Cumu scantà i gecchi?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 19 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Committee of the Whole & Council Meeting - October 4, 2021
Video: Committee of the Whole & Council Meeting - October 4, 2021

Cuntenutu

I Geckos sò rettili chì si adattanu bè à sfarenti abitati è sò spargugliati in guasi tutta a pianeta. Dunque, e nostre case sò abitualmente abitate da questi animali perchè trovanu e cundizioni adatte quì pasce è ripruduce.

Sapemu ancu chì e lucertole sò animali impurtanti in natura perchè sò cuntrolli di insetti naturali, manghjendu ancu insetti indesiderati in e nostre case, cum'è scarafaghji, ragni è mosche. Eppuru, assai persone sò fastidiate da a so presenza.

Hè per quessa chì in questu articulu PeritoAnimal vi mostreremu modi diversi per cumu scantà i gecchi senza fà li male. Bona lettura.


Cumu scantà i lucertuli di u giardinu

Prima di parlà specificamente nantu à cume spaventà e lucertole, demu alcuni suggerimenti per quelle persone chì sò fastidiate da diversi tipi di lucertole chì ponu apparisce in i so giardini, orti è giardini. Per spaventà e lucertule di u cortile, pudemu mette in opera parechje tecniche chì sò tutalmente innocu per questi animali, ma sò efficaci per impedisce li di vultà. Alcune di elle sò:

  • mette una stacca: Cum'è una prima strategia, pudete circundà l'area chì ùn vulete micca chì e lucertole abbianu accessu, cum'è un ortu o un ortu. Aduprate una rete o una rete chì hà buchi abbastanza chjucu chì e lucertole ùn ponu micca scalà.
  • Eliminate ciò chì serve di riparu: un altru modu per impedisce à st'animali di avè e cundizioni ideali per stà in l'ortu hè di eliminà tutti quelli lochi chì ponu furnisce riparu per elli, cum'è tavule, tronchi, petre più grande o qualsiasi oggettu chì ne faciliti a nascondere. In questu sensu, hè impurtante di mantene u spaziu u più pulitu pussibule.
  • Eliminate i colti di lucertula: Un bonu modu per spaventà e lucertole di u giardinu hè di eliminà o riduce a so alimentazione, vale à dì, sì avete un giardinu, per esempiu, chì attrae assai insetti, questu finisce per attirà lucertuli. In questi casi, hè assai impurtante di stabilisce cuntrolli indiretti, vale à dì, per minimizà a presenza di sti pussibuli preda per i lucertuli. In questu modu, seranu custretti à circà un antru locu per campà per mancanza di cibu.
  • cunchiglia d'ova: Un'altra strategia per spaventà e lucertule hè abbastanza semplice: aduprate cunchiglie d'ove. Pone e duie metà d'ove appena aperte in sfarenti lochi di u giardinu o di u giardinu è rimpiazzate appena ch'elli sò completamente asciutti. A spiegazione hè chì e lucertole crederanu chì esiste un predatore pussibule più grande di elli è, dunque, si alluntanerà.
  • Trappole di Lucertola: Un modu per catturà e lucertule pò esse aduprà certe trappule chì ùn li causeranu micca male, cume contenitori di plastica profondi è lisci impregnati di un pocu d'oliu vegetale commestibile (in modu chì caschinu quandu si prova à sorte) è chì cuntene qualcosa in fondu.sapurosa per l'animali. In questu modu, una volta dentru, pudete trasportallu è liberallu in un altru spaziu.

Cumu scantà i gecchi

I Geckos sò lucertole chjuche chì ponu ghjunghje à 20 centimetri di lunghezza o ancu di più se cunsideremu u capu finu à a coda. U nome scientificu di a lucertula a più cumuna in Brasile hè Hemidactylus Mabouia è si hè adattata à a vita in i spazii urbani, cusì hè assai cumunu di vedela in case è edifizii. A presenza di un tipu di fogli adesivi (sò setole cù una aderenza eccellente) nantu à a parte inferiore di ognuna di e vostre dite facilita a scalata nantu à guasi ogni superficia, chì hè per quessa hè comunemente vistu nantu à i tetti è in e zone alte di a nostra camara, salottu o bagnu.


Appartenenu à a famiglia Gekkonidae è, in generale, e persone si sentenu intimurite da a presenza di st'animali chì, malgradu esse innocu sì simu curati currettamente (eccettu per l'insetti, di i quali si nutriscenu), emettenu certi soni (una spezia di urlu) per cumunicà trà di elli chì pò esse un pocu sgradevule per alcune persone.

Avemu ancu un altru articulu chì spiega se u gecko hà velenu chì vi puderia interessà.

Allora se preferite tene st'animali luntanu da a vostra casa, ci sò modi diversi. Quì urganizamu qualchi suggerimenti nantu à cumu spaventà i gecchi:

1. Catturàla per liberalla fora di casa

Se ci hè un solu gecko, pudete pruvà à catturallu. Aduprendu un pezzu di stoffa, pudete copre è piglià, per esempiu. Tenite à mente chì questi animali anu a capacità di staccà a coda cum'è un metudu di distrazione da i predatori, allora sì accade, ùn v'inchietate, ponu rigenerà sta struttura. Puderia ancu esse efficace per catturà cù un flacone di vetru o di plastica, per u quale pudete aiutà cù un altru oggettu per guidallu finu à u contenitore. Una volta catturatu, pudete liberà u gecko in un parcu o in un'altra zona luntanu da induve l'avete pigliatu.


