U cunigliulu si sente fretu?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
I AM POSSESSED BY DEMONS
Video: I AM POSSESSED BY DEMONS

Cuntenutu

Se avete decisu di aduttà un cunigliulu cum'è animale domesticu o l'avete digià, hè impurtante sapè chì questi lagomorfi anu bisognu cura particulare cù a venuta di l'invernu per mantene a vostra bona salute.

Ancu se i cunigliuli tolleranu u fretu megliu cà u calore, e basse temperature è u cambiamentu climaticu ponu aumentà u so risicu di sviluppà alcune di e malatie cumuni di u cunigliulu, cum'è u fretu è i prublemi respiratorii. Puderanu ancu causà ipotermia.

In questu articulu di PeritoAnimal, vi spiegheremu si u cunigliulu si sente fretu è ciò chì pudete fà per aiutà à regulà a temperatura di u vostru corpu furnendu in modu sicuru calore. Inoltre, vi prupunimu qualchi suggerimenti per a cura di u vostru cunigliulu in l'invernu.


U cunigliulu si sente fretu d'inguernu?

Cum'è l'avemu dettu, i cuniglii si adattanu megliu à u clima temperatu è freddu chè à e regioni assai calde, induve ponu soffre un colpu di calore abbastanza facilmente. Ci hè parechje razze di cuniglii, cusì a tolleranza di u vostru cumpagnu lagomorfu à u fretu pò varià secondu e caratteristiche di u vostru urganisimu è u so locu d'origine.

In teoria, i cunigli in natura ponu suppurtà e temperature di finu à -10 ° C, basta ch'elli anu qualchì rifugiu induve si possinu prutege da u clima. Tuttavia, se u vostru roditore hè abituatu à campà in casa è à una temperatura stabile, l'esposizione à stu fretu pò dannà gravemente a so salute. Nisun cunigli domesticu deve esse espostu temperature estreme, sia da fretu o da calore.

U cunigliulu nanu si sente fretu?

D'altra parte, duvemu cunsiderà chì i cunigli nani sò più vulnerabili à i cambiamenti di u fretu è di u clima. Idealmente campanu in un ambiente cù temperature medie trà 18 ° C è 20 ° C, per ùn sviluppà prublemi respiratorii è altre malatie chì u fretu pò causà in i cunigliuli.


U cunigliulu hibernate in l'invernu?

Innò, nisuna spezia di cunigliulu cunnisciuta hà attualmente a capacità o l'abitudine di ibernà. Dunque, duverete pagà una attenzione particulare à cibu è benessere di u vostru amicu durante l'inguernu.

Sintomi di un cunigliulu fretu

Avà chì sapete chì i lagomorfi si adattanu bè à e regioni temperate, vi puderete dumandà cumu si dice chì un cunigliulu hè fretu. A temperatura di u corpu di i cuniglii varieghja trà 38 ° C è 40 ° C è a temperatura ideale per u vostru ambiente deve esse intornu à 18 ° C. Quandu a temperatura ambientale scende rapidamente o bruscamente, pudemu osservà u seguitu Sintomi di Freddu in Conigli:

  • Tremori;
  • rigidità musculare;
  • Musu è arechje frette;
  • Crampi;
  • Pelle secca;
  • Rispira più lenta;
  • Difficultà à respirà;
  • Movimenti lenti;
  • Muvimenti goffi;
  • Inattività.

Se a temperatura di u corpu di u cunigliulu hè sottu 36 ° C, sintomi caratteristici di l'ipotermia ponu accade, chì indicanu un deterioramentu più seriu di a vostra situazione di salute. Alcuni di sintomi di ipotermia in cunigliuli sò:


  • Pèrdita di l'appetite;
  • Riduzzione di a frequenza cardiaca;
  • Sculari dilatati;
  • Stare;
  • Depressione;
  • Disorientazione;
  • Svenimentu;
  • Collapse;
  • Morte subita.

Pensate chì u vostru cunigliulu hè malatu? Scuprite i sintomi di un cunigliu malatu in questu articulu PeritoAnimal.

Cosa da fà se u vostru cunigliulu si sente fretu?

Sì avete rimarcatu chì u vostru cunigliulu hà l'arechje fredde o mostra altri segni di fretu, duverebbe agisce prestu per impedisce a temperatura di u corpu da a caduta è l'ipotermia. Parechje persone si dumandanu chì mette in cunigliuli per alluntanà u fretu.

