Cumu bagnà u mo hamster

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 9 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
🌸Уточка Лалафанфан😮Бумажные Сюрпризы 🦋Lalafanfan🌸~Бумажки
Video: 🌸Уточка Лалафанфан😮Бумажные Сюрпризы 🦋Lalafanfan🌸~Бумажки

Cuntenutu

Per natura, i hamsters sò animali assai puliti è igienichi. Cum'è i misgi, passanu più di u 20% di a so ghjurnata pulendusi a pelle. Per elli, face parte di a so ghjurnata è l'attu di pulì si hè un segnu chì si sentenu bè in ogni modu.

U modu chì i hamsters si puliscenu hè cusì efficace chì ùn anu micca bisognu di bagnu. In fatti, immergeli in acqua o "dalli una doccia" ùn hè micca assai giustu è sanu per elli.

Tuttavia, se l'animali hè assai bruttu, ci sò bagni speciali chì li pudemu dà per caccià a terra. Avete un hamster, longu o curtu, è pensate chì hà bisognu di un bagnu? Allora continuate à leghje stu articulu PeritoAnimal è amparate cumu bagnà u vostru criccu.


Puderia dà un bagnu in u mo hamster?

Cum'è l'aghju menzionatu à l'iniziu, ùn hè micca assai raccomandatu di bagnà u vostru hamster regolarmente. Questu hè chì sottumettendulu à grandi quantità d'acqua, serà eliminatu u olii naturali chì prutegenu a to pelle è chì agiscenu ancu cum'è regulatori di temperatura di u corpu.

In casu hè assai bruttu o hà residui appiccicati à a vostra pelle, pudete dà un bagnu ogni 2 o 3 settimane. Questu serà un tipu particulare di bagnu postu chì hà parechje opzioni. Se u vostru hamster hè di capelli corti, avrete menu prublemi cun questu, chì u cambiamentu di pelliccia ùn serà micca cusì drasticu, ma se hè una pelliccia lunga, pudete pruvà à spazzolallu cù una spazzola di setole dolce è naturale.

Tipi di Bagni di Criceti:

Cum'è i hamsters sò animali assai dilicati, ci sò trè tippi specifici di bagni chì pudete fà. Scopre e trè opzioni è decide quale hè u megliu per u vostru animale domesticu:


1 - Bagnu seccu

Andate in un magazinu per animali è dumandate un shampoo seccu speciale per i roditori. Ùn aduprate micca un pruduttu chì vene in supermercatu, ùn ci hè micca sustitutu. Torna in casa, pigliate un picculu asciugamanu, quelli chì usemu per asciugà e mani o un pocu più grande per esempiu, è piazzate cù cura u vostru cricchinu.

Spray u shampoo in tuttu u corpu eccettu per a testa. Aduprate una spazzola à setole morbide è dalli un bellu massaghju dolce, chì aiuterà à allargà tuttu u shampoo uniformemente. Falla à tempu per è contru à u pelu per chì, à pocu à pocu, caccià tutti i residui di terra è pruduttu.

Ci sò ancu salviette umide per i roditori.

2 - Bagni di sabbia

Questa opzione hè a più simplice per voi è a menu stressante per u vostru animale domesticu. Hè a versione di bagnu à bulle per i hamsters. Pone un grande contenitore di sabbia in a casa di u vostru animale domesticu (chì pudete cumprà in un magazinu per animali domestici), deve esse abbastanza grande per chì u vostru animale domesticu si mette in e si senti comodu.


Questu hè unu di i motivi perchè duvete furnisce una bona casa per u vostru animale domesticu. U vostru hamster amarà rotulà in a sabbia è serà un ottimu modu per rimuovere ogni sporcizia nantu à a so pelle. Pudete cumprà u contenitore in qualsiasi supermercatu o aduprà unu chì avete dighjà in casa.

Ùn vi scurdate chì a rena deve esse specifica per i roditori (e sabbie di chinchilla ponu ancu travaglià) è deve esse sterilizzata.

3 - Bagnu cù acqua

Questa hè l'ultima opzione di tutti, chì si rivolgerà solu se u vostru criccu ùn hè micca interessatu à a sabbia, hè allergicu à u shampoo seccu o hè assai nervosu. Per sapè cumu bagnà u vostru criccu, aduprate u bagnu d'acqua:

Uttenite un contenitore chì ùn hè micca troppu prufondu è versate in l'acqua calda. Evite di bagnà a testa di u vostru cricore è eseguite tuttu u prucessu u più lisu pussibule, chì questu puderia esse stressante per a vostra mascota.

Duvete cumprà un shampoo o sapone speciale per hamsters o roditori. Ùn lasciate micca troppu longu in l'acqua, pruvate à sfruttalla. Quandu u bagnu hè finitu, asciugate subitu u vostru criccu cù un asciugamanu è lasciate cunfortu è riparu.