2. Seal cracke è fissure

I lucertuli, per via di a so dimensione è di u so tippu di corpu, anu a pussibilità di entre in picculi spazii, dunque hè cunsigliatu di sigillà tutte e crepe o fessure chì puderebbenu esiste in i muri per impedisce a so entrata è cusì eliminà i spazii pussibuli chì ponu esse aduprati cum'è rifugiu.

3. Eliminate altri insetti

Sì st'animali sò tinuti ind'è e nostre case, hè perchè, in più di e cundizioni di temperatura è di riparu, anu trovu un locu da nutrisce. Dunque, se eliminate a fonte di alimentu, hè ancu un modu per pressione li fora. In questu sensu, hè impurtante di mantene a zona libera da tutti i tipi di insetti è ragni, chì sò a principale fonte di nutrizione per u gecko cumunu.

4. Aduprate una rete

Una volta chì site sicuru chì ùn avete micca geckos in a vostra casa, allora hè impurtante di pruvà à tene porte è finestre libere di spazii induve puderianu rientre. Per quessa, verificate chì sianu chjusi currettamente è, se ne necessariu, portanu collant o altru materiale chì li impedisce di stirà.

E, benintesa, pudemu ancu spaventà i gechi attraversu u nostru sensu di l'olfattu. Per quessa, duveremu solu fà una repellent casanu cù l'ingredienti chì vi mustraremu dopu.

Odori chì i geckos odianu

Se riparate i cumpunenti di i prudutti industriali venduti per spaventà i geckos, truverete chì anu assai ingredienti attivi. cumposti naturali, ma sò ancu mischiati cù elementi chimichi chì ponu esse dannosi micca solu per questi animali, ma ancu per e persone è l'ambiente. Per questa ragione, eccu una lista di l'odori chì i geckos odianu è chì sò assai faciuli da truvà perchè facenu parte di a nostra dieta:

  • Pepperu.
  • Clove o altre spezie.
  • Cannella.
  • Ginepro (Juniperus oxycedrus).
  • Agliu.
  • Cipolla.

In generale, questi odori sò sgradevuli per i gechi perchè, quandu e molecule emesse da sti prudutti entranu in cuntattu cù e so cavità, ponu causà irritazione, allora tenenu l'animali luntanu, ma senza causà danni significativi o permanenti.

Cumu fà un repellente gecko casanu

Una volta chì sapete l'odori chì i geckos odianu, allora pudete preparà un repellente fattu in casa. Pudete spruzzallu in i lochi induve si nascondenu nurmalmente, è ancu in finestre è porte. Eccu ciò chì avete bisognu è cumu fà:

Ingredienti:

  • 10g di chiodi di garofano o spezie.
  • 10g di granelli di pimentu.
  • 10g di bastone di cannella.
  • 10 g di ginepro (opzionale).
  • 500 ml d'acqua.

Preparazione:

Per preparà un repellente gecko fattu in casa, basta à seguità sti passi:

  1. Sfracicà ogni ingrediente u più pussibule.
  2. Poi mette li in una piccula pignatta è aghjunghje 500 ml d'acqua.
  3. Fate bollire finu à chì a mità di l'acqua hè evaporata.
  4. Lasciate rinfriscà, filtrà è trasferisce in una buttiglia spray.

Questu mischju pò esse spruzzatu in parechji posti induve avete vistu gechi. Pudete ancu spannallu intornu à i pussibuli piattoni è ancu intornu porte è finestre.

Cum'è l'avete lettu in st'articulu, ùn hè micca necessariu danneghjalli o aduprà chimichi dannosi per tene i gechi fora di i so spazii. Mettendu in pratica sti cunsiglii simplici, pudete avè a vostra casa libera da st'animali innocu è privati ​​chì ci accumpagnanu ogni ghjornu.

Veleni per tumbà i gechi

Oghje ghjornu, hè assai faciule per cumprà repellenti è veleni per tutti i generi d'animali in diversi magazini, cumprese veleni specifici per i lucertuli. Tuttavia, duvemu ricordà chì uccidere i gechi hè un'azione assai crudele è inutile è, in più, l'usu di sti tipi di chimichi micca solu é dannosu per questi rettili, cum'è per noi, i nostri animali domestici, i zitelli è, sopratuttu, per a pianeta.

Hè per quessa chì ci vole evite micca aduprà questi repellenti chimichi è veleni. è sceglite forme più naturali è micca tossiche per qualsiasi esseri viventi, postu chì l'idea hè di spaventà i gechi è altre lucertole, ma senza causalli dannu.

Avà chì sapete spaventà i gechi è chì parlemu di rettili, cunniscite u Dragone di Komodo? Scuprite tuttu di ellu in questu video:

Se vulete leghje più articuli simili à Cumu scantà i gecchi?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.