E razze di cani i più anziani in u mondu secondu studii scientifichi

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
62 - Quanti anni umani ha il tuo cane o gatto? Scopri nel video come calcolare l’età del tuo pet
Video: 62 - Quanti anni umani ha il tuo cane o gatto? Scopri nel video come calcolare l’età del tuo pet

Cuntenutu

Si stima chì omu è cane anu campatu inseme dapoi 2000 o 3000 anni. Tuttavia, a relazione trà cane è omu hè assai più vechja. Ancu se e fonti storiche ùn furniscenu micca una data precisa, ci permettenu di suppone chì u prucessu di domesticazione hà principiatu più di 20.000 anni fà.

Parechje di e razze di cani pupulari d'oghje sò vechji cani, chì nascenu da u XVIII è XIX seculu, cum'è u pastore tedescu è u pugile. Sorprendentemente, alcune razze sò sopravvissute à migliaia di anni è evolvendu cun l'umanità, mantenendu certe caratteristiche originali in u so aspettu è personalità. Oghje, PeritoAnimal vi invita à sapè e razze di cani più vechje di u mondu secondu studii scientifichi è amparà un pocu di più nantu à e so origini.


Razze Old Dog: Caratteristiche Spartite

E razze di cani più vechje di u mondu ne partenu alcune similarità in a vostra custituzione fisica è ancu in a vostra persunalità. Comu si pò vede, si tratta di cani cù corpi forti, musculi ben sviluppati, ma cumpatti è resistenti, in i quali predomina a pelliccia cù toni rossu, marrone o sabbiosu.

In quantu à a personalità, ponu esse cani intelligenti, attivi è assai indipendenti. Queste razze mostranu una grande facilità di apprendimentu è preferiscenu piglià decisioni da soli, vale à dì, anu una grande autonomia. Inoltre, anu generalmente sensi assai elevati è cumpurtamenti istintuali ben marcati, cume a caccia o a prutezzione di e risorse è di u territoriu.

Cum'è un animale di cumpagnu ponu esse eccellenti. Tuttavia, una attenzione attenta deve esse prestata à a furmazione è a socializazione per impedisce u sviluppu di prublemi di condotta.


A razza di cani a più vechja di u mondu: u basenji

Basenji hè cunsideratu à a più vechja razza di cani in u mondu secondu un studiu scentificu paragunendu analisi genomiche di 161 razze di cani attuali[1]. Si stima chì e so origini principianu in u cuntinente africanu, duv elli sò stati aduprati per a caccia è u seguimentu di e prede. A so maghjina era dighjà ritrattata in alcune tombe egiziane chì si truvavanu vicinu à sta regione.

Sta razza hà guadagnatu popolarità in l'ultimi anni per via di alcune peculiarità inerenti à a so natura, per esempiu, stu cane ùn emette micca un sonu caratteru di abbaiare, ma piuttostu un rumore assai particulare chì s'assumiglia à una risata. Dunque, sò trà e razze di cani chì abbaghjanu pocu. In più, tendenu à preparassi assai cum'è i misgi è ùn sò micca assai amichevuli à l'acqua.


saluki

saluki hè cunsideratu à seconda razza di cani più antica in u mondu è a so origine si trova in l'annu 685 a.C., durante a dinastia Tang. Stu cane mostra un prufilu unicu. E so funzioni antiche consistevanu in a caccia di lepri è a prutezzione di e case.

Mastinu Tibetanu

U mastinu tibetanu hè cunsideratu u predecessore di tutte e razze di cani mastini è a so urighjina ricolla à l'anni trà u 384 è u 322 nanzu à Cristu Hè un cane putente, musculatu è cù un mantellu densu, chì accentueghja e so dimensioni maiò. Hè da tempi immemuriali un cane destinatu à guardà e bande è prutege i munasteri tibetani.

Husky Siberiano

I cani husky siberiani anu accumpagnatu a tribù uriginale Chukchi, chì abitava u fretu territoriu induve hè oghje a Siberia. In prima sò stati usati cum'è cani di travagliu è di guardia, esercitendu funzioni di pastore, tirendu e slitte è pruteggendu u so territoriu da l'invasori.

A forza inerente di un husky siberianu hè spiegata da e so origini. In e cundizioni estreme di u territoriu russiu, solu i cani i più resistenti è i più adattati puderanu sopravvivere. Hè precisamente grazia à a dedizione è e cumpetenze di sti cani chì i paesi uriginali russi anu pussutu campà in un territoriu inospitale, sia per via di u clima sia di a natura salvatica.

Gronlandshund o Cane di Groenlandia

O gronlandshund hè una di e razze di cani più anziane in u mondu. Si stima ch'ella sia ghjunta in Groenlandia cù i Eskimos è u so parente più vicinu si crede chì hè u cane canadese Eskimo. Nanzu era adupratu cum'è cane di caccia per tirà slitta.

Malamute d'Alaska

U Malamute d'Alaska hè una di e razze più vechje è megliu adattatu à u fretu. Cum'è u cane di Groenlandia, era adupratu per tirà slitte è per caccia. Hè un cane maiò, robustu è cù una grande capacità fisica.