Una bona idea hè fascia u cunigliulu cù una manta, per prutege vi è trasmette u calore. Pudete ancu mette lu in i vostri bracci, impannillatu in una manta, in un linzolu o un asciugamanu asciuttu per uni pochi di minuti, aduprendu u calore di u vostru corpu per aiutà à regulà a temperatura di u vostru corpu è cumbatte i sintomi di u fretu.

Se u vostru cunigliulu hè statu bagnatu di neve o di pioggia, prima di imballallu in a manta, serà necessariu asciucà lu cù un asciugamanu pulitu è ​​asciuttu. L'umidità cumbinata cù u fretu pò facilità u sviluppu di i sintomi di l'ipotermia. Ùn aduprate micca pads termichi chì a cumminazione di elettricità è umidità hè assai periculosa è risicate di brusgià u vostru cunigliulu.

Benintesa, duvete tene in casa in un ambiente cun temperature stabili è micca menu di 18 ° C. Quandu u vostru cunigliulu hà recuperatu da u fretu, vi cunsigliemu di verificà u so corpu per brusgiature o macchie caratteristiche di congelazione. Se vedi un'anomalia, ùn esitate micca à piglià u vostru cunigliulu à un centru veterinariu specializatu per verificà u vostru statu di salute.

D’altronde, sè custattate chì u vostru cunigliulu mostra dighjà sintomi di ipotermia, pudete aduprà i metudi di sopra cum'è primi aiuti, ma ci vole. circà urgentemente un veterinariu abili.

A cura di i cunigli chì sentenu fretu

Per impedisce à u vostru cunigliulu di sente u fretu, duverete piglià qualchì cura specifica durante l'inguernu, in più di e cure basiche chì i cunigliuli necessitanu per fà una vita sana, attiva è felice. Sottu, riassumeremu u principale curà u to cunigliulu d'inguernu:

  1. Imballate a casa: se a regione in a quale campate hà inguerni assai duri, i sistemi di riscaldamentu aiutanu à furnisce temperature ideali per u vostru cunigliulu d'inguernu. Tuttavia, tenite à mente chì u riscaldamentu artificiale secca di solitu l'aria, dunque vi raccomandemu di spruzzà a stanza cù acqua duie à trè volte à settimana. Arricurdatevi micca d'acqua u cunigliulu ma di spruzzà l'ambiente.
  2. Preparate a vostra gabbia o cuniglia: a gabbia di u cunigliulu hè u so locu di riposu è ancu u so rifugiu, dunque deve esse pronta per furnisce cunsulazione è riparu durante l'inguernu. Se u vostru cunigliulu hè abituatu à campà fora di casa, hè di primura chì a gabbia o a cuniglia sia prutetta da l'elementi. In più di lascià una manta à a vostra dispusizione, ricordate di copre a gabbia di u cunigliulu di notte per tene fora u fretu o u ventu. Se a gabbia di u vostru cunigliulu hè in casa, ricordate di piazzalla in un locu liberu di correnti d'aria è cù una bona illuminazione.
  3. Alimentazione: cum'è guasi tutti i mammiferi chì ùn ibernanu, i cunigliuli aumentanu generalmente a so alimentazione durante l'inguernu. U vostru corpu spende più energia per mantene u vostru metabolismu fermu è luttà contr'à u fretu, allora u vostru animale hà bisognu di una dieta un pocu più energica. In PeritoAnimal, offremu una guida cumpleta nantu à l'alimentazione di i cuniglii in ogni tappa di a so vita.
  4. Attività fisica è stimolazione mentale: I cunigliuli sò animali assai attivi è intelligenti chì li piace à esercità ancu durante l'inguernu. Idealmentu, u vostru cunigliulu duveria avè spaziu per corre, saltà, è esplorà liberamente u so circondu, cum'è un giardinu, un patio, o una terrazza.Ricurdate di arricchisce a so gabbia per stimulà a so mente è dà li l'occasione di sviluppà e so abilità cognitive. Inoltre, pudete insegnà à u vostru cunigliulu una bona varietà di trucchi è cumandamenti di basa, godendu di a so cumpagnia puru aumentendu a so intelligenza.
  5. Medicina preventiva: in più di mantene una igiene eccellente in a so gabbia è l'ambiente, u vostru cunigliulu duverà esse vaccinatu è vede un veterinariu specializatu ogni sei mesi per verificà a so salute. Una idea eccellente hè di purtà u vostru roditore à u veterinariu prima chì l'invernu ghjunghje, per furnisce li tutte e cure preventive necessarie per prutegelu da u fretu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.