Animali preistorichi: caratteristiche è curiosità

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
Animali preistorichi: caratteristiche è curiosità - Animali
Animali preistorichi: caratteristiche è curiosità - Animali

Cuntenutu

Parlà d'animali preistorichi hè immerse in un mondu cusì cunnisciutu è cusì scunnisciutu à tempu. I dinosauri, per esempiu, chì dominavanu a pianeta Terra milioni d'anni fà abitavanu u listessu pianeta è un altru ecosistema cù continenti diversi. Nanzu è dopu à elle ci eranu millioni d'altre spezie chì, in parechji casi, ferma un fossile per cuntà una storia è sfidà a capacità paleontologica umana per svelarle. Prova di questu sò questi 15 animali preistorichi chì avemu sceltu in questu post da PeritoAnimal è e so caratteristiche sublimi.

animali preistorichi

Quandu si parla d'animali preistorichi, hè normale chì i dinosauri veninu in mente, a so magnificenza è a fama di Hollywood, ma prima è dopu à elli, ci eranu altre creature preistoriche quant'è o più impressiunanti cum'è elli. Scuprite alcuni di elli:


Titanoboa (Titanoboa cerrejonensis)

abitante di Piriudu di u Paleucenu (dopu à i dinosauri), una descrizzione dettagliata di Titanoboa hè abbastanza per suscità l'imaginazione: 13 metri di lunghezza, 1,1 metri di diametru è 1,1 tonne. Questa era una di e più grandi spezie di serpenti cunnisciute nantu à a terra. U so abitatu era giungla umida, calda è pantanosa.

Crocodile imperatore (Sarcosuchus imperator)

Stu coccodrillu gigante campava in Africa di u Nordu 110 milioni d'anni fà. I so studii indicanu chì era un coccodrillu finu à 8 tunnellate, 12 metri di lunghezza è un morsu putente di 3 tonne di forza, chì l'aiutò à catturà pesci giganti è dinosauri.


Megalodon (Carcharocles megalodon)

stu tipu di squalu gigante hè un dui animali marini preistorichi hà campatu almenu 2,6 milioni d'anni fà, è i so fossili sò stati trovi in ​​sfarenti cuntinenti. Indipendentemente da l'urigine di a spezia, hè impussibile di ùn esse impressiunatu da a so descrizzione: trà 10 è 18 metri di lunghezza, finu à 50 tunnellate è denti affilati finu à 17 centimetri. Scopre altri tippi, specie è caratteristiche di squali.

'Acelli di u terrore' (Gastornithiformes è Cariamiformes)

Stu soprannomu ùn si riferisce micca à una spezia, ma à tutti l'uccelli carnivori preistorichi classificati tassonomicamente in l'ordini Gastornithiformes è Cariamiformes. A grande dimensione, l'incapacità di vola, i grossi becchi, forti artigli è zampe è altu finu à 3 metri sò caratteristiche cumuni di questi acelli carnivori.


Arthropleura

Frà l'animali preistorichi, l'illustrazioni di questu artropode causanu brividi in quelli chì ùn s'accordanu micca cù l'insetti. Hè perchè u o arthropleura, O u più grande invertebratu terrestre Ciò chì si cunnosce hè una spezia di centipede gigante: longa 2,6 metri, larga 50 cm è circa 30 segmenti articulati chì li anu permessu di spustassi rapidamente attraversu e fureste trupicale di u periodu Carboniferu.

Animali preistorichi brasiliani

U territoriu chì si chjama avà u Brasile hè statu u stadiu per u sviluppu di parechje spezie, cumprese i dinosauri. I studii mostranu chì i dinosauri sò forse apparsu in a regione chì hè oramai definita cum'è u Brasile. Secondu PaleoZoo Brasile [1], un catalogu chì adunisce vertebrati estinti chì una volta abitavanu u territoriu brasilianu, a grande biodiversità brasiliana attualmente ùn raprisenta mancu 1% di ciò chì esiste dighjà. Eccu alcuni di i Animali preistorichi brasiliani u più maravigghiusu elencatu:

Tigre Sudamericana di Sabertooth (Smilodonte populatore)

U Tigre Sudamericanu Sabertooth hè stimatu chì hà campatu almenu 10.000 anni trà l'America di u Sud è u Nordu. U so nome pupulare hè datu precisamente da i denti di 28 centimetri ch'ellu hà adornatu cù u so corpu robustu, chì puderia ghjunghje à 2,10 metri di lunghezza. Hè unu di più grandi misgi chì unu hà cunnuscenza di l'esistenza.

