di prublemi di salute à longu andà, soprattuttu se u vostru cane hè iperattivu.

Stimulazione

I cani anu bisognu di esplorà u so ambiente cù i so sensi, chì furnisce un stimulu mentale chì li mantene attivi, sia per mezu di u odore, vista, audizione, toccu o gustu. Oltre à travaglià nantu à a propriocepzione, s'ellu hà a pussibilità di marchjà nantu à terreni è ostaculi diversi.


Per sbagliu, parechje persone credenu chì avendu una casa cù un grande ortu o terrenu, u cane hà dighjà quellu bisognu. Tuttavia, ùn importa quantu spaziu hà l'animali, se hè sempre uguale, ùn averà micca u bisognu di sorte è di esplorallu perchè i stimuli saranu sempre listessi, è ùn averà micca a necessità di spustassi circà da manghjà. Camminà u cane hè necessariu per ellu per incuntrà novi elementi ogni ghjornu, chì iaumenta i vostri stimuli mentali.

Amparendu

Quandu si face una spassighjata, u cane truverà situazioni nove da fà fronte. Hè in queste circustanze chì pudemu guidà vi nantu à cume si comporta rinforzi pusitivi, per chì e prossime volte si ritrova in a stessa situazione, serà salvu, postu chì averà linee guida chjaru nantu à ciò ch'ellu pò è ùn pò micca fà.


Per esempiu, sè passeghjate u vostru cane è scuntrate un gattu per a prima volta, duvete mantene una attitudine calma è indiferente, lasciate sente l'odore da una distanza è premialu s'ellu ùn cambia. In questu modu, a prossima volta chì vedi un felinu, hè assai probabile chì sia tranquillu è fiduciosu, ancu se ciò ùn significa micca chì pudete lascià andà, perchè ùn sapete micca cumu reagirà se si avvicina.

Sucializazione

In listessu modu, camminà u cane li dà l'opportunità di scuntrà una larga varietà di altre persone è cani. Questu li darà l'occasione di amparà à relassi currettamente cù l'altri individui è di esse un cane cù una personalità fiducia in relazione à cani scunnisciuti.

Tuttavia, duvemu sempre assicurassi chì l'altru cane sappia cuntattà in modu amichevule per evità e cattivi esperienze, chì certi cani anu difficultà à rilassi cù a so propria spezia per via di e cattivi esperienze passate o di a cattiva socializazione cum'è cucciolu.

Rinfurzà u ligame cù u vostru tutore

Ancu se u vostru cane probabilmente vi ama, camminallu hè di primura impurtante per rinfurzà a vostra cunnessione cù u vostru amicu pelutu. Hè perchè, cum'è avemu dettu, hè quì chì pudete stabilisce meccanismi di obbedienza di basa è dunque sviluppà una forma di cumunicazione trà voi dui durante una attività chì hè assai piacevule per ellu, cum'è spiegatu in 10 motivi per spassighjà u vostru cane.

Quante volte devu fà marchjà u cane à ghjornu?

Avà chì sapete perchè hè di vitale impurtanza per passeghjà u vostru cane, avete bisognu di stabilisce un marchja di rutina cun ellu.

Prima di tuttu, enfatizemu chì ogni individuu hè unicu è, per questa ragione, ùn ci hè micca una rutina standard per tutti i cani. Cusì, questu dependerà di fattori cum'è razza, età o cundizione fisica di ogni cane, in più di e necessità specifiche di ognunu.

Qualunque sia a caratteristica di u vostru cane, tutti i cani devenu sorte per una spassighjata ogni ghjornu trà 2 è 3 volte distribuitu per tutta a ghjurnata, secondu a durata di a spassighjata. In quantu à u tempu di visita raccomandatu, deve duranu trà 20 è 30 minuti, secondu u numeru di volte chì surtite cun ellu o, se per circustanze specifiche, u pudemu piglià solu una volta à ghjornu, questu duveria durà almenu una ora. In listessu modu, cum'è a cosa più cumuna hè chì u cane esca per esaltassi, ovviamente una camminata ùn serà micca abbastanza, postu chì duverà durà assai tempu è finirà per fà la in casa.

Cum'è l'emu digià citatu, duvete scopre i bisogni individuali di u vostru cane o di u vostru futuru amicu se state pensendu à aduttà unu è vulete sapè quale serà u più adattu à u vostru modu di vita. In altre parolle, se hè una razza assai attiva, ùn si pò micca solu sorte per una spassighjata una volta à ghjornu. In listessu modu, un ghjovanu cane duverà esce più spessu di un cane anzianu, perchè hà più energia, è a socializazione, a stimolazione è l'apprendimentu saranu essenziali per formà un personalità affidabile è stabile in u futuru.

Cusì, quì presentemu un breve riassuntu nantu à u cammina cù u cane:

  • Hè necessariu? Hà sempre bisognu di sorte per una spassighjata, ancu quelli chì campanu in case cù grandi cantieri o giardini.
  • Quante volte? A visita deve esse fatta trà 2 è 3 volte à ghjornu.
  • Quantu tempu? U tempu di u giru duverà và da 20 à 30 minuti almenu.
  • Eccezioni: Se pudete surtite solu una volta à ghjornu, stà cun ellu per almenu 1 ora in strada.

