Burmilla

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Sleepy Max (burmilla cat)
Video: Sleepy Max (burmilla cat)

Cuntenutu

In questu articulu vi mustraremu una di e razze di gatti più speciali, cunsiderate una razza assai esclusiva per via di u picculu numeru di esemplari esistenti in u mondu sanu. Parlemu Cat Burmilla, uriginaria di u Regnu Unitu, razza chì hè nata spontaneamente, essendu ancu abbastanza recente. Per tuttu què, stu misgiu hè sempre assai scunnisciutu da parechje persone.

In PeritoAnimal, vi spiegheremu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè razza di ghjattu burmilla, a so origine, e so caratteristiche fisiche, a so persunalità, cura è assai di più. Sapete da induve vene stu nome curiosu? Se a risposta hè innò, leghjite puru è scuprite!

Surghjente
  • Europa
  • Regnu Unitu
Classificazione FIFE
  • Categoria III
Caratteristiche fisiche
  • Forti
Dimensione
  • Chjucu
  • Mediu
  • Perfettu
Pesu mediu
  • 3-5
  • 5-6
  • 6-8
  • 8-10
  • 10-14
Speranza di vita
  • 8-10
  • 10-15
  • 15-18
  • 18-20
Caratteru
  • Attivu
  • surtendu
  • Affettuosu
  • Intelligente
  • Curiosu
Clima
  • Fretu
  • Caldu
  • Moderatu
tipu di pelu
  • Cortu

Burmilla: origine

u ghjattu burmilla hè da u Regnu Unitu, induve a Gattu birmanu incruciatu cù un masciu chinchilla persian in u 1981. Sta riunione hè accaduta per furtuna è, cusì, a prima littera di a razza chì a cunniscimu oghje cum'è Burmilla hè nata in modu naturale è micca pianificatu. Avà perchè u nome "Burmilla"? Bastamente, e prime persone chì anu scupertu a razza a chjamavanu cusì per via di a cumbinazione di "Birmanu" è "Chinchilla".


Dapoi solu trè decennii sò passati da a nascita di i primi esemplari, questu hè cunsideratu cum'è una di e razze di gatti più recenti. In fattu, a razza ùn hè mancu stata ricunnisciuta in u so paese, induve hè cunsiderata cum'è una razza sperimentale, secondu l'Associazione Cat di Gran Bretagna. In listessu modu, ùn hè micca registratu in i Stati Uniti. Tuttavia, urganizazioni internaziunali ufficiali cum'è FIFe (Federazione Internaziunale Feline) anu dighjà registratu u standard in u 1994.

Burmilla: caratteristiche

U misgiu Burmilla hà un dimensione media, chì pesa trà 4 è 7 kg. U so corpu hè cumpattu è solidu, cume sò e so estremità, chì anu sviluppatu musculatura, cù e zampe anteriori essendu più magre è un pocu più corte. A so coda hè dritta, assai longa è finita in punta tonda. A so testa hè larga è tonda, cù e guance piene, ochji verdi fessurati, delineata da palpebre nere. L'arechje sò di taglia media è di forma triangulare, cù a punta tondula è a basa larga.


Dopu avè rivedutu e caratteristiche precedenti di Burmilla, hè naturale di dumandassi: "Ci sò misgi Burmilla cù l'ochji turchini?" A verità hè, innò, tutti i campioni di sta razza devenu avè l'ochji verdi per esse cunsiderati puri.

U Cappotto di gattu Burmilla hè un pocu più longu di quellu di u ghjattu birmanu, essendu ugualmente dolce è setosu, in più di assai luminosu. U pelu hà assai vulume perchè hà una struttura à dui strati, cù un sottucapu più cortu chì favurisce l'isulamentu. I culori accettati sò quelli cun basa bianca o argentu cumbinatu cù lillà, cannella, turchinu, crema, neru è rossu.

Cucciolo di Burmilla

Sì qualcosa distingue u gattinu Burmilla da l'altri gattini, hè senza dubbitu u culore di l'ochji è di u mantellu. Cusì u zitellu Burmilla cat hà digià bellu ochji verdi è pelliccia bianca o argentu, chì sviluppanu u so culore cumbinatu mentre crescenu. In più di sti tratti, diferenzà un cucciolu di sta razza da l'altri pò esse difficiule, dunque serà necessariu cercà un veterinariu di u misgiu o aspettà chì cresce un pocu.


Burmilla: persunalità

Qualcosa di assai rimarchevuli annantu à u ghjattu Burmilla hè a so personalità magnifica è simpatica chì ghjè un ghjattu. attentu, affettuosu è assai attaccatu à a so famiglia. Quelli chì campanu cù un Burmilla garantiscenu chì si tratta di un gattu di bon umore, chì ama a cumpagnia è generalmente si porta bè cù tutti i membri di a famiglia, ch'ellu si tratti d'altre persone, di misgi o appena di qualsiasi altru animale. In generale, hè un felinu assai tullerente, soprattuttu adattu per e famiglie cù i zitelli, postu chì li piace à passà u tempu à ghjucà cun elli è à riceve cochju.

Burmilla hè un misgiu assai equilibratu perchè, ancu s'ellu ama i ghjochi è l'attività, hè assai tranquillu. Cum'è tale, mostra raramente una attitudine nervosa o inquieta. S'ellu si rivela cusì, significa chì qualcosa ùn va micca è pudete soffre di un prublema di salute o di stress, qualcosa chì deve esse identificatu è affrontatu. In questu sensu, spiccanu ancu e cumpetenze cumunicative di sta razza felina.

Burmilla: cura

Burmilla hè una razza faciule da intrattene, adatta à e persone chì allevanu un gattu per a prima volta, postu chì richiede poca attenzione è cura per esse in boni cundizioni. In quantu à u mantellu, per esempiu, hè solu bisognu à riceve un coppiu di spazzole settimanali per vede nettu è lucente.

D'altra parte, duvete fà casu à a dieta di u misgiu, postu chì hè necessariu furnisce una dieta di qualità, adattata à i bisogni nutrizionali è à l'attività fisica, chì determineranu a spesa calurica cutidiana è i bisogni alimentarii. Hè ancu essenziale per assicurà chì avete acqua fresca à a vostra disposizione in ogni momentu, altrimenti puderete diventà disidratatu.

Infine, hè impurtante avè u arricchimentu ambientale. Ancu se parlemu di un gattu tranquillu, ricordate ch'ellu li piace à ghjucà è à divertisce, dunque serà di primura furnisce una varietà di ghjoculi, scratelli di altezza differente, ecc. In listessu modu, avete bisognu di passà una parte di a ghjurnata à ghjucà cun ellu, gode di a so cumpagnia è li dà tuttu l'affettu chì pudete.

Burmilla: salute

A causa di u so aspettu spontaniu, a razza ùn anu micca malatie congenite nè avè una inclinazione speciale à soffre di alcuna cundizione in relazione à altre razze. Malgradu quessa, ùn si deve micca scurdà chì, cum'è qualsiasi altru misgiu, deve avè e so vaccinazioni obligatorie è a so parassita, è ancu appuntamenti veterinarii regulari chì permettenu di rilevà ogni anomalia u più prestu pussibule.

Inoltre, si raccomanda di monitorà u statu di a vostra bocca, occhi è orecchie, eseguendu a pulizia necessaria cù i prudutti è procedure più adatti per ogni casu. In listessu modu, hè impurtante di mantene u ghjattu Burmilla esercitatu è bè alimentatu, favurendu u bonu mantenimentu di u so statu di salute. Cù tutte ste precauzioni, l'aspettativa media di vita di un Burmilla varieghja. trà 10 è 14 anni.