Prionjuice (Prionosuchus plummeri)

Alligatore? No. Questu hè unu di l'animali preistorichi brasiliani cunnisciutu per esse u u più grande anfibiu chì abbia mai campatu, più specificamente circa 270 milioni d'anni fà, in a parte di terra chì hè oghje u nordeste brasilianu. Si suppone chì questu animale preistoricu brasilianu cù abitudini acquatiche puderia ghjunghje sin'à 9 metri di lunghezza è era un predatore temutu di l'ecosistemi acquatichi à quellu tempu.

Chiniquodon (Chiniquodon theotonicus)

Si sà chì u Chiniquodon avia un'anatomia di mammiferi, dimensioni di un grande cane è abitava l'attuale sud di l'America Meridionale è avia abitudini feroci è carnivori. Si chjama a spezia chì hà trovu testimunianze in Brasile Chiniquodon brasilensis.

Stauricosaurus (Staurikosaurus pricei)

Questa puderia esse stata a prima spezia di dinosauru in u mondu. Almenu hè unu di i più antichi cunnisciuti. i fossili di Staurikosaurus pricei sò stati trovati in territoriu brasilianu è mostranu chì misura 2 metri di lunghezza è menu di 1 metru di altezza (circa a metà di l'altezza di un omu). Apparentemente, stu dinosauru cacciava i vertebrati terrestri più chjucu cà ellu.

Titanu di Uberaba (Uberabatitan ribeiroi)

Tiny, solu micca. U Titan Uberaba hè u più grande dinosauru brasilianu chì i so fossili sò stati trovati, cum'è u so nome indica, in a cità di Uberaba (MG). Dapoi a so scuperta, hè cunsideratu u più grande dinosauru brasilianu cunnisciutu. Si stima chì misura 19 metri di lunghezza, 5 metri di altezza e 16 tonnellate.

Immagine: Riproduzione / http: //thumbs.dreamstime.com/x/uberabatitan-dinasaur-white-was-herbivorous-sauropod-dinosaur-lived-cretaceous-period-brazil-51302602.webp

Caiuajara (Caiuajara dobruskii)

Frà l'animali preistorichi brasiliani, i fossili di Caiuajara indicanu chì sta spezia carnivora di dinosauru volante (pterosauru) puderia avè una apertura di l'ale finu à 2,35 metri è pisà finu à 8 kg. Studii di e spezie indicanu chì abitava in u desertu è e zone di sabbia.

Bradipo gigante brasiliano (Megatherium americanum)

Megatherium o bradipo gigante brasilianu hè unu di l'animali preistorichi brasiliani chì suscita curiosità per a so apparizione di u bradu chì cunniscimu oghje, ma chì pesa sin'à 4 tunnellate è misura finu à 6 metri di lunghezza. Si stima chì hà abitatu superfici brasiliane 17 milioni d'anni fà è hè sparitu circa 10.000 anni fà.

Tapir amazzonicu (Tapirus rondoniensis)

Parente di u tapiru brasilianu (Tapirus terrestris), chì hè attualmente cunsideratu u più grande mammiferu terrestru brasilianu , u tapiru amazzonicu hè un mammiferu di u periodu di u Quarennariu chì hè digià estintu in a fauna brasiliana. I fossili è i studii annantu à l'animali palesanu chì era assai simile à u tapiru brasilianu attuale cù differenze in u craniu, a dentizione è a dimensione di a cresta. Ancu cusì, ci sò cuntruversi[2]è quellu chì sustene chì u tapiru di l'Amazonia hè in realtà solu una variazione di u tapiru brasilianu è micca un'altra spezia.

Armadillo Gigante (Gliptodon)

Un altru di l'animali preistorichi brasiliani chì impressiona hè u gliptodon, a armadillo gigante preistoricu chì abitava u Sudamerica 16 mila anni fà. Studii paleontologichi indicanu chì sta spezia avia una carapace cum'è l'armadillo chì cunniscimu oghje, ma pesava mille chilò è era assai lenta, cù una dieta erbivora.

Tartaruga gigante d'acqua dolce (Stupendemys geographicus)

Sicondu studii, sta tartaruga gigante hè unu di l'animali preistorichi brasiliani chì abitavanu l'Amazonia quandu a regione di u fiume Amazonu cù l'Orinoco era sempre una palude gigante. Sicondu studii fossili, u Stupendemys geographicus puderia avè u pesu di una vittura, corne (in casu di masci) è campatu in fondu à laghi è fiumi.

Se vulete leghje più articuli simili à Animali preistorichi: caratteristiche è curiosità, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.

Cunsiglii
  • Parechje di e immagini prisentate in questu articulu sò u risultatu di custituzioni paleontologiche è ùn rapprisentanu micca sempre a forma esatta di e spezie preistoriche descritte.