Shiba inu

Un altru di i vechji cani hè u shiba inu, una di e razze di cani più pupulari oghje, per u so aspettu adorabile. Hè d'origine giappunese è sò stati ritruvati rapprisentazioni pussibuli di questu datanu di u 500 d.C.., Ancu se oghje ci sò controversie nantu à a so origine, cume fonti suggerenu chì puderia esse una razza cinese o coreana.

Akita inu

Akita inu hà guadagnatu assai pupularità in u seculu scorsu, ma e so urigine vanu à a cultura seculare è tradiziunale giappunese. Sò cuccioli assai forti è resistenti, cù grande capacità per adattassi à u fretu è cumportamenti istintuali ben marcati. Sò stati storicamente impiegati in u caccia d'animali salvatichi, ma hà ancu realizatu e funzioni di guardia è difesa di e case.

pei acutu

U shar pei s'innamora grazia à a so tenera apparenza, tuttavia, sti cani si distinguenu per e so abilità di caccia è di pastore. In più, sò abbastanza indipendente è anu una personalità assai marcata.

Attualmente, tracce di a so esistenza sò state scoperte in u III seculu a.C.., nantu à ogetti di ceramica dipinti in China antica. Era un alliatu fidu di l'agricultori in a prutezzione di e so terre da predatori è minacce naturali.

Chow chow

Parechje persone vedenu u Chow chow cum'è "cani imbottiti". Mentre a so pelliccia è a lingua turchina sò veramente curiose è adorabili, sti cuccioli sò luntanu da esse vulnerabili cum'è pupi.

E so origini si trovanu in l'anticu territoriu cinese, induve eranu storicamente usati per prutege i tempii sacri è e case, è ancu per aiutà l'omi à caccia. Cum'è u husky siberianu, a sopravvivenza di u chow chow hè una prova viva di a so resistenza fisica è di a capacità di adattà si à e diversità climatiche è naturali.

Eurasier

O eurasier hè una razza canina d'origine tedesca assai più vechja di ciò chì si crede. Ùn hè micca finu à u 1960 quandu a so popularità hà iniziatu. Un cane cù una persunalità equilibrata, alerta è un pocu indipendente.

Samuedi

Samoyed hà sviluppatu è cunquistatu ammiratori in u mondu sanu, solu da u XVIIIu seculu in quà, ma e so urigine vanu à u tribù samoyedi uriginali, chì abitava a Russia è a Siberia.

A so apparizione è u so caratteru palesanu tratti genetichi simili à u so "cumpatriotu", u husky siberianu, ma si distinguenu è si distinguenu per u so mantellu longu è cumpletamente biancu. Sò cuccioli forti, resistenti, perfettamente adattati à u fretu è à u clima è assai indipendenti. Storicamente, sò stati impiegati in u travagliu di pastore, caccia è slittinu.

spitz finlandese

O spitz finlandese hè una razza canina endemica di a Finlandia chì era aduprata per a caccia di picculi animali, principalmente roditori. In Finlandia hè cunsideratu cum'è un cane di caccia eccellente è hè cunsideratu paese tradiziunale.

spaniel giapponese

Ancu datu stu nome, hè cunsideratu chì u U spaniel giapponese hè una razza endemica di a Cina. Hè un cane indipendente, intelligente è assai attentu.

Spaniel Tibetano

D'urigine chinesa, u spaniel tibetano hè un cane pupulare in i munasteri di monachi tibetani, chì si crede chì sò stati aduprati per turnà mulini di preghiera. Ùn si sà micca esattamente di a so origine, ma piuttostu ch'elli sianu cani un pocu riservati è attenti.

Pechinese

Cumu pudete vede, u Pekinese hè fisicamente diversu da e razze di vechju cane mintuatu sopra.A so persunalità spiega perchè hè riesciutu à campà tanti seculi cù l'umanità. Questi picculi pelosi pussedenu un enormu curaghju è grande adattabilità.

Originati da Pechino (Cina), discendenu direttamente da i cani lanosi di u Tibet è anu ereditatu da elli una genetica assai resistente. Oghje, i primi cunti cunnisciuti di a so esistenza datanu di l'VIII seculu d.C., quandu a dinastia Tang regnava. U Pekinese era tantu apprezzatu da un cane di cumpagnu chì hè diventatu a mascota ufficiale di a famiglia imperiale di Cina.

Lhasa Apso

U lhasa apso hè chjamatu dopu à a cità di Lhasa, chì hè sacru per u populu di u Tibet. Questi picculi pelosi eranu dighjà adorati da u populu tibetanu in l'annu 800 a.C., ma à quellu tempu accumpagnavanu solu a nubiltà è i monachi. Malgradu a so piccula dimensione, hè un cane assai curaghjosu è resistente, chì hè adattatu à una larga gamma di temperature.

Shih-tzu

Oghje, u shih-tzu hè una di e razze più amate in u mondu, sia per u so aspettu affascinante sia per u so temperamentu amabile. Tuttavia, stu picculu pelu hè uriginale da a Cina è i so nome significa letteralmente leone, in onore di u so mantellu longu chì ùn smette micca di cresce per tutta a so vita.