anatomia di u ghjattu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Introduction: Neuroanatomy Video Lab - Brain Dissections
Video: Introduction: Neuroanatomy Video Lab - Brain Dissections

Cuntenutu

U anatomia di u ghjattu include a struttura interna è organizzativa di u felinu. Vulete cunnosce e vostre ossa, musculi, organi è sensi? In questu articulu PeritoAnimal, vi offriremu una larga prospettiva nantu à e caratteristiche più eccezionali di questi animali. Quelli chì permettenu d'identificà li, senza dubbitu, cum'è animali atletichi, agili è, ùn ne scurdemu, predatori.

L'amatori di i misgi averanu, quì sottu, infurmazioni di basa chì li permetteranu di scopre l'aspetti fundamentali di a custituzione è di u funziunamentu di u misgiu. urganisimu felinu. In questu modu, serà più faciule per capisce sia u so cumpurtamentu sia e malatie chì li toccanu.

Caratteristiche generali di l'anatomia di u ghjattu

U misgiu hè un animale mammiferu, chì implica chì hà glandule mammarie cù e quale e femine, dopu avè parturitu, alimenteranu i novi gattini. Inoltre, hè un animale carnivuru. In e sezioni seguenti, discuteremu e caratteristiche di basa di ognunu di i sistemi di u vostru corpu.


Pelli è pelliccia di i misgi

Cuminciamu à parlà di l'anatomia di u misgiu cù pelliccia è mantellu mentre ghjocanu roli impurtanti. Unu di elli hè a prutezzione contra e cundizioni climatichi avversi. Anu ancu un rolu impurtante in u mantenimentu di a temperatura corporea di u felinu. i misgi sò animali homeotermi, chì significa chì sò capaci di mantene una temperatura constante di u corpu, in questu casu, trà 38 è 38,5 ° C.

Inoltre, u pelu hè ancu assai impurtante per a lingua è a cumunicazione di i misgi. Per esempiu, un gattu cù u pelu bristly vi permette di sapè chì hè in còllera. Altri per ghjocu modificatu funzioni tattile, cum'è baffi è sopracciglia, cum'è a videremu.

Infine, mettimu in risaltu in sta sezione u rolu di artigli, chì u ghjattu pò tene ritrattu o, se necessariu, espostu. Questa capacità permette à e gripe di stà ferme, à u cuntrariu di u casu di i cani, chì anu e so artigli sempre esposte, li usanu quandu venenu in cuntattu cù e superfici. L'artigli di un ghjattu ùn devenu mai esse cacciati.


u scheletru di u ghjattu

In quantu à l'anatomia di u ghjattu in relazione à osse, si distingue u craniu, in u quale solu a mascella inferiore hè mobile. U spina hè cumposta, da cima à fondu, da sette vertebre cervicali, tredeci toraciche, sette lombari, trè sacri è una vintina di vertebre caudali. I dischi intervertebrali sò responsabili di assicurà a flessibilità assai celebrata di u scheletru felinu. Tredici coppie di costole sò attaccate à u vertebre toraciche. Se vi dumandate quante ossa hà un gattu, a risposta hè chì ùn ci hè micca un numeru fissu, ma a media hè 244 ossa.


Quand’elli camminanu, i misgi s’appoghjanu nantu à e so dite. Anu cinque punte nantu à e so zampe di davanti è quattru nantu à e so zampe di daretu. I membri posteriori sò capaci di dà grandi spinte quandu sò piegati in forma di Z. musculatura scheletricahè assai putente, soprattuttu quellu chì si trova in l'estremità, chì dà dinò rapidità à l'animali.

Cat's Anatomy of the Digestive Tract

L'anatomia di un misgiu in relazione à u so sistema digestivu principia in a cavità orale, induve l'alimentu cumencia à esse trattatu per a digestione. I denti di i misgi differenu formalmente secondu a so funzione prevista. Inoltre, i misgi, cum'è l'omu, anu un doppiu inseme di denti, vale à dì, i denti di latti è i perms.

