Cuntenutu
I cani facenu parte di a nostra famiglia è spartimu a vita, a casa è ancu qualchì volta u lettu cun elli. Questa hè una di e ragioni per chì hè essenziale per mantene l'igiene di l'animali. Inoltre, hè impurtante per a vostra salute, chì un cane bruttu pò sviluppà vari prublemi di pelle, avè pulci o semplicemente puzza. A causa di a paura diffusa di u mitu chì bagnà un cane pò dannà u so pH è a so pelle, parechje persone si dumandanu quantu volte u cane deve esse bagnatu. Cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal è schjarisce i vostri dubbiti.
miti di bagnu di cane
Ci sò parechji miti nantu à i cani di bagnu, alcuni più precisi cà altri. Si dice chì denduli un bagnu perdenu l'olii naturali di a pelle è danneghjanu u pH, per esempiu. Questu ùn hè micca cumpletamente veru postu chì pò influenzà solu a vostra salute. si u lavemu troppu o sè ùn la lavemu mai. I cani sò imbruttati è anu bisognu di un bagnu ogni tantu, precisamente per mantene a so salute.
Ùn hè ancu veru chì l'acqua entra in e so orecchie è provoca infezioni à l'orechje se i bagnemu cù cura. Questu pò accadere, ma se stemu attenti ùn duveriamu micca avè prublemi.
Un altru mitu hè chì, s'elli sentenu un prufume, altri cani u rifiuteranu. Arricurdatevi chì i cani anu un sensu di l'olfattu ben sviluppatu è sottu à quellu odore cusì bonu chì u shampoo li lascia, l'altri continueranu à sente l'odore di u cane è ùn ci serà micca prublemi di socializazione.
Questu significa chì bagnà u vostru cane ùn hè micca male per a vostra salute nè aliena micca l'altri se face tantu spessu.
Capelli longhi o corti
U frequenza bagnu hè assai sfarente trà i cani corti è i capelli longhi. Quessi ultimi anu bisognu di più cura, postu chì anu più pelu per piattà a polvera è a terra. Allora quantu volte duvete bagnà u vostru cane secondu a lunghezza di u so mantellu? Seguitate ste linee guida:
- Cani à peli lunghi: una volta ogni 4 settimane.
- Cani di pelu mediu: una volta ogni 4 à 6 settimane.
- Cani à capelli corti: una volta ogni 6 è 8 settimane.
Arricurdatevi di lavalli cù shampoo specificu per i cani, ancu se pudete ancu aduprà prudutti naturali chì ùn dannu micca a vostra pelle o capelli. Se ùn pudete micca o pudete bagnà u vostru cane in casa, pudete sempre andà à un parrucchiere caninu.
mantene l'igiene
Per impedisce à u vostru cucciolu di puzzulà male è stà pulitu più longu, hè impurtante di spazzulallu spessu. Hè preferibile spazzola per uni pochi di minuti à ghjornu chì solu una volta à u mese per una ora. Spazzulendu si eliminerà i capelli morti è a polvera è farà chì u vostru cucciolu fermi pulitu per più tempu. Ma arricurdatevi chì a spazzolatura ùn sustituisce micca a duscia.
È sè bagnate u vostru cane è dopu 3 ghjorni si fangò? Averete da bagnallu torna. Ùn v'inchietate se avete da bagnallu duie volte di fila eccezziunale, ùn ferà micca male à a vostra pelle è cusì.
Se aduprate shampoo seccu, ùn pudete micca bagnassi cù acqua? U shampoo seccu hè per occasioni eccezziunali quandu ùn pudete micca bagnallu, per esempiu, quandu u cane vomita durante un viaghju in vittura. U bagnu hè di primura per mantene a vostra igiene è a vostra salute, cusì i rimedii alternativi ùn contanu.