I ragni più velenosi di u Brasile

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
I 9 Ragni Più Pericolosi Del Mondo
Video: I 9 Ragni Più Pericolosi Del Mondo

Cuntenutu

I ragni sò animali assolutamente stupefacenti chì campanu in u mondu sanu. Alcuni di elli sò cumpletamente innocu, ma altri sò assai velenosi è ponu, cù u so velenu, tumbà umani è altri animali. I ragni appartenenu à u filu di l'artropodi è sò carattarizati da avè un scheletru esternu cumpostu da chitina. U nome datu à questu scheletru hè esoscheletru. A so funzione principale, in più di u sustegnu, hè di prevene a perdita d'acqua in l'ambiente esternu.

I ragni esistenu in guasi tutte e parte di u mondu è u Brasile ùn face eccezione. Se site curiosu di sapè ciò chì ragni più velenosi in Brasile, cuntinueghja à leghje!


armi armi

U spider armada (Phoneutria) hè una ragnola chì pò fà tremà à chiunque. Sò una spezia assai aggressiva, ancu s'elle ùn attaccanu chè s'ellu ùn si sente minacciatu. Cusì hè ancu megliu di lascialla campà a so vita in pace mentre tù campi a toia!

Quandu si sentenu minacciati, alzà e zampe di davanti è sò supportati à u spinu. Saltanu assai prestu versu u nemicu per pichjà li (ponu saltà à una distanza di 40 cm). Da quì u nome di a so armadeira, perchè "armi".

Sò animali di notte è caccighjanu è immubilizeghjanu e so prede attraversu u so velenu putente. Ùn campanu micca in rete, campanu in tronchi, banani, palme ecc. In case si trovanu in lochi scuri, cum'è daretu à i mobuli è à l'internu di scarpi, tende, ecc. Li piaci à esse piattati, ùn cercanu micca di fassi male. Ciò chì accade qualchì volta hè chì tù è ella campemu in a listessa casa. Quandu a scopre è hè spaventata, attacca perchè si sente minacciata. Un'altra caratteristica di l'attaccu di sta ragna hè chì finge di esse morta è attacca quandu a preda u menu aspetta.


ragnu vedova nera

U Veduva nera (Latrodettu) hè unu di i ragni più cunnisciuti in u mondu. I masci campanu in a rete di a femina è morenu di solitu pocu dopu à l'accoppiamentu, da quì u nome di ste ragne. qualchì volta, u masciu pò serve da alimentu à a femina.

Per abitudine, sti ragni ùn sò micca aggressivi à menu ch'elli sianu sprimuti. A volte, in autodifesa, quandu sò disturbati in u so web, si lascianu cascà, diventendu immobili è fingendu di esse morti, attaccendu dopu.

Campanu à mezu à a vegetazione, occupanu buchi. Si ponu truvà in altri lochi, cum'è e lattine, chì usanu per prutegge si da a pioggia, s'ellu ùn ci hè vegetazione intornu.


L'accidenti chì si verificanu cù sti ragni sò sempre cù e femine (postu chì i masci campanu in e rete di e femine, servendu guasi solu per a ripruduzzione di e spezie).

Spider marrone

U Spider marrone (loxosceles) hè una ragnola più chjuca (circa 3 cm) ma cù un velenu assai putente. Mancu una ragnola cusì vi muzzica, à menu chì ùn ne passiate o site nantu à ellu per casu, per esempiu.

Sti ragni sò nutturni è campanu in rete irregulare vicinu à e radiche di l'arburu, foglie di palma, grotte, ecc. U so habitat hè assai diversu. Si trovanu à le volte in case, in i lochi più freti di u paese, postu chì preferiscenu u clima fretu. Hè cumunu di truvà sti ragni in mansarde, garage o rascalli di legnu.

ragnu di giardinu

U ragnu di giardinu (Lycosa), chjamatu ancu erba spider, hà stu nome perchè si trova spessu in giardini o in cortile. Sò picculi ragni, circa 5 cm, caratterizati da a disegnu in forma di freccia nantu à l'addome. Cum'è a spider blindata, questa spider pò elevà e so zampe davanti prima di attaccà. Tuttavia, u velenu di sta ragnola hè menu putente ch'è quellu di l'armata.

I sperti, arachnologhi, dicenu chì ùn vale a pena di preoccupassi troppu di e ragne. Sti picculi esseri, malgradu chì parenu assai spaventosi, ùn anu nunda di più contr'à voi.Hè assai raru per elli à attaccà s'ellu ùn anu micca altra pussibilità. Benintesa l'accidenti accadenu, soprattuttu perchè sò assai picculi è quandu si capisce ch'ella hè quì, l'avete dighjà toccata o minacciata accidentalmente è ùn avete più scelta ch'è d'attaccà per difende si.

Se vedi una ragnola ùn circate micca di tumballa, ricordate chì, se fallite, pò attaccallu prima. D’altronde, ella hà ancu dirittu à a vita, nò? Duvemu, quandu hè pussibule, prumove una vita in armunia cù tutti l'esseri chì abitanu sta pianeta.

Sè site curiosu di i ragni, cunnosce ancu a ragnu più velenosa in u mondu.