nutrisce i cuccioli nascuti

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 10 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Parto cuccioli cane(amstaff)
Video: Parto cuccioli cane(amstaff)

Cuntenutu

Avè da nutrisce un cucciolu appena natu hè un compitu assai cumplicatu chì deve esse fattu. dedica è tempu. U cane hè un esse assai sensibile chì hà bisognu di cura costante da parte vostra. Ùn offre micca di fà questu se ùn avete micca tuttu u tempu dispunibule o almenu una persona di fiducia per aiutà.

I motivi i più cumuni chì portanu à avè da nutrisce un cane appena natu sò l'abbandonu o u rigettu da a mamma è, ancu se hè una sperienza meravigliosa, enfatizemu l'impurtanza di esse a cagna per alimentallu. Se vi truvate in questa situazione, leghjite è seguitate tutte e raccomandazioni chì vi demu in PeritoAnimal, chì u risicu di more hè elevatu, scopre cumu pasce un cane appena natu in l'articulu seguente.


Temperatura è ambiente di u cane novu

In tuttu u mondu è generalmente ligati à rifugi per animali o rifugi, ci sò i detti rifugi per cani è misgi chì sò ghjunti à u mondu. Sì credite chì ùn puderete micca curà i neonati per via di e richieste multiple chì questu richiede, vi raccomandemu di andà à queste persone è lascialle in a vostra cura.

  1. Per cumincià, duvete creà un ambiente stabile per i cani. Una scatula di cartone, una valigia di trasportu o un cestu cunfortu basta.
  2. i cani anu bisognu di un temperatura di u corpu trà 20 ° C è 22 ° C. Hè assai impurtante di rispettà sta temperatura è ùn la cresce nè diminuite mai, ancu d'inguernu chì i cani ùn la ponu regulà da per elli. Pudemu aduprà un saccu d'acqua chì duveremu cambià di modu regulare o un pad di riscaldamentu (sempre cupertu è prutettu cù l'asciugamani, impedendu à i cani di mastucà i cavi). Attenti à u cuntrollu di a temperatura.
  3. Copre a fonte di calore cù un asciugamanu è sopra cù una manta, isolendu li bè da u cuntattu direttu.
  4. Una volta creatu l'ambiente è i cani dentru, duvemu copre u canistrellu cù una manta lascendu un spaziu per chì l'aria possa passà. Deve parè una tana.
  5. Cum'è una raccomandazione in più pudemu aghjunghje un orologio coperto da una manta chì simulerà i battiti di u core di a mamma.

I cuccioli chì anu menu di 15 ghjorni sò facili da identificà, chì ùn anu micca apertu l'ochji ancu. Hè impurtante di tene à mente chì ùn duveriamu micca toccalli fora di l'ore d'alimentazione.


Alimentazione di un cane neonatu

A principale causa di mortalità in i cani hè l'alimentazione incorretta.

Se avete trovu cuccioli nati in strada, duvete tene à mente chì hè abbastanza probabile ch'elli ùn sopravvivessinu micca una volta bisognu à esse nutritu ogni 3 o 4 ore. Se vi manchi un pastu, e vostre possibilità di sopravvivenza diminuiscenu drammaticamente.

Cumu alimentu un cane novu?

