Animali Caatinga: acelli, mammiferi è rettili

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Dicembre 2024
Anonim
Animali Caatinga: acelli, mammiferi è rettili - Animali
Animali Caatinga: acelli, mammiferi è rettili - Animali

Cuntenutu

Caatinga hè una parolla Tupi-Guarani chì significa 'furesta bianca'. questu hè un biomu solu brasilianu chì hè limitata à i stati di Bahia, Alagoas, Pernambuco, Paraíba, Rio Grande do Norte, Ceará, Piauí è una parte di u Minas Gerais. A so occupazione currisponde à circa 11% di u territoriu naziunale. E caratteristiche principali di stu bioma, chjamatu ancu 'backlands', sò a furesta chjara è aperta, chì parechji chjamanu "secca". Una parte di st'ecosistema hè duvuta à e piove irregulare (cù lunghi periodi di siccità) in a regione climatica semi-arida. Questi attributi spieganu a diversità più chjuca di stu tipu di bioma, sia in flora sia in fauna caatinga paragunatu à biomi cum'è l'Amazonia o a furesta atlantica, per esempiu.


Purtroppu, secondu un rapportu publicatu in G1 in 2019[1], 182 animali di a Catinga sò minacciati di estinzione. Per voi per capisce u veru risicu chì u patrimoniu brasilianu face, in questu articulu di l'Espertu Animale chì presentemu 33 animali di a Caatinga è e so caratteristiche stupefacenti.

Animali Caatinga

U Caatinga hè un biomu cunnisciutu per ellu bassu endemisimu, vale à dì, poca varietà d'animali chì si sò sviluppati solu in quella regione. Ancu cusì, secondu un articulu publicatu da a ricerca Lúcia Helena Piedade Kill, in u 2011 [2] frà l'animali arregistrati di u Caatinga, era cunnisciutu chì ci sò più di 500 spezie d'uccelli, 120 spezie di mammiferi, 44 spezie di rettili è 17 spezie d'anfibii. E nuove spezie continuanu à esse studiate è catalogate trà l'animali di Caatinga. Tutti l'animali di Caatinga ùn sò micca endemichi, ma hè un fattu chì campanu, sopravvivenu è facenu parte di l'ecosistema. Scuprite alcune di e più famose spezie di fauna Caatinga in Brasile:


Acelli Caatinga

ara blu (Cyanopsitta spixii)

Questa piccula ara chì u culore hè discrittu in u so nome misura circa 57 centimetri è hè severamente in periculu trà l'animali di a Caatinga. A so apparizione hè cusì rara chì ancu l'infurmazioni nantu à i so abitudini è u so cumpurtamentu sò scarse. Malgradu a so quasi estinzione in u mondu reale, l'Ara Spix hè u prutagunista di u film Rio, di Carlos Saldanha. Qualchissia chì cunnosce u Blu a saperà.

Ara di Lear (Anodorhynchus leari)

Questa hè una altra spezia, endemicu in u statu di Bahia, in periculu trà l'acelli di Caatinga per via di a distruzzione di u so habitat. Hè più grande di l'Ara Spix, chì ghjunghje sin'à 75 cm, a tonalità turchina è u triangulu giallu annantu à a mascella sò ancu caratteristiche colpevuli di st'acellu.


Ala bianca (Picazuro Patagioenas)

Ié, questu hè u acellu citatu da Luis Gonzaga in u cantu omonimu. L'ala bianca hè un acellu endemicu sudamericanu chì migra assai. Dunque, pò esse vistu cum'è unu di l'acelli Caatinga è hè resistente à e siccità regiunale. Ponu misurà sin'à 34 cm è sò ancu cunnisciuti cum'è culomba-carijó, jacaçu o culombu.

Perruchju Caatinga (Eupsittula cactorum)

U Pappagallo Caatinga, cunnisciutu ancu cum'è periculu sertão hè chjamatu per a similitude à un parrocchetto è per a so presenza in Caatingas brasiliane in bande di 6 à 8 individui. Si nutriscenu di granu è di frutti è sò attualmente periculosamente minacciati da u cummerciu illegale.

Altri acelli impurtanti di u Caatinga sò:

  • Arapacu-de-cerrado (Lepidocolaptes angustirostris);
  • Colibri rouge (Chrysolampis mosquitus);
  • Cabure (Glaucidium brasilianum);
  • True Canary Land (Flaveola Sicalis);
  • Carcara (plancus caracara);
  • Cardinale di u Nordeste (Paruchjanu duminicanu);
  • Corruzzione (Icterus jamacaii);
  • Jaw-cancá (cyanocorax cyanopogon);
  • Jacucaca (penelope jacucaca);
  • seriema (Cristata);
  • Real Maracanã (Primolius Maracana);
  • Pappagallo grigio (aestiva Amazon);
  • Picculu Tufu Rossu (Campephilus melanoleucos);
  • Tweet Tweet (Myrmorchilus Strigilatus).

