Cuntenutu
- Quantu acqua un gattu duverebbe beie ogni ghjornu?
- U mo misgiu ùn beie acqua: cause
- U mo misgiu ùn beie micca acqua: mi devu inchietà?
- Cumu fà chì u mo misgiu beie acqua in 10 passi
- Cumu acqua un gattu malatu
Ci sò parechje cause chì ponu fà chì un ghjattu riduce u so cunsumu abituale d'acqua, cum'è l'arrivu di l'estate, certi prublemi di cumpurtamentu è ancu alcune patulugie. Tuttavia, u prublema pò presentassi ancu in gatti domestichi sani. In questi casi, i tutori finiscenu per dumandassi "cumu devu agisce?" è sopratuttu "cumu fà chì u mo misgiu beie acqua".
In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu quantu acqua un gattu duverebbe beie à ghjornu, chì causa ne pò accadere è 10 cunsiglii infallibili chì vi aiuteranu à risolve u prublema. Sì avete un gattu chì ùn beie assai acqua, continuate à leghje st'articulu.
Quantu acqua un gattu duverebbe beie ogni ghjornu?
Hè difficiule di determinà quantu acqua un gattu deve beie ogni ghjornu, cume ingaghjamentu d'acqua varieghja sicondu a taglia di u misgiu, u mumentu di l'annu, l'alimentu è l'età. I misgi chì cunsumanu solu alimenti cumerciali per animali bisognu à beie di più acqua di quelli chì manghjanu cibu bagnatu di modu regulare è cutidianu.
D’altronde, i gattini è i misgi anziani anu bisognu di una cuntribuzione più grande, soprattuttu d’estate, dopu tuttu, hè impurtante di esse cuscenti di ciò chì i misgi beie. Eppuru, in generale, un ghjattu adultu sanu chì pesa 5 chilò pò cunsumà circa 250 millilitri d'acqua à ghjornu, in cundizioni nurmali.
U mo misgiu ùn beie acqua: cause
Sè vi dumandate "perchè u mo misgiu ùn beie acqua?" duvete sapè chì ci sò parechje ragioni chì ponu fà chì un gattu smette di bere acqua, cumpresu u mancanza d'igiene di stuvigli è accessori, prublemi di cumpurtamentu derivanti da un cambiamentu o l'apparizione di una certa patulugia cum'è malatie di e vie urinare, assai cumunu in i misgi casani.
Hè megliu cunsultà un veterinariu di fiducia se stu prublema persiste cù u tempu, soprattuttu per escludere qualsiasi malattia chì pò esse a causa di sta situazione.
U mo misgiu ùn beie micca acqua: mi devu inchietà?
Sè avete rimarcatu chì u vostru misgiu ùn beie micca acqua è, in più, rimarcate certi sintomi cum'è a disidratazione, chì pò esse rimarcata da mancanza di elasticità di a pelle, mantellu scarsu, scaglie, dispiacenza è mancanza di urinazione, hè ora di preoccupassi.D'altra parte, l'ingestione eccessiva provoca ancu polidipsia, un altru segnu alarmante. In quellu di questi casi, hè cunsigliatu cunsultate un veterinariu.
Cumu fà chì u mo misgiu beie acqua in 10 passi
Avà chì sapete perchè un gattu pò smette di beve liquidi, avete bisognu à finisce l'affare una volta per tutte. "cumu fà chì u mo misgiu beie acqua?". Dopu avemu da spiegà cumu incuragisce u misgiu à beie acqua, aduprendu parechji trucchi, verificate:
- Aduprate un containeru adattatu. U gustu plasticu chì acqui l'acqua in cuntenituri di scarsa qualità pò impedisce à u vostru felinu di cunsumà acqua. Vi raccomandemu di scambià a tazza di boi per una in acciaio inox o in vetru.
- Cambia l'acqua ogni ghjornu. I misgi amanu l'acqua fresca è fresca, dunque duverebbe rimpiazzà l'acqua almenu una volta à ghjornu. Ùn vi scurdate chì hè di primura di pulisce u cuntinuu almenu una volta à a settimana.
- Mantene u contenitore in un locu adattatu. Sapete chì l'acqua deve esse separata da a litter box è l'alimentu? Hè impurtante chì piazzate u contenitore d'acqua in un locu luntanu da questi elementi menzionati.
- Aduprate acqua filtrata. À certi misgi ùn li piace micca u gustu di l'acqua di u rubinettu per pudè pruvà à dà à u vostru misgiu acqua filtrata.
- Aghjunghjite brodu à l'alimentu. A maiò parte di i misgi ricusanu l'alimenti imbevuti d'acqua, in ogni modu, à certi misgi li piaci se l'alimentu hè bagnatu cù carne o brodo di pesce. Ma attenti à ùn francà a quantità è assicuratevi chì u brodu ùn cuntene cipolle nè agliu.
- Fornite più contenitori d'acqua. Pudete distribuisce parechji contenitori d'acqua intornu à a casa in questu modu, in più di stimulà l'ingressu d'acqua uttenerete u vostru gattu di spustassi più spessu, aumentendu cusì i livelli di attività.
- Installa una fonte d'acqua per i misgi. I misgi amanu e funtane d'acqua perchè, in più di dimustrà a surpresa è a curiosità, li face cunsumà più acqua. Hè cunsideratu ancu unu di i metudi di arricchimentu ambientale per i misgi chì ùn surtenu micca di casa o chì anu alti livelli di stress.
- Offre cibu umitu. Cum'è l'avemu spiegatu nanzu, i misgi chì cunsumanu alimenti umidi ùn anu micca bisognu di tanta acqua, questu hè duvuta à u tippu di alimentu chì cuntene una parte più alta d'acqua, intornu à u 80%.
- Divertiti cù u vostru misgiu. Pudete stimulà u vostru felinu cù ghjochi vicinu à u tappu, per suscità curiosità è incuraghjelu à beie acqua corrente. Hè un modu di ghjucà è di fà lu beie di più acqua.
- Visita u veterinariu regularmente. Se l'assunzione d'acqua di u vostru felinu hè diminuita drammaticamente è ùn hè micca migliorata cù questi suggerimenti, hè megliu cercà aiutu da un veterinariu di fiducia per assicurà chì u vostru animale ùn soffre alcun prublema di salute.
Cumu acqua un gattu malatu
In certi casi, quandu u felinu hà un prublema chì causa rigezioni quandu si beve acqua, u veterinariu prescriverà dosi cutidiane cù una siringa. Eppuru, cumu dà acqua à un gattu cù una siringa? Pudete cumprà una piccula siringa in qualunque farmacia è fà caccià l'agulla perchè ùn l'avete micca da aduprà.
Hè di primura avè l'aiutu di un'altra persona per tene u ghjattu è chì a manuvra siaesse u più prestu pussibule, evitendu u stress è l'ansietà in u felinu. In casu chì u vostru misgiu si move eccessivamente, avvolgila in un asciugamanu. Sentite gentilmente a mascella di u ghjattu finu à chì i denti canini sò situati è, cù u dittu indice è u pollice, applica una pressione leggera, aiutendu à apre a bocca di u ghjattu. Dunque, duverebbe intruduce l'acqua, attentu à ùn causà irritazione o tosse.