Chlamidiosi Felina - Cuntagione, Sintomi è Trattamentu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Chlamidiosi Felina - Cuntagione, Sintomi è Trattamentu - Animali
Chlamidiosi Felina - Cuntagione, Sintomi è Trattamentu - Animali

Cuntenutu

U chladiosis felinamalatia batterica altamente contagiosu chì tocca principalmente l'ochji è e vie respiratorie superiori, ancu se i batteri causativi ponu ancu allughjà si in i genitali di i misgi. A patologia hè più frequente trà i misgi gattivi è quelli chì campanu in gruppi, tuttavia, pò influenzà i misgi di tutte l'età, sia incrudite sia di razza definita.

Se avete appena aduttatu un gattinu simpaticu, hè assai impurtante chì cerchiate u vostru veterinariu di fiducia per verificà u so statu di salute è scartà e pussibuli malatie chì minaccianu u so benessere. In questu articulu di Animal Expert, puderete cunnosce e forme principali di cuntagione, e cause è Sintomi di Chlamidiosi Felina.


chlamydophila felis

A Chlamidiosi Felina hè causata da un tipu di batteri gram-negativi chjamati Chlamydophila felis. Attualmente, si stima chì circa u 30% di e diagnosi di cungiuntivite feline sò in relazione cù a chlamydia. Inoltre, hè statu ricunnisciutu chì i batteri Chlamydophila felis agisce di solitu in associu cù calicivirus è rinotracheite felina.

i batteri Chlamidofili ponu stà in dorme in l'ambiente, ma anu bisognu di un ospite per ripruducesi. Hè per quessa chì entranu in l'organisimu felinu, induve trovanu alta disponibilità di alimenti è un ambiente sicuru. Quand'elli entrenu in u corpu di u misgiu, u u so periodu d'incubazione hè di 3 à 10 ghjorni.

D'altra parte, a forma di Cuntagione accade da cuntattu direttu cù e secrezioni nasale è ochju di i misgi infettati. Dunque, i misgi chì campanu in gruppi sò particularmente vulnerabili à sta patologia.


Nanzu, a clamidiosi era cunnisciuta cum'è "pneumonia felina", ma a nomenclatura ùn era micca assai precisa, chì sti batteri ùn ghjunghjenu guasi mai à i pulmoni. Sò di solitu cuncintrati in l'ochji è e vie respiratorie superiori, causendu cungiuntivitis constante è pussibile rinite.

A chladiosi si sparghje da i misgi à l'omu?

chladiosis ùn si pò trasmette à l'omu da i misgi infettati, però, a trasmissione hè assai faciule trà i misgi. Hè per quessa chì insistemu nantu à a precauzione è visitemu u veterinariu prima di u primu sintumu, soprattuttu se avemu appena salvatu un gattu randagiu, u nostru misgiu hè scappatu o hè entrutu in cuntattu cù i misgi malati.

Sintomi di Chlamidiosi Felina

U primu segnu visibile di chladiosi felina hè spessu purtata d'acqua chì pò cumparisce in unu o i dui ochji. In generale, i globi oculari di i misgi affettati anu una umidità eccessiva, causendu strappassi in permanenza. In parechji casi, u rossu è gonfiore di a terza palpebre sò ancu osservati.


Se a malattia ùn hè micca trattata rapidamente, a scarica acquosa diventa sempre più viscosa è purulente (u culore verde tipicu di pus). À questu stadiu, u ghjattu hè più vulnerabile à a furmazione di ulcere intornu à l'ochjis è in e cornee, in più di edema cunghjettivu. A frebba, a fatigue, a perdita di l'appetitu è ​​u pesu sò ancu cumuni.

In casi più avanzati, u sistema respiratoriu pò esse compromessu. U felinu affettatu pò avè purtata nasaleèstarnuitu custante, chì di solitu hè causatu da una cundizione di rinite. Tuttavia, l'infezzione ghjunghje raramente à i pulmoni, è e lesioni pulmonari per via di chladiosi sò assai rare.

Trattamentu per Chlamidiosi Felina

Quandu si nota unu di i sintomi sopra citati in u vostru misgiu, hè di primura andà prestu à u veterinariu per cunsiglii cumu si tratta a clamidiosi felina. In a clinica, u prufessiunale eseguirà l'esami clinichi è cumplementari necessarii per analisà a salute di u vostru animale è ricunnosce e patologie possibili. Se u diagnosticu di clamidiosi felina hè cunfirmatu, u trattamentu dipenderà da u statu di salute è l'evoluzione di a patologia in ogni felinu.

In generale, u antibiotici sò di primura per cuntene a ripruduzzione è luttà contr'à i batteri Chlamydophila felis. Pò esse prescritti per via orale (medicinali), per via intravenosa o per mezu di suluzioni (gocce d'ochji). Arricurdatevi chì l'antibiotici devenu sempre esse prescritti da un prufessiunale medicu. L'automedicazione hè assai periculosa è aumenta a resistenza di i batteri, rendendu difficile u trattamentu di u chlamydophila felis.

Ancu pigliendu antibiotici, i misgi affettati ponu avè una scarica appiccicosa o scura per ghjorni è ancu settimane. Cusì serà impurtante ochji è nasu puliti ogni ghjornu di u vostru gattinu finu à chì a scarica sparisce cumpletamente. U veterinariu pò cunsigliallu alcune salviette specifiche o solu una garza pulita leggermente inumidita cù sale o acqua calda.

Durante u trattamentu, hè di primura chì u u misgiu affettatu sia siparatu da l'altri misgi per prevene ulteriori infezioni. Sarà ancu necessariu rinfurzà l'igiene di a casa è disinfettà l'ambiente è l'ogetti aduprati da i misgi. Arricurdatevi chì i batteri ponu dorme in accessori, ghjoculi, lettiere, raschiatori, ecc. Attenti à i prudutti tradiziunali di pulizia chì i chimichi in a so formula ponu avvelenà i misgi è irrità e so mucose. L'ideale hè di optà per disinfettanti antibatterici "amichevuli per l'animali", vale à dì, fatti apposta per e famiglie cù animali domestici.

Prevenzione di Chlamidiosi in Gatti

U megliu modu per prevene a clamidiosi felina hè di furnisce una medicina preventiva curretta, un ambiente pusitivu, è a cura necessaria chì permetterà à u vostru amicu pelutu di rinfurzà u sistema immune è di priservà a vostra bona salute. Per questu, hè di primura di fà visite periodiche à u veterinariu ogni 6 mesi, rispettà u calendariu di vaccinazione è a parassita periodica, furnisce una dieta equilibrata è tene vi stimolatu fisicamente è mentalmente per tutta a vostra vita. Ùn esitate micca à andà prestu à u vostru prufessiunale di fiducia per identificà qualsiasi cambiamentu in l'aspettu o u cumpurtamentu di u vostru gattu.

Da l'altra parte, sterilizazione pò esse raccomandata per prevene a fuga di i misgi durante u periodu di calore. Arricurdatevi chì a clamidiosi, cum'è parechje altre malatie infettive, si trasmette facilmente durante u sessu o in lotte di strada.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.