Mammiferi Caatinga

Guigo da Caatinga (Callicebus barbarabrownae)

Questa hè una spezia endemica in Bahia è Sergipe trà l'animali di Caatinga, ma sò rari è in periculu. U spargeru di Caatinga hè ricunnisciutu da i so ciuffi più scuri à l'arechje, i capelli più chjaru nantu à u restu di u so corpu è a coda rossa rossa, ancu s'ellu hè raramente vistu.

Caatinga Preá (cavia aperea)

Stu roditore hè unu di i animali tipichi di a Caatinga è da altri biomi sudamericani. U cobaye, o bengo, hè assai simile à un cobaye, ma ùn hè micca un animale domesticu. Pò misurà sin'à 25 cm è u so culore varieghja da u marrone scuru à u grisgiu chjaru. Si nutriscenu di granelli è foglie.

Caatinga Fox (Cerdocyon thous L)

Cunnisciute ancu cum'è cane salvaticu, queste Canidades ponu esse truvate in praticamente tutti i biomi di l'America Meridionale, ùn essendu micca, esclusivamente unu di i Animali Caatinga, ma da tutti i biomi brasiliani. In Caatinga, st'animali svolgenu a funzione impurtante di a dispersione di e sementi di e piante lucale, chì sò fundamentali per u mantenimentu è l'equilibriu di a flora lucale, cum'è indicatu in l'articulu publicatu da Eduardo Henrique in a rivista Xapuri Socioambientale.[3]

Caatinga Armadillo (Tricinctus tolypeutes)

L'armadillo di Caatinga-bola hè cunnisciutu per sopratuttu chì abita in u regioni più secche di u Brasile, cù a so capacità di scavà fori è u so cumpurtamentu per arriccà si à l'internu di a conchiglia sò alcune di e so caratteristiche più cunnisciute. Oltre à aderisce à a lista di l'animali in Caatinga, in 2014 l'armadillo-bola-da-Caatinga hè andatu à un altru livellu di fama quandu hè stata eletta mascota per a Cuppa di u Mondu di Calcio maschile.

Caatinga Puma, Puma (Puma scamosciata)

Malgradu chì face parte di a fauna di Caatinga, hè di più in più raru di vede unu di sti animali in u biomu. U Caatinga jaguar hè sparitu da a carta sia per u braconnage è i cunflitti diretti cù l'omu, sia per a distruzzione di u so habitat. Cum'è l'altri giaguari, sò cacciadori è saltatori eccellenti, ma li piace à campà luntanu da a presenza umana.

Altri mammiferi chì campanu trà l'animali di Caatinga sò:

  • agouti (Dasyprocta Aguti);
  • Opossum à oreilles blanches (Didelphis albiventris);
  • Scimmia cappuccina (Sapajus libidinosus);
  • Mano nuda (Procyon cancrivorus);
  • Ouistiti capitonné blanc (Callithrix jacchus);
  • Cervu brunu (Mazama Gouazoubira).

Rettili Caatinga

Camaleonte Caatinga (Polychrus acutirostris)

Malgradu u so nome pupulare, si tratta di una spezia di lucertula chì si trova trà l'animali di a caatinga. U camaleonte caatinga pò ancu esse cunnisciutu cum'è falsu camaleonte o lucertula bradipera. A so capacità di camuffamentu, i so ochji chì si movenu indipindente è u so temperamentu calmu sò alcune di e so caratteristiche più impressiunanti.

Boa constrictor (bonu constrictor)

Questu hè unu di i Serpi Caatinga, ma ùn hè micca esclusivu di stu biomu in Brasile. Pò ghjunghje à 2 metri di lunghezza è hè cunsideratu cum'è un sarpu di pesciu. E so abitudine sò di notte, quandu caccia e so prede, picculi mammiferi, lucertuli è ancu acelli.

Altre spezie di rettili Caatinga catalogate sò:

  • Calango à queue verte (Ameivula venetacaudus);
  • Parolle Cornute (Stenocercus sp. n.).

Animali in periculu in Caatinga

Sfortunatamente, l'ecosistema di Caatinga hè minacciatu da a sfruttamentu estrazionale umanu, pruvucendu a degradazione di l'ambiente è cunducendu alcune spezie à lista di l'animali minacciati da IBAMA. Frà elle, sò stati mintuvati i giaguari, i misgi salvatichi, i cervi, a capibara, l'ara turchina, e culombe di u portu è l'ape native. Cumu l'accennatu à l'iniziu di u testu, in u 2019 hè statu divulgatu chì u biomu Caatinga hà 182 spezie in periculu.[1]. Tutte e spezie brasiliane minacciate di estinzione ponu esse cunsultate in u Libru Rossu ICMBio, chì elenca tutte e spezie di fauna brasiliana minacciate di estinzione[4].

Se vulete leghje più articuli simili à Animali Caatinga: acelli, mammiferi è rettili, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Animali in Periculu.