Cuntenutu
- Origine di u cane barbet o cane pastore d'acqua
- Caratteristiche di u cane barbet
- culori di cane barbet
- Personalità di u cane barbet o cane d'acqua francese
- educazione per cani barbet
- Cura di u cane barbet o cane d'acqua francese
- salute di u ghjacaru barbet
- induve aduttà un cane barbet
U barbet o cane d'acqua francese si distingue per a so grande tappettu di capelli lunghi ricci, aspettu forte è per a so grande fascinazione per l'acqua. A so origine più accettata hè francese è sò eccellenti cani di caccia, natazione, pastore è cumpagnu. Sò assai fideli, intelligenti è nobili, chì manterranu un forte legame cù i so caregivers mentre si adattanu à i cambiamenti, u clima fretu è i novi membri di a famiglia o animali.
Vulete sapè di più nantu à a razza barbet o cane d'acqua francese? Cuntinuà à leghje sta scheda PeritoAnimal per sapè tuttu nantu à sta grande razza canina: da a so origine, e so caratteristiche, educazione è cura, finu à i so prublemi di salute è induve aduttallu.
Surghjente
- Europa
- Francia
- Gruppu VIII
- Rusticu
- musculu
- furnitu
- arechje longhe
- ghjocu
- Chjucu
- Mediu
- Perfettu
- Giganti
- 15-35
- 35-45
- 45-55
- 55-70
- 70-80
- più di 80
- 1-3
- 3-10
- 10-25
- 25-45
- 45-100
- 8-10
- 10-12
- 12-14
- 15-20
- Bassa
- Mediu
- Alta
- Bilanciatu
- Forti
- Sociable
- Intelligente
- Attivu
- Docile
- Sottumessu
- Zitelli
- Caccia
- Pastore
- Sport
- imbrancà
- Fretu
- Caldu
- Moderatu
- Frittu
- grossu
Origine di u cane barbet o cane pastore d'acqua
L'urigine di u cane barbet ùn hè micca bè stabilita, postu chì ci sò parechje teorie. U più accettatu dice chì sta razza hè d'urigine francese, induve l'anu aduprata cum'è cane di caccia in paludi è fiumi. Per via di questu, hè statu chjamatu u cane d'acqua francese è hà guadagnatu pupularità, finu à hè diventatu royalità quandu u rè Enrique IV hà aduttatu un esempiu. In Francia ci sò registri di sta razza dapoi u XVIu seculu, ciò chì ne face una razza assai vechja. Altre teorie dicenu chì vene da a Pulonia è ancu da l'Africa di u Nordu è hè stata impurtata in Europa à u Medievu.
U cane barbet era in traccia di sparì durante a seconda guerra mundiale, ma trè amanti spezialisti di sta razza anu assicuratu chì ùn accadissi micca riattivendu a so riproduzione.
Stu cane si hè spartu finu à chì i so geni, à traversu i seculi, anu aiutatu à furmà e razze di a maiò parte di i cani pastori è di u caniche. A Federazione Cinologica Internaziunale hà appruvatu sta razza in u 1954 è u so standard ufficiale in u 2006, è in u 2005 hè statu ricunnisciutu da u United Kennel Club. Si crede chì oghje ci sò circa 1000 cani di sta razza in Francia, Svezia, Svizzera, Germania è Canada.
Caratteristiche di u cane barbet
A razza barbet hè di taglia mediu-grande è hè principalmente carattarizatu da a presentazione di un mantellu riccu assai abbundante chì copre tuttu u vostru corpu, cumprese e zampe è a faccia. U restu di e caratteristiche fisiche chì definenu un cane barbet sò:
- Altezza 58-65 cm à u garrese in masci è 53-61 cm in femine.
- Pesu trà 17 è 30 kg.
- Bona musculatura è struttura ossea.
- Testa tonda è larga cù ochji di caratteristiche simili.
- Cantu marrone o neru di e palpebre.
- Musu cortu è leggermente quadratu.
- Nasu neru.
- Una longa barba si forma sottu à u mentone.
- Arechje piatte, basse è larghe.
- Labre spesse.
- Forte, collu cortu.
- Pettu ben sviluppatu.
- Membri forti è spessi.
- Coda di giunzione bassa, in forma di ganciu, curvata versu l'internu.
Inoltre, a pelle di questu cane hè assai spessa, chì cù a so mantellu densu è imbottitu li permette di risiste à u fretu, è ancu di passà assai tempu in acqua o in zone umide, da quì u so nome di cane d'acqua.
culori di cane barbet
I culori accettati in sta razza canina sò:
- Neru.
- Grisgiu.
- Marrone.
- Marrone chjaru.
- Sabbia.
- Biancu.
Personalità di u cane barbet o cane d'acqua francese
u ghjacaru barbet hè simpaticu, familiare, divertente, scherzosu è sucievule, Facendu ideale per famiglie cù zitelli. Li piacerà à ghjucà fora, è s'ellu ci hè acqua intornu ... assai di più! Sò nuvatori eccellenti è amanu l'acqua, ma fate sempre attenzione è ùn vi scurdate s'ellu face un tuffu in un fiume, in una piscina o in una spiaggia per prevene possibili accidenti.
