Cumu rilassà un cane cù cura

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 9 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Cumu rilassà un cane cù cura - Animali
Cumu rilassà un cane cù cura - Animali

Cuntenutu

À quale ùn li piace micca esse accarezzatu? À tutti li piace, ma soprattuttu à i cani. Una di e cose chì fascinanu u più i nostri amici peluti hè un bonu mumentu di affettu, abbracci è baci, ancu di più s'elli sò eterni. Più duranu, megliu per elli. I cani ùn si cansanu mai di riceve l'amore.

accarezzate un cane hà assai benefici, ancu per a persona chì dà l'affettu. Abbassa a pressione sanguigna è riduce u stress in i dui, è piglia solu pochi minuti à ghjornu. U più impurtante hè chì un ligame speciale hè creatu trà u cane è a persona chì u accarezza. Inoltre, accarezzà hè un ottimu modu per calmà un cane nervosu, stressatu o ansiosu. In questu sensu, amparà à dà à u vostru cucciolu un massaghju rilassante hè faciule. Continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal è scopri cumu rilassà un cane cù cura.


carezze rilassante

I cani si stressanu ancu. Una carezza rilassante pò aiutà à alleviare ogni sorta di tensioni, cuntrullà a vostra ansietà è iperattività, è dà una dosa di felicità, a medicina più basica di tutti. In solu 10 minuti à ghjornu pudete dà à u vostru cucciolu un "mantenimentu" di carezze rilassanti.

Studi recenti mostranu chì ancu se i cuccioli godenu di cuntattu fisicu cun noi, pò accade chì u modu in cui li accarezzemu ùn sia micca currettu è per elli hè un pocu aggressivu è ancu credemu chì simu u più suttili pussibule. Se vulete rilassà un cane, evitari di solleticu, sculacciate o sprime.

Se vi piace accarezzà u vostru cucciolu, serà bonu per amparà u megliu modu per fà è aiutallu à rilassassi dopu un longu viaghju o, d'altra parte, per cumincià a ghjurnata bè. Parechje persone preferiscenu fà prima di andà in lettu, mentre chì altri a facenu prima cosa in a mattina. U risultatu hè listessu è pè i cani hè listessu.


Primi passi

Cominciate à accarezzà u vostru cucciolu per rilassallu in generale. Aduprate e dite è u palmu di a manu, rilassatu ma fermu, per toccà tuttu u corpu di u to cucciolu assai pianu. Corre da capu à coda. Assicuratevi di mette tutta a vostra attenzione è energia in ellu è fucalizza nantu à tutti i strati, da i capelli, attraversu a pelle, à u musculu è infine à l'ossu.

Firmate è fate un muvimentu circulariu mentre passate per e zone di l'arechja, sottu à u mentone, u collu, l'ascelle è u pettu. Pudete fà questu mentre u vostru cucciolu hè in u sole o dopu una bona camminata, l'effettu serà megliu. Pudete fà in u parcu, ma cum'è menzionatu prima, dopu u ghjocu è cammina. Osinnò, ùn pagherà micca attenzione. Tuttavia, tuttu dipende da u cane è da u tempu chì avete. Altre persone preferiscenu fà prima di sorte di casa mentre gudenu a colazione. U cane durmia tutta a notte è malgradu esse svegliu, ùn era ancu stimulatu. Cù questu, aiutemu u cucciolu à amparà chì si pò rilassà ancu quandu ùn hè micca stancu.


Animate u vostru cane per calmà i so nervi

Sè site veramente nervosu per qualcosa chì hè accadutu, una carezza rilassante pò aiutà à riduce u vostru stress è distrae a vostra attenzione. In questu casu, ciò chì femu hè rilassate u sistema nervosu cù u nostru approcciu. Riposate leggermente a palma nantu à a testa o u collu di u vostru cucciolu. Cum'è l'avemu spiegatu nanzu, ma sta volta senza piantà in una zona particulare, fate passi longhi è lenti longu à a spina. Ripetite parechje volte è se avete chì u vostru cane hè cunfortu cun stu tipu di cuntattu, aumentate gradualmente a pressione. Evita di mette pressione nantu à u vostru spinu.

A vostra attitudine mentre esegue queste carezze per calmà u vostru cucciolu deve esse svegliata cù ciò chì vulete uttene, vale à dì, una posizione rilassata è neutra. Cum'è un toccu finale, ripusate una manu nantu à a basa di a testa di u vostru cane per pochi minuti è l'altra nantu à a zona di u pelvis. Queste duie zone controllanu e risposte di rilassamentu di u corpu è altre funzioni impurtanti in u corpu cum'è a digestione, u sonnu è a riparazione di i tessuti. Cù st'imposizione chì vulemu riattivà u flussu pusitivu di l'azzioni di a medula spinale.

Relaxazione nantu à e zampe

Ùn ci hè nunda di megliu chè allungassi per rilassassi. A zona di e zampe hè una zona chì tendemu à trascurà, tuttavia hè una di e chjave per a relaxazione di un cane. Arricurdatevi chì cum'è tutte e creature, un cane mantene tuttu u so pesu è u so muvimentu nantu à e so quattru zampe, allora quessi sò spessu pieni di tensione, uttene à stancà u cane.

Accuminciate à accarezzà u vostru cucciolu per rilassà e so zampe è ùn vi scurdate di a zona di i culi è di e cosce, strofinate prima di allungà ogni zona. Poi cuminciate allungendu e gambe, cuglienduli da daretu è poi muvendu e vostre articulazioni. Move ogni centimetru di i vostri pedi in su è in ghjò è, tenite cù a manu, applica una leggera pressione, poi rilassatevi è continuate. arricurdatevi di ùn esse aggressivu, fermu ma lisciu. Meno hè più. E zampe di i cani sò forti ma micca invincibili.

Infine, tenite u vostru cucciolu da e fianche è alzate e gambe daretu à ellu, questu prufiterà per l'allungamentu è u rilassamentu di a so spina.

pruvalla accumpagnate u vostru cane per rilassate seguitendu tutte e nostre indicazioni è dicci u risultatu.