Per saperne di più infurmazioni, pudete cunsultà st'altru articulu nantu à quantu spessu à marchjà un cane?

Chì accade se un cane ùn si ne và à spassu

Ùn marchjà u cane hè dannosu per a so salute fisica è mentale, è ancu per campà cun ellu in casa. Per questa ragione, prima di aduttà un cane in a nostra famiglia, hè necessariu cunsiderà se pò esse bè curatu, chì purtroppu ci sò persone chì ùn si rendenu micca contu di sta responsabilità. Di conseguenza, hè cumunu di abbandunà u cane adultu, chì cumencia à manifestà prublemi di comportamentu per mancanza di cura cum'è cucciolu. Per questa ragione, vedemu e conseguenze più cumuni di micca camminà u cane:

Prublemi di salute

L'eserciziu fisicu hè necessariu per curà u corpu è a mente. À u cuntrariu, se un cane ùn viaghja micca à spassighjà, pò guadagnà un pesu eccessivu, postu chì manghjerà più di u necessariu per via di l'ansietà o di l'annoiu è ùn brusgerà micca quelle calorie in più, purtendu à prublemi cum'è:

  • Obesità.
  • Diabete.
  • Debbulezza musculare.
  • Dolore à l'articuli.

Iperattività è irritazione

Ùn risponde micca à e necessità fisiche di u vostru cane influenzerà seriamente a so persunalità, postu chì esse chjosu in un spaziu senza stancassi significa chì u cane finirà cù un eccessu di energia accumulata è, dunque, resterà frustratu, annoiatu è diventanu facilmente estremamente ansiosi è agitati da stimuli semplici cum'è oggetti in muvimentu, rumuri o persone è altri cani chì camminanu per a strada.

prublemi di cumpurtamentu

Questa hè senza dubbitu a cunsequenza a più faciule osservabile à breve termine, paragunatu à u puntu precedente, per via di questu eccessu di energia ch'ellu ùn pò micca redirige in alcuna attività fisica, u cane cumincerà à sviluppà più prublemi di comportamentu, cume:

  • Abbaia: o per uttene l'attenzione di i so guardiani, per via di stimulazione esterna o in un casu più seriu, per via di cumpurtamentu compulsivu.
  • Oggetti Break: a necessità di fà attività genera ansietà è frustrazione è u cane finisce per dirige questu à diversi articuli di casa. Per questa ragione, ùn hè micca raru di vede i cani sradicà e piante, rovinendu i cuscini o ancu pezzi di u divanu.
  • Piscia o cacà in i lochi inadatti: In generale, hè preferibile educà un cane per allevassi fora di casa. Tuttavia, se ùn pudete micca camminà abbastanza u cane, ùn li state evidentemente micca dendu l'opzione di piscià o di cacà in strada. Inoltre, una volta chì un cane hà amparatu à allevà si in casa, ci vulerà un lentu prucessu di rieducazione per amparà à fà lu fora. Quì spiegamu cumu insegnà à un cane à cacà è piscia in u locu ghjustu.
  • Manghja eccessivamente: l'annoiu pò fà distrae u ghjacaru da a sola cosa dispunibile per ellu, in questu casu, da manghjà. Cum'è cù l'umani, l'ansietà di i cani pò esse assuciata cù l'alimentu eccessivu. A volte, ancu se u cane ùn hà micca manghjà à a so dispusizione, pò sviluppà u cosiddettu sindrome di pica è, dunque, cumincià à manghjà oggetti chì ùn sò micca adatti per u cunsumu, cum'è carta, terra, vestiti ...
  • Aggressività: Cumu l'avemu digià vistu, un cane chì ùn faci micca spassighjate regulare pò sviluppà una persunalità facilmente irritabile. Questu pò purtà à cattivi esperienze è situazioni compromettenti, chì ponu dà à u cane un comportamentu aggressivu cum'è u ringling quandu si avvicina à a so ciotola di cibo, ghjoculi, ecc. Sfurtunatamente, stu tipu di cumpurtamentu pò piglià radiche à longu andà in una manera cattiva.
  • Insicurezza è prutezzione di u territoriu: A causa di a mancanza di novi stimuli, hè naturale per u cane di sviluppà una personalità un po spaventosa è pò esse spaventatu da qualcosa scunnisciutu chì incorpori in casa. In listessu modu, hè ancu naturale chì sta insicurezza crei a necessità di prutege a vostra prupietà da fora. Dunque, in queste situazioni, hè cumunu di vede cani troppu vigilanti cù u so territoriu, per esempiu, abbaghjendu ogni volta chì qualcunu si avvicina à a porta o quandu ci sò invitati.

Infine, hè impurtante capisce chì se u vostru cane hà un prublema di comportamentu per mancanza di eserciziu, ùn basterà micca per rieducallu à curregge u cumpurtamentu. Quandu vulemu risolve un prublema cù un cane, hè necessariu sapè se u benessere di u cane hè cupertu, vale à dì, se u tutore si occupa di tutti i bisogni essenziali di l'animali.

Pudete ancu vede di più nantu à ciò chì accade se ùn porti micca u vostru cane à spassighjà in stu video da u nostru canale YouTube:

Se vulete leghje più articuli simili à Cunsequenze di ùn marchjà u cane, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione di Cura di Base.