Di solitu ùn anu micca prublemi in relazione à u cumpurtamentu, ma se passanu parechje ore à ghjornu solu è ùn ponu micca fà attività fisica, u risicu di soffre d'ansietà o sviluppà cumpurtamenti distruttivi in casa.
Stu cane si porta bè cù altri cani è ancu animali di altre spezie, oltre à tollerà assai bè l'addizioni umane à a casa è l'invitati. in generale, sò cani cù una personalità assai bona chì svilupperà relazioni assai strette cù i membri di e famiglie chì li tenenu cura.
educazione per cani barbet
L'educazione di un cane di a razza barbet hè generalmente simplice, perchè sò assai astutu, attente è ubbidiente. Ùn vi scurdate chì tutta l'educazione canina deve esse custante, paziente è disciplinatu. Imparerete rapidamente trucchi è cumandamenti è in pocu tempu puderete uttene una bona educazione chì vi trasformerà in un cane adultu veramente docile, leale, educatu è ubbidiente.
Dapoi u primu mese di vita di sti cani, u periodu di socializazione è da quì cumincià cù l'educazione. I rinforzi pusitivi devenu esse aduprati per uttene una furmazione adeguata è cunfortu, micca rinforzi negativi.
Ci vole à ramintà chì un cane pò esse distruttivu di fronte à a solitudine è una mancanza prolongata di eserciziu, dunque una quantità moderata di eserciziu hè necessariu per mantene questu equilibriu comportamentale.
Cura di u cane barbet o cane d'acqua francese
dumandanu sti cani assai attività fisica à l'aria aperta, postu chì sò cusì attivi chì anu bisognu di spaziu per sviluppà u so pienu putenziale è cusì restanu sani, felici è equilibrati. L'agilità o e pratiche sportive di nuoto saranu assai benefiziali per sta razza.
Ancu s'ellu ùn necessitanu micca assai cura, richiede i basi di tutti i cani: andà à spassighjà, ghjoculi, cibu abbundante distribuitu parechje volte à u ghjornu, chì sò cani di bona taglia chì cuntenenu tutti i nutrienti necessarii, ma senza diventà eccessivi per evità l'obesità, chì tendenu à esse avidi.
L'igiene hè essenziale, a pelliccia di questi cani hè abbundante, densa è riccia, dunque almenu un bagnu à u mese, spazzolatura curretta è frequente è u tagliu di capelli ogni sei mesi hè fundamentale.
Visite à u veterinariu, spessu per a parassita, vaccinazioni è cuntrolli di rutina, è ancu qualsiasi cunsultazione prima di l'apparizione di qualsiasi sintomi chì indicanu chì qualcosa ùn va micca.
salute di u ghjacaru barbet
U cane barbet hè generalmente forte è sanu, cù un speranza di vita trà 12 è 15 anni. Tuttavia, duvemu cunsiderà e seguenti malatie chì, per via di a so dimensione è di a so razza, ponu esse relativamente frequenti:
- Otite: esse espostu à i lochi acquatichi, pò fà cresce a predisposizione à soffre infiammazione è / o una tale infezzione dolorosa di l'arechja. Hè impurtante di vigilà a cundizione di l'arechje è di l'arechja di u barbet, soprattuttu s'elle sò in cuntattu cù l'acqua, è puliscila quandu hè necessariu.
- Epilessia: A causa di una situazione ereditata, anu segni inaspettati di crisi chì duranu di solitu per un tempu assai cortu.
- atrofia di a retina prugressiva: una malatia ereditaria degenerativa è prugressiva chì finisce per causà cecità in u cane.
- displasia di l'anca: malatia chì tocca l'articulazione di l'anca, duvuta in gran parte à a so bona dimensione è a so rapida crescita è a so eredità, essendu una malattia degenerativa chì pò causà prublemi di mobilità, zoppu è dulore.
- Displasia di u Govitu: simile à quì sopra ma affettendu l'articulu di u gomu, pruvucendu ancu prublemi cù a marchja, zoppu è dulore.
- ernie: ernie inguinale, ombelicale è perianale irritate è / o dolorose ponu apparisce ancu in barbetti.
In u clima fretu o s'elli fermanu bagnati per un bellu pezzu dopu à una pioggia d'invernu, si ponu sviluppà prublemi di respirazione, cume l'infiammazione di a trachea o di a tracheite è altri prublemi bronchiali o pulmonari.
induve aduttà un cane barbet
Stu cane pò esse aduttatu se site furtunatu rifugi o rifugi, ancu s'ellu ùn hè di solitu micca frequente. Se no, pudete dumandà se cunnoscenu qualcunu chì hè dispostu à dà una copia per adozione o entrà associazioni specializate in salvata di corsa.
Dunque si deve ricordà chì hè un cane assai bravu è docile, ma à u listessu tempu deve esse à l'aria aperta, dunque in un appartamentu o casa senza cortile o pussibilità di sorte pò esse stressante è una ragione per u sviluppu di u comportamentu prublemi. L'adopru di un cane ùn hè micca un capricciu è duvete pensà bè, suppone chì un novu membru si unisca à a famiglia è chì hè necessariu curallu è risponde à tutti i vostri bisogni cum'è tale.