I Gattini nascenu senza denti. I denti di latte apparsu à circa 2-3 settimane di età è falanu à circa sei mesi per esse rimpiazzati da denti permanenti. E zanne spiccanu per esse adattate per a caccia. I denti di u ghjattu sò custituiti da 12 incisivi, 4 zanne, 8-10 premolari è 4 molari.

A lingua di i misgi hè carattarizata da esse assai ruvida, serve per manghjà è ancu per u pulizia. A causa di e so abitudini di cura, i misgi ponu furmà è espulsione di palline di pelliccia. Dopu a bocca, a faringe è l'esofago cunducenu à u stomacu è l'intestini, induve i nutrienti sò assorbiti è e sostanze inutilizabili sò dirette à u rettu per l'espulsione.

Anatomia di u sistema cardiorespiratoriu di u misgiu

I pulmoni sò rispunsevuli di u scambiu di gas cù l'esternu, vale à dì di respirà, attraversu i muvimenti d'ispirazione è di scadenza.

O core, divisu in dui atri è dui ventriculi, distribuisce u sangue in tuttu u corpu. U sangue arteriale hè quellu chì esce da i pulmoni è hè dunque ossigenatu. A venosa, invece, cuntene e sostanze residue da i vari organi di u misgiu.Per sapè induve hè u core di un misgiu, pudete appughjallu nantu à u latu drittu è mette a manu nantu à u so pettu, induve finisce u so membru superiore.

Anatomia di u misgiu di u sistema urogenitale

Sta parte di l'anatomia di u misgiu hè assai impurtante postu chì sti misgi soffrenu spessu di prublemi urinarii è, assai spessu, di prublemi renali. I reni sò l'organi rispunsevuli di filtrà u sangue è eliminà sustanzi tossichi da urina.

D’altronde, u ghjattu hà dui testiculi in u scrotum, per assicurà a temperatura adatta per a furmazione di u so sperma. L'utru di e femine hè bicornu è sò poliestricu di stagione, chì implica chì sò in calore per a maiò parte di l'annu.

sensi di ghjattu

Per finisce st'articulu nantu à u anatomia di u ghjattu Hè impurtante di parlà di i sensi di i misgi, sò:

  • Visione: cumu hè a visione di un gattu? A pupilla di un ghjattu pò dilatassi è cuntrattassi secondu a luce ch'ellu riceve. Cusì, pò occupà guasi tuttu l'ochju o, à u cuntrariu, pò esse riduttu à una linea di capelli. I misgi anu una terza palpebra, chjamata ancu a membrana nictitante, chì aiuta à prutege l'ochji. A visione hè adattata à a caccia di notte, ma què ùn significa micca chì u ghjattu pò vede in u bughju.
  • Audizione: a pinna ripiglia i soni chì passeranu à l'orechja media è interna. Questi pavelloni ponu spostassi per andà versu a fonte di u sonu. I misgi anu una bona arechja.
  • gustu: E papille gustative di u ghjattu ùn parenu micca esse capaci di apprezzà u gustu dolce, invece si identificanu è li piace u salitu.
  • Odore: I misgi anu stu sensu assai sviluppatu. Serve per a caccia, ma ancu per a cumunicazione, perchè i misgi usanu u feromoni cumunicà. À a nascita, u sensu di l'olfattu hè assai sviluppatu è u cucciolu hè guidatu da ellu per truvà u pettu di a mamma è cusì cumincià à manghjà. In più di u nasu, i misgi ponu annusà aprendu a bocca è aduprendu u Organu di Jacobson.
  • tact: i misgi anu, in tuttu u so corpu, diversi ricettori chì servenu à percepisce i cuntatti cù u mondu esternu. Quessi sò particularmente impurtanti quandu anu bisognu di spostassi in u bughju. E sopracciglia è i mustacci spiccanu.
  • Balance: I meccanismi chì mantenenu l'equilibriu sò ben sviluppati in i misgi. Hè per quessa chì ùn si stumacanu è cascanu in piedi a maiò parte di u tempu, in più di pudè scalà cun agilità da una età giovana. Ancu cusì, ùn duvete micca trascurà e misure di sicurezza, chì u ghjattu pò cascà per una finestra è soffre cunsequenze terribili.