I cani ponu esse gay?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
25 Types of Kisses!
Video: 25 Types of Kisses!

Cuntenutu

I cani mantenenu a so lingua, induve u so corpu hè u veiculu principale di cumunicazione. A differenza di noi umani, chì demu a priorità à l'oralità per sprime i nostri penseri è emozioni, i cani cumunicanu i so umori è si raportanu à u so circondu principalmente per mezu di e so posture, azzioni è espressioni facciali.

À a fine, hè pussibule chì alcuni di i cumpurtamenti di u vostru cucciolu possinu sembrà un pocu stranu. Se avete mai "pigliatu" u vostru cane cavalcendu un altru individuale di u listessu sessu, vi puderete dumandà s'ellu ci hè un cane gay.

L'omosessualità in u mondu animale hè sempre una questione cuntruversa chì suscita parechji dubbi ancu per i sapienti. Tuttavia, in questu novu postu di u Spertu Animale, vi spiegheremu se a cane pò esse gay.


Sessualità animale, tabù è autostimulazione

A sessualità animale hè sempre un tabùin a nostra sucietà è parlà di temi cum'è l'autostimulazione pò fà chì parechje persone si sentenu scomode.Tuttavia, per capisce se esistenu o micca cani omosessuali, hè di primura amparà à decostruisce alcuni miti è pregiudizii nantu à a sessualità canina.

Durante parechji seculi, e teorie evoluzionarie tradiziunali ci anu purtatu à crede chì l'animali interagiscenu solu sessualmente per generà novi discendenti è assicurà a sopravvivenza di a vostra spezia. In altre parolle, u desideriu sessuale hè statu solu "svegliatu" in l'animali durante a stagione di ripruduzzione. Sicondu sta linea di pensamentu, u cumpurtamentu omosessuale in l'animali pareva ùn avè logica, postu chì u sessu seria praticatu solu per scopi riproduttivi.


Tuttavia, in natura, hè abbastanza cumunu di osservà l'animali chì si accoppianu o stimulanu cun altri di u listessu sessu, un cumpurtamentu chì, da una perspettiva umana, puderia esse tichittatu cum'è omosessuale. In l'ultimi decennii, parechji studiosi sò stati dedicati à osservà, documentà è espandere e cunniscenze scientifiche nantu à a sessualità è u sessu trà animali.

Ancu s'ellu pò sembra sorprendente, sti cumpurtamenti supposti "omosessuali" sò prisenti in più di 1500 spezie., da parassiti intestinali chjuchi à grossi mammiferi cum'è primati è canidi. D’altronde, isse inchieste ci anu permessu ancu d’osservà chì e relazioni trà animali di listessu sessu in natura accadenu principalmente per autostimulazione, ma ponu ancu avè altri scopi, cume a prutezzione di i discendenti o a "ripitizione" di a prucessione sessuale. 1

In quantu à l'autostimulazione, ci sò parechje spezie chì a praticanu è trà elle truvemu cani. Ciò significa chì assai animali anu comportamenti sessuali per uttene piacè o alleviare i bisogni di u so organisimu, senza avè alcunu scopu riproduttivu. In termini più semplici è obiettivi, l'animali si masturbanu ancu è a so sessualità ùn hè micca solu di ripruduzzione.


L'auto-stimolazione pò esse effettuata solu da un animale, mentre hè solu, o cù altre persone indipendentemente da u sessu. Hè cusì, e femine ponu autostimulassi cù altre femine, è i masci cù altri masci. Ma dopu, significa chì ci hè un cane gay?

U cane pò esse gay: verità o mitu?

I cani ponu praticà l'auto-stimolazione (masturbazione) per uttene piacè, alleviare a tensione (o u stress) generata da un eccessu di energia accumulata, cum'è forma di ghjocu o ghjocu, frà altri scopi. Per stimulà si, un cane pò cavalcà altri cani (masci o femine), animali di peluche, oggetti è ancu a gamba di u so propiu tutore o di altre persone. Questu ùn significa micca chì questu cane hè gay, ma piuttostu chì esprime liberamente a so sessualità.

