Cuntenutu
- Habitat di Tartaruga Arechja Rossa
- Tartaruga arechja rossa in cattività: chì ci hè bisognu?
- Quante volte deve cambià l'acqua di a tartaruga arechja rossa?
- Alimentazione di a Tartaruga Arechja Rossa
Quandu si parla tartaruga arechja rossa o arechja gialla parlemu di sottuspezie di Trachemys scripta. Stu nome vene da u so aspettu tipicu cù macchie gialle o rosse in a regione uditiva. Inoltre, anu strisce nantu à a coda è e gamme.
Queste tartarughe ponu cresce à circa 40 centimetri è di solitu e femine sò più grandi di i masci. Duvete tene in considerazione stu fattore prima di decide di aduttà unu di sti animali. Hè pussibule di tene una tartaruga in cattività, tuttavia, comporta parechje responsabilità è, per questa ragione, l'Espertu Animale vi spiegherà chì sò cura di una tartaruga arechja rossa o giallu.
Habitat di Tartaruga Arechja Rossa
Per sapè cumu curà currettamente una tartaruga à orecchie rosse, hè di primura chì sappiate chì hè l'habitat naturale per ella quandu ùn hè micca in cattività.
Queste tartarughe sò spezie d'acqua dolce chì gode fiumi lenti, laghi è paludi . Si ponu adattà à guasi qualsiasi ambiente acquaticu, ponu ancu tollerà l'acqua salata, ancu s'ella ùn hè micca ideale. Benintesa, godenu ancu di esposizione à u sole, aduprendu sabbia o un'altra superficia chì li permette di piglià u sole.
Tartaruga arechja rossa in cattività: chì ci hè bisognu?
Per aduttà una tartaruga cù queste caratteristiche in a vostra casa, hè essenziale avè una abbastanza grande acquariu, cù una capacità minima di 290 litri è cù una prufundità minima di 40-50 cm per a tartaruga di natà.
Inoltre, u temperatura di l'acqua hè ancu impurtante è si deve tene tuttu l'annu intornu à 26 ° C, ancu se d'inguernu pò esse sottu à 20 ° C se vulete favurizà l'ibernazione. In quantu à a temperatura ambientale, deve esse mantenuta intornu à 30 ° C.Per piacè nutate chì e tartarughe tenute in casa ùn anu micca bisognu di invernà, è certi veterinari cunsiglianu di ùn ibernà in e tartarughe tenute in casa per via di i risichi associati à l'ibernazione s'ella ùn hè fatta in cundizioni è temperatura ideali.
Se vulete chì u vostru animale hibernate, duvete piglià alcune precauzioni, cumprese un cuntrollu cumpletu à u veterinariu per animali esotici 1 mese prima di l'iniziu di u periodu di hibernazione. Durante u periodu di ibernazione, ùn spegne micca u filtru o a ventilazione, basta à spegne u riscaldamentu di l'acquariu è e luci. Mantene l'acqua sottu à 18 ° C è cunsultate u vostru veterinariu per valutà se tutte e procedure sò currette, chì questu periodu hè di grande sensibilità è un picculu errore pò esse fatale.
Sia chì queste tartarughe sianu chjude o fora, anu bisognu à esse tenute in cundizioni chì simulinu u so habitat naturale, cù scogli è superfici à livelli diversi. Anu ancu avè una palla d'alimentazione è abbastanza esposizione à u sole cresce bè è senza prublemi di salute. In questu sensu, hè impurtante avè rampe per a tartaruga per accede à a zona d'acqua è di terra senza alcuna difficultà. Ancu cusì, a zona di u terrenu pò esse cumposta da piante è arburi, ancu se hè cunsigliatu di lascià una zona senza vegetazione per chì a tartaruga possa piglià u sole. Se l'esposizione diretta à u sole ùn hè micca pussibule, hè essenziale aduprà una lampada à luce ultravioletta. A radiazione UV-B hè essenziale per a produzzione di Vitamina D, direttamente implicata in u metabolismu di u calciu[1]. L'esposizione curretta à sti raggi, sia attraversu a luce artificiale o direttamente da u sole, hè a chjave per prevene i prublemi più cumuni in questi animali.
In quantu à l'arricchimentu ambientale in l'acqua, si ponu aduprà piante flottanti cume ninfee, piante di fondu o certi tipi d'alga. Ma u più prubabile chì a tartaruga li manghji. In quantu à a sabbia, ùn hè micca cunsigliatu di aduprà a terra per e piante o piccule petre chì a tartaruga pò ingerisce. Optate per terra cumuna o sabbia è rocce grandi.
Quante volte deve cambià l'acqua di a tartaruga arechja rossa?
Se avete un filtru è un aspiratore adatti, l'acqua pò tene bè per dui o trè mesi. Se ùn avete micca unu di questi accessori, duverete cambià l'acqua ogni trè ghjorni.
U cunfinimentu in picculi acquari cumpletamente chjusi, senza libertà di muvimentu è senza esposizione à u sole, sò totalmente contraindicati per ogni tippu di tartaruga. Sti tippi di cundizioni sò assai favurèvuli à u sviluppu di prublemi di salute chì ponu ancu tumbà l'animali.
Alimentazione di a Tartaruga Arechja Rossa
L'alimentazione hè un puntu essenziale di cura chì duvete piglià cun questa spezia di tartaruga. A dieta di sti animali in natura hè onnivore, furmatu sia da elementi vegetali sia animali.
A basa di a dieta di ste tartarughe pò esse una razione specifica è pò esse integratu cù alimenti animali cum'è lumache, insetti, pesci, girini o ancu carne è pesci. Una dieta basata annantu à a razione hè di solitu insufficiente per risponde à i bisogni nutrizionali di st'animali. Duvemu ramintà chì i gamberi secchi devenu esse furniti solu sporadicamente è ùn devenu mai esse u puntellu di l'alimentu.
In quantu à e verdure, pudete includene alcune piante acquatiche in l'aquarium è offre alcuni frutti è ligumi cum'è germogli, piselli, banane, melone è anguria.
Sì avete aduttatu pocu fà una tartaruga è ùn avete ancu trovu u nome perfettu per ella, fighjate a nostra lista di nomi di tartaruga.