Cume massà u ghjattu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 20 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Akon - Right Now (Na Na Na) (Official Video)
Video: Akon - Right Now (Na Na Na) (Official Video)

Cuntenutu

Ancu se i misgi anu una reputazione inghjusta d'esse animali senza amore, a verità hè chì i nostri cumpagni felini ponu gode enormamente di i massaggi chì li prupunimu. Soprattuttu se vulemu rinfurzà u nostru ligame, hè particolarmente raccomandata a pratica di u massaggio annantu à i misgi.

Per megliu risultati, in questu articulu Expert Animal, vi spiegheremu un passaghju cumpletu cumu massà un gattu per ellu di rilassassi. Oltre à cunnosce alcune informazioni addiziunali nantu à u massaggio di i misgi, vedemu i benefici chì sta pratica pò purtà, è ancu e precauzioni chì duvemu seguità.

À i misgi piace l'affettu?

Prima di spiegà cumu dà un massaggio rilassante à un gattu currettamente, duvemu sapere chì a maiò parte di elli piace è gode di e carezze chì noi omi offre. I misgi sò animali chì domesticemu è questu hà permessu chì, ancu s'elli sò adulti, mantenenu alcune caratteristiche chjuche. Per elli, i so caregivers umani sò cum'è e so mamme è, per questa ragione, dumandanu è accettanu u nostru cimi cù soddisfazione.


Se guardemu u nostru misgiu da vicinu, pudemu vede chì quandu si frotta contr'à u nostru corpu, seguita sempre u listessu schema, cuminciendu cù a faccia è a testa è finendu cù u troncu è a coda. Stu cumpurtamentu hè spiegatu perchè sò e so zone preferite per riceve u nostru cuntattu per via di a presenza di feromoni chì li furniscenu un effettu rilassante. Stu mudellu chì seguitanu ci darà l'indicazioni necessarie per eseguisce u massaggio currettamente, cum'è a videremu quì sottu.

I Benefici di i Massaggi per i Gatti

Un massaggio furnisce benefici sia per u destinatariu sia per u donatore. Un massaghju ben fattu hè un mumentu di benessere è rilassamentu chì funziona cum'è un strumentu per luttà contr'à u stress, chì serà benefiziu per tutti i misgi, in particulare per i più vulnerabili, affettati da età o malatie.


Inoltre, a relazione trà u caregiver è u misgiu serà rinfurzata da un cuntattu fisicu propiu. U massaggio pò diventà una pratica piacevule per i dui, è stabilirà, mantene è espansione u ligame trà l'omu è i so misgi. Sicondu studii, per l'omu, accarizzà un gattu implica una calata di a pressione sanguigna, chì contribuisce à u mantenimentu di a salute. Oltre à esse ben cunnisciutu, u successu di e terapie messe in opera in ospedali, centri per adulti o scole induve hè incuragitu u cuntattu fisicu trà animali è umani.

Un altru effettu benefiziu di u massaggio hè chì ci permette di manipulà u corpu di u nostru ghjattu, chì, cù a pratica, pò aiutà à rilevà e prime fasi di qualsiasi prublema dermatologicu cum'è l'alopecia, ferite o parassiti è surveghjanu ancu a crescita di tutti i grumi. Cù questu, utteneremu una attenzione veterinaria precedente chì favurizarà u diagnosticu è u trattamentu di qualsiasi condizione, risultendu in benefici per u nostru gattu.


In a sezione dopu, coperemu cumu dà à u nostru ghjattu un massaghju rilassante.

Cume massà u ghjattu in modu rilassante?

Se ci ricordemu cumu u nostru misgiu cerca u cuntattu cun noi, a osserveremu i duminii cruciali pè e carezze seranu a faccia, a testa, u collu, u daretu è a coda seguendu l'ordine in cui ci saluta.

Cusì, per spiegà cumu dà à u vostru misgiu un massaghju rilassante, seguiteremu u vostru mudellu cù e seguenti raccomandazioni:

  1. Aspettemu chì u ghjattu si avvicini per inizià a sessione.
  2. Hè di primura chì si tratti di un mumentu di dedica induve averemu u tempu di stà calmi. Stressu, fretta o nervosità da parte nostra serà rimarcatu da u ghjattu chì pò preferisce parte.
  3. Avemu bisognu di stallà in a locu chì hè cunfortu per i dui.
  4. U cuntattu deve principià à bocca, vale à dì, parleremu cù u nostru ghjattu, parlendu cun calma è cun amore, affinchì sappia chì interagimu cun ellu è chì l'avemu da tuccà.
  5. Una volta stabilitu u cuntattu, pudemu cumincià à accarezzà i lati di a vostra faccia, una zona chì liberarà feromonirelievers chì aumenterà u vostru benessere. Per queste carezze, pudemu aduprà dite allargate o solu i tuorli, esercitendu una leggera pressione.
  6. Se u nostru misgiu ricusa di cunnette si, duvemu fermà subitu è ​​lascià u massaggio per più tardi. Ùn ci vole mai, mai furzalla, perchè seria controproducente è a so relazione sofferebbe. U rispettu hè di primura! Inoltre, i nostri muvimenti devenu sempre esse lisci.
  7. Dopu a faccia, pudemu passà una manu nantu à a testa, cuncintrendu annantu à l'area daretu à l'arechje è u mentone. Pudemu ancu disegnà chjucchi cù i nostri ditti.
  8. In u collu, pudemu eseguisce i muvimenti chì avemu digià descrittu è ancu aghjunghje u "impastatu" da i lati, fendu sempre attenzione à ùn mette pressione nant'à a trachea, perchè puderia esse scomoda.
  9. Cù una manu aperta, andemu longu u spinu, da a testa à u principiu di a coda, facendu passi ripetuti. Hè pussibule di fà stu muvimentu ancu da i lati, evitendu u cuntattu cù u ventre, postu chì, in generale, questu hè un spaziu induve u misgiu ùn permette micca di carezzà, chì hè una parte vulnerabile di a so anatomia.
  10. Infine, pudemu accarezza tutta a coda, da u fondu à a cima.

A durata di u massaggio pò esse solu Da 5 à 10 minuti, adattendu sempre u tempu è e zone da massà à i desideri di u felinu, postu chì ponu differisce da un gattu à l'altru. L'impurtante hè chì, per via di sta pratica, osservemu u nostru misgiu è u cunniscimu, essendu unu di i migliori modi per avvicinassi di ellu.

Lingua di u corpu di u gattu durante u massaghju

Oltre à spiegà cumu dà à un gattu un massaghju rilassante, duvemu sapè cume fà attenzione à i segnali ch'ellu pò emette, postu chì custituiscenu a so cumunicazione micca verbale. Arricurdatevi chì cunnosce u linguaghju di u corpu di i misgi ci aiuta à capì li megliu è cumunicà più pusitivamente cun elli.

Pudemu osservà e reazioni seguenti:

  • Purr: stu sonu cusì caratteristicu di i misgi, cum'è a sapemu, hè unu di i segni chì ci dicenu ch'ellu si stà à u cunfortu, in stu casu, gudendu di u massaghju.
  • sattivazione: Alcuni misgi sbavanu in i momenti di piacè, dunque, se vedemu ipersalivazione in u nostru misgiu durante u carusu, pudemu esse sicuri chì gode di u massaggio.
  • "Impastatu": sò i muvimenti di cuntrazzione è di allargamentu fatti da u ghjattu cù e so dite, cum'è s'ellu impastassi. Hè un ricordu di a prima fase di a so vita, perchè hè u gestu chì i gattini facenu nantu à u pettu di a so mamma per stimulà a liberazione di latte. Hè sinonimu di benessere.
  • arechje piegate: sì u nostru misgiu appicca l'arechje contr'à a so testa, per ch'elli spuntinu appena, indica chì ùn hè micca cunfortu è chì si appronta à attaccà, sè ùn piantemu micca di tuccallu. I misgi ponu esse affettuosi, ma ùn piglianu più cà qualchì sessione di petting. Duvemu rispettalli, fà attenzione à i primi segni di disconfortu è, da quellu mumentu, fermà u massaggio.

Benintesa, ogni tentativu di scappà o di pruvà à finisce u cuntattu implica a fine di a sessione di massaggio.

Approfondendu i massaggi ...

Avà chì sapemu cumu dà massaggi rilassanti à u nostru ghjattu, pudemu esplorà i sfarenti accessori chì truvemu nantu à u mercatu, cume centri di massaggi, stuviglii di sfarenti trame, apposta cuncipiti per chì u ghjattu si massasse.

Questi massaghjatori servenu cum'è intrattenimentu è arricchiscenu l'ambiente, mantenendu a routine di massaggi, soprattuttu se u vostru amicu pelutu hè solu per un bellu pezzu. Da l'altra parte, altre tecniche, cum'è Reiki, u metudu Tellington è toccu, ci ponu aiutà à apprufundisce u nostru cuntattu cù u nostru gattu.