U termine "omosessuali" hè statu inventatu da l'essere umanu per designà certe relazioni o cumpurtamenti chì si passanu trà e persone, è ùn hà nunda à chì vede cù altre spezie. In fattu, storicamente si capisce chì u cuncettu di "omosessualità" hè natu in Prussia à a mità di l'anni 1870. in un tentativu di caratterizà u cumpurtamentu sessuale di e persone chì eranu attratti da e persone di u listessu sessu. 2

Dapoi, u termine hà guadagnatu una carica culturale assai forte è cuntruversa, in particulare in e sucietà occidentali. Hè per quessa, ùn hè micca cunsigliatu aduprà u cuncettu d'omosessualità per capisce o spiegà u cumpurtamentu sessuale di cani è altri animali. Prima, perchè mancemu sempre assai da sapè nantu à a sessualità canina è e ragioni chì ponu purtà i cani à fà sessu cù individui di u listessu sessu.

secondu, perchè u cumpurtamentu suciale è sessuale di i cani ùn hè micca determinatu da i listessi codici chì guidanu e relazioni affettive è suciale di l'omi umani. Dunque, paragunendu a sessualità umana è canina, o fingendu di spiegà a lingua è a natura di i cani da a nostra, cunducerà inevitabilmente à una definizione limitata è-o sbagliata.

Dunque, ùn ci hè micca un cane gay è u fattu chì un cane sia stimulatu sessualmente cun un individuale di u listessu sessu ùn ne face micca omosessuale, nè significa chì hà una preferenza per un genere o rifiutu per l'altru. Significa simpliciamente chì stu cane hà a libertà necessaria è sana per campà a so sessualità senza esse inibitu o rimpruveratu.

Ogni cane hà una personalità unica è pò esprimere a so sessualità in modi diversi. U desideriu sessuale hè una parte fundamentale di a natura canina è ùn deve micca esse ripressu, ancu menu punitu. Tuttavia, cum'è guardiani responsabili, duvemu aduttà metodi efficaci di cuntrollu riproduttivu per prevene e gravidanze impreviste. Dunque, hè di primura cunnosce i benefici di a sterilizazione canina è l'età ideale per sterilizà un cane maschile è femina.

Perchè u mo cane cavalca un altru di u listessu sessu?

U vostru cane vole accuppià si cù un altru cane? Avà chì sapemu chì ùn ci hè nunda cum'è un cane gay, vi puderete dumandà perchè u vostru cane munta un altru cane di u listessu sessu. Cum'è l'avemu vistu, l'autostimulazione hè una spiegazione, ma ùn hè ancu a sola. Dunque, riassumeremu brevemente e ragioni principali chì ponu spiegà stu comportamentu caninu:

  • Cunniscenza di sè: in i cuccioli, questu cumpurtamentu pò apparisce cum'è un modu per esplorà u so corpu è scopre a so sessualità, principalmente imitendu u cumpurtamentu osservatu in altri cani adulti.
  • eccitazione eccessiva: A muntagna pò cumparisce durante una sessione di ghjocu assai intensa o in altri cuntesti induve u cane si sente troppu stimulare.
  • Stressu: Quandu un cane cavalca costantemente altri cani, animali di peluche, cuscini è altri oggetti, stu comportamentu pò esse un sintomu di stress. Tutti i cani anu bisognu di esercità u so corpu è a so mente per mantene un comportamentu equilibratu, canalizà positivamente a so energia è prevene prublemi di comportamentu cum'è destruzzione.
  • prublemi di socializazione: Un cane chì ùn hè micca statu socializatu currettamente pò assimilà a muntagna cum'è un cumpurtamentu suciale nurmale quandu interagisce cù altri cani è ancu cù altre persone. Dunque, hè assai impurtante di cumincià à socializà currettamente u vostru cane mentre ch'ellu hè sempre un cucciolu, di preferenza prima di i so primi trè mesi di vita.
  • Malatie: I cani ponu ancu cavalcà in permanenza per alleviare u dolore è u disagiu causati da alcune malatie chì influenzanu principalmente l'area genitale, cume infezioni urinarie, o membri posteriori, cum'è displasia di l'anca.

Dunque, se capite chì u vostru cane vole guidà tuttu ciò ch'ellu vede avanti, purtatelu prestu à u veterinariu per verificà a so salute è scartà e pussibili cause patologiche di stu cumpurtamentu. Arricurdatevi chì l'articuli di PeritoAnimal sò informativi è ùn sustituiscenu in alcun modu l'attenzione veterinaria specializata.