Cuntenutu
- Un cane pò manghjà una mela?
- E mele sò bone per i cani?
- Frequenza è dose raccomandata
- Pudete dà pomi à i cani cù diarrea?
- Cumu dà una mela à un cane cù diarrea
Vulete sapè se pudete dà mele à i cani? In fattu, questu hè unu di i frutti più raccomandati per i cani, per via di i benefici multipli chì offre è di i diversi usi chì pò dà. Tuttavia, duvemu cunsiderà alcuni cunsiglii quandu offre questu fruttu deliziosu, chì menzioneremu quì sottu.
Cuntinuà à leghje st'articulu da Animal Expert è scopre se u cane pò manghjà mela, chì benefici offre è a so dose raccomandata. Ùn mancate micca!
Un cane pò manghjà una mela?
Iè! L'Apple hè un fruttu bonu è cunsigliatu per i cani per via di a so quantità enorme di benefici per a salute. Eppuru, hè un alimentu chì i cani devenu cunsumà cù moderazione per via di u so cuntenutu in zuccheru.
Pudemu offre a mela direttamente, cruda, cum'è se fussi un premiu, ancu se pò ancu esse usata in diverse ricette casalinghe è per preparà dolci in casa, cum'è deliziosi biscotti di mela è di carota chì servenu da premiu.
Naturalmente, i graneddi e mele sò assai dannose per i cani, per via di u so cuntenutu in amigdalina (cumpostu da zuccheru, acidu ciancanicu è benzaldeide). Si credia chì questu compostu puderia esse benefiziu per a salute, tuttavia, parechji studii [1] [2] [3] hà mostratu chì hè un glicosidu potenzialmente tossicu.
E mele sò bone per i cani?
L'Apple hè unu di i frutti più famosi per l'omi è i cani, principalmente per via di i benefici multipli è di l'usi chì offre. Dopu, in Animal Expert, vi spiegheremu i 10 vantaghji è usi di mele per i cani:
- Aiuta à idratà u vostru cane postu chì hè cumpostu soprattuttu d'acqua.
- Hè un fruttu purificatore, indicatu per i cani in sovrappesu o quelli chì soffrenu di prublemi renali. In questu casu, hè cunsigliatu di cunsultà u veterinariu.
- Hè riccu in vitamina C, carotenoidi, vitamina A è àcitu folicu, chì assicureranu un mantellu è un dermis assai più sani.
- E so proprietà antioxidanti cunnisciute aiutanu à prevene è ritardà i prublemi di salute cum'è u cancheru o l'invecchiamento cerebrale caninu.
- Hà un altu cuntenutu di potassiu, di primura per l'attività neuromusculare, u bilanciu idroelettrolitu è per a trasmissione di l'impulsi nervi.
- Contene ancu altri minerali cum'è u fosforu, u magnesiu è u calciu, di primura per u bon funziunamentu di u corpu.
- A differenza di l'altri alimenti, e mele generalmente ùn causanu micca allergie o ipersensibilità, dunque hè raccomandatu per i cani chì soffrenu di queste malattie.
- Pudete rimpiazzà i pomi per stuzzichini dentali mentre rinfurzanu è puliscenu i denti è tenenu u vostru cane divertitu.
- Cuntene tannini, cumposti cù prupietà antiinflamatorii, chì agiscenu direttamente nantu à a mucosa gastrica irritata.
- Offre questu alimentu di notte aiuterà u vostru cane à ripusassi megliu.
Eccu alcuni di i pruprietà di mela, ragioni per chì pudemu includere questu alimentu in a vostra dieta o cum'è un supplementu occasionale à una dieta basata nantu à l'alimentazione. Quì sottu vi prupunimu qualchi suggerimenti per sapè cumu è quantu mela offre à u vostru cane, è ancu u so usu in u trattamentu di a diarrea o stinzia.
Frequenza è dose raccomandata
Ancu se a mela hè un bonu fruttu è benefica per i cani, hè un alimentu chì ùn deve micca esse offertu in eccessu. si rivedemu a cumpusizione di una mela, si compone principalmente di acqua, minerali è carboidrati, evidenzendu: frutosiu, glucosiu, saccarosu è zuccheru.
Un altu cunsumu di zuccheru pò favurisce l'iniziu di u diabete caninu, generendu a necessità di iniezioni di insulina, un cambiamentu di dieta, è u veterinariu puderia ancu suggerisce a sterilizazione di l'animali.
Idealmentu, fate a mela un supplementu alimentariu specificu o una ricumpensa chì pò esse offerta duie à trè volte à settimana. Una piccula mela, senza peli ma senza sementi, basta per u vostru megliu amicu per gode è divertisce si.
Se u vostru cane ùn hè micca eccitatu di frutti è ligumi, ci sò altre opzioni, cum'è patate, broccoli, cavoletti di Bruxelles, zucchini, noce di coccu o melone. Arricurdatevi chì i cani ùn sò micca carnivori stretti, ponu ancu cunsumà tutte e varietà di frutti è ligumi benefichi.
Pudete dà pomi à i cani cù diarrea?
Apple hè unu di i rimedi casalinghi più pupulari per a diarrea di i cani. Hè un eccellente regolatore intestinale per via di a pectina, un tipu di fibra chì hà. Tuttavia, u più sorprendente di a mela hè chì hè ancu un alimentu adattatu per a stinimentu, in questu casu, deve esse offertu crudu.
A pectina hè prisente in parechji frutti è ligumi, cum'è e carote, i fasgioli è ancu a spirulina, un'alga assai pupulare oghje. Sta fibra presente in i pomi pò assorbe i suchji gastrichi, eliminendu tossine è colesterolu dannosu.
Per queste ragioni, a mela hè indicata in vari prublemi intestinali cum'è gastrite, inflammazione intestinali o colite.
Cumu dà una mela à un cane cù diarrea
Per trattà a diarrea, u più cunsigliu hè coce a mela in vapore, in acqua o arrustitu, cusì i cani ponu digerisce è assimilà u fruttu più faciule.
Ricumandemu ancu di cumprende a buccia (postu chì cuntene vitamine), tuttavia, toglie e sementi, chì sò tossiche. Dopu avè cottu a mela, ricumandemu à impastallu finu à ch'ella abbia una struttura simile à a marmellata.
Infine, se u vostru cane ùn pare micca accettà a diffusione di a mela, pudete pruvà à mischiallu cù pezzi di pollu cottu (senza sale o spezie) per aumentà a gustosità è rende l'alimentu più gustosu.