Cuntenutu
- Cumu si pò sapè se u cane è u misgiu si cunduceranu
- A presentazione di tramindui
- Adattazione à a nova situazione
- Cosa da fà sì u cane è u ghjattu si portanu male
I cani è i misgi ponu esse amici? Benintesa, ma dipenderà da parechji fattori per uttene una coesistenza armoniosa trà di elli. Per fà questu, duverete preparà adeguatamente a presentazione di u cane è di u misgiu, sapete cumu si adatteranu tramindui à a presenza di l'altru è sapete chì fà se vanu male.
In questu articulu di PeritoAnimal spieghemu qualchì passu per passu. cunsiglii per un cane è un gattu per accurdassi. Pigliate nota di i nostri cunsiglii è ùn vi scurdate di cunsultà un prufessiunale se a situazione hè veramente seria.
Continuate à leghje è ùn vi scurdate di cummentà per sparte qualsiasi dubbitu chì pò esce durante u prucessu o i trucchi chì avete usatu in u vostru casu.
Cumu si pò sapè se u cane è u misgiu si cunduceranu
I cani è i misgi sò animali di sucietà per natura, tuttavia, s'elli sò stati separati da a littera prima di 3 mesi è ùn ne avianu micca. prucessu di socializazione apprupriatu pò diventà animali sulitarii chì ricusanu a presenza d'altri animali.
Se i dui animali chì vulete unisce sò digià esemplari adulti, duvete piglià più precauzioni, tuttavia sì unu o i dui sò cuccioli, averete probabilmente una migliore accolta da l'animali chì avete in casa. Dependerà di ogni casu.
Se suspettate chì u vostru cane o gattu possa sviluppà una attitudine assai negativa versu a presenza di l'altru animale, hè assai raccomandatu di ricorre à un prufessiunale cum'è un etologu: un veterinariu specializatu in cumpurtamentu è cumportamentu di l'animali.
A presentazione di tramindui
Sapè introduce un gattu à un cane serà criticu per avè una bona accettazione da l'altru animale. L'ideale serà di tene u ghjattu è u cane isolatu in i primi ghjorni, hè perchè, generalmente u animali domestici i residenti percepiranu l'apparizione di u novu animale cum'è una violazione di u so territoriu.
Ogni animale averà i so spazii, u so lettu, alimentatore, fontana è parechji ghjoculi. Hè impurtante di pruvà à rispettà l'utensili di l'animali chì ghjà digià in casa è lascialli in i listessi lochi di sempre. Altrimenti, pò dannà a presentazione di tramindui.
Per uni pochi di ghjorni duvete cumincià à abituà l'animali à u prufume di l'altru in modu chì si familiarizinu è si ricunnoschinu quandu si vedenu per a prima volta. Arricurdatevi chì l'animali, i cani è i misgi, identificà si per mezu di l'odore, cusì scambià coperte o ghjoculi serà un passu assai utile in avanti.
Dopu questu tempu prepareremu a casa induve si scontranu per a prima volta. Devenu avè un "Zona di Sicurezza"induve u ghjattu pò rifugià si hè cacciatu da u cane à a prima data. Per quessa duvete avè scaffali di gatti, scratchers à parechji piani o case di gatti. Hè assai impurtante avè questi elementi se ùn vulemu micca un incidente accadere.
À a prima data pudemu tene u cane chjosu sì ùn simu micca sicuri di a so reazione, tuttavia se preparemu bè a zona di sicurezza ùn ci hè nunda da inchietassi. À a prima data, duvete esse assai attenti à l'attitudine di u cane è di u ghjattu. S'ellu ùn hè micca pusitivu pruvate à guidà u cane cù trattà in a vostra zona di novu.
Ripetite stu prucessu di tantu in tantu è aumentate gradualmente u tempu finu à ch'elli cumincianu à tollerà è rispettassi. Ci pò esse grugniti è ringhji à l'iniziu, hè nurmale, date li u tempu.
Adattazione à a nova situazione
cum'è l'aghju dettu prima, serà fundamentale ripetite e riunioni di u cane è di u zitellu per chì tutti dui si abituinu à l'altri. À questu stadiu di u prucessu, una piccula malizia pò apparisce, soprattuttu da parte di u gattu, pruvate à svalutà u cattivu comportamentu è aduprate un rinforzu pusitivu ogni volta chì pudete per lodà l'attitudini chì vi piaci invece di rimpruverà per l'attitudini chì ùn ti piacenu .
Cù u tempu, a pazienza è l'usu di educazione pusitiva vi uttenerete almenu chì si tolleranu l'altri. Arricurdatevi chì parlemu di un longu prucessu in certi casi. Mentre in alcune situazioni diventeranu amici rapidamente, in altri pò piglià mesi per accettà l'altru. Tene à mente.
Cosa da fà sì u cane è u ghjattu si portanu male
Sì u vostru cane è u vostru ghjattu ùn parenu micca vulè andà bè, serà assai impurtante piglià misure di sicurezza per chì un cattivu scontru ùn accada micca. Ùn lasciate mai u vostru ghjattu è u vostru cane inseme in una stanza senza a vostra supervisione è cunfirmate chì u ghjattu pò rifugiassi in a so "zona sicura" quandu vole.
Mustrateli tramindui l'affettu ch'elli meritanu ma sempre à parità. Ùn ciarramate micca troppu unu di i dui è cuminciate sempre cù l'animali chì avete dighjà in casa. Deve sempre esse u primu à riceve cibu è carezze ma in listessa misura chè u novu animali domestici.
Se osservate un cattivu comportamentu da parte di unu di i dui ùn briunà nè rimpruverà, hè impurtante di redirige a situazione positivamente. Ùn vi scurdate chì l'animali piglianu i so patroni per esempiu. Se ti vedenu inquietu, negativu è nervosu, senteranu probabilmente sta tensione è questu riverbererà in una data peghju. Pruvate à esse calmu.
Tuttavia, premiatevi ogni volta chì osservate un bon comportamentu: si sniffanu, si rispettanu, restanu calmi ... Must rinfurzà positivamente tuttu ciò chì ti piace è chì si inserisce in una cunvivenza serena è amichevule. Ùn vi scurdate chì u rinfurzamentu ùn significa micca sempre dà stuzzichini o trattà cù i nostri animali. Una parolla gentile è ancu i partiti sò un eccellente rinforzu per chì a coesistenza di u cane è di u misgiu sia più armoniosa.