  1. Andate prestu in una clinica o centru veterinariu è dopu spiegalli a situazione, vi daranu senza prublemi. latte maternu artificiale.
  2. Duvete avè parechje buttiglie, una per ogni membru di a littera. Hè impurtante chì tutti anu a soia, cum'è in casu di pneumonia o qualsiasi altru tipu di malatie, si trasmette assai faciule l'una à l'altra. Hè ancu impurtante chì avemu una o duie tettarelle per ogni buttiglia, in più duvete verificà quale si adatta megliu à u musu di u cucciolu.
  3. Scaldate un pocu u latte è cunfirmate chì hè caldu.
  4. Pigliate u primu cucciolu (cù a tettona piena di latte senza una goccia d'aria) è incuragelu à svegliarsi. Per alimentallu, u cucciolu deve esse in a pusizione nurmale di u cucciolu (à quattru zampe) è ùn deve mai tenelu cum'è un criaturu umanu è po duvelu dà u latte (circa 10 milligrammi).
  5. Se cunsumate un pocu di più latte, va bè, u più impurtante ùn hè mai di nutrisce lu sottu à sti quantità.
  6. Duvete esse assai attenti quandu li dete u latte è se avemu nutatu chì face un rumore eccessivu, stranu o chì espelle u latte per u nasu, duvemu purtallu subitu in una clinica veterinaria. Quessi sò sintomi chì u latte hè andatu in i pulmoni. Hè per quessa chì enfatizemu l'impurtanza di ùn dà micca latte cum'è un criaturu.
  7. Dopu avè ingeritu u latte, pigliate una palla di cotone o un pannu bagnatu per i neonati è fate un massaggio genitale, vedrete cume in quellu istante farete i vostri bisogni. Sta prucedura hè di solitu fatta da a mamma cù a lingua in cundizioni nurmali. Per quessa, hè impurtante ùn scurdassi di stu passu.
  8. Infine, è dopu chì tutti i cuccioli sò stati alimentati, lavate i buttigli cù acqua bullente, senza aduprà detergente. Per sapè quale hè per ogni cane, pudete fà un segnu o cumprà in diversi culori.

Una volta finitu u prucessu d'alimentazione di ognunu di i cuccioli in a lettu, devenu esse rimessi in u canistrellu, chì deve cuntinuà à a temperatura indicata in u puntu precedente. ùn manca mai di nutrisce un cane, ancu se u vecu dorme o dispiacente.


Hè assai impurtante chì continui à beie u latte ogni 3 - 4 ore, altrimente u cucciolu appena natu puderia more. Inoltre, ùn duvemu mai un latte chì hè rimasu per più di 12 ore.

sviluppu di cani

Dapoi u primu ghjornu, ogni cane deve esse pesatu è u so pesu arregistratu nantu à un tavulinu. Per assicurassi chì ingeriscenu a quantità curretta è si sviluppanu currettamente, duveremu verificà quellu aumentu di pesu ogni ghjornu di 10%.

Finu à 2-3 settimane di vita, duvemu rispettà strettamente stu rituale di alimentazione ogni 3 - 4 ores cumpresu cumu hè chjaru di notte. Hè cunveniente chì avemu qualchissia chì ci pò aiutà in questu prucessu è vene in a nostra casa per alimentà è guardà se ùn simu micca quì.

Dopu à e 3 settimane duvemu cumincià à aumentà u tempu trà ogni pastu, stu cambiamentu duveria esse fattu gradualmente. I primi dui ghjorni seranu ogni 4 - 5 ore, i prossimi ogni 5 - 6 ore è cusì finu à 4 settimane di vita. Inoltre, in queste trè settimane duvemu aumentate a dosa à 15 millilitri o 20 si accetta. Ùn ci vole mai à furzallu à beie di più.

À 4 settimane duvete vede cuccioli più inquieti, attivi è sviluppati. Hè ora di riduce u cunsumu di latte di 5% è di dà li per a prima volta una cucchiaiata di cibu umidu, razione imbevuta d'acqua o di patè. Deve sempre esse cibu dolce.

Da u mumentu chì cuminciate à ingerisce cibu dolce, duverete riduce gradualmente a dosa di latte finu à ghjunghje à un mese o mese è mezu, in u quale vi manghjarete solu di cibu umidu è cibu dolce soprattuttu per i cuccioli.

Ciò chì ci vole à sapè di più per curà un cane appena natu

Se à u mumentu di l'alimentalli truvate un cane chì hè listless è ghjustu in muvimentu, pò esse soffre di una calata di tensione. Cù una siringa senza punta, appiccicate acqua cù zuccheru in bocca o mette un pocu di meli in u musu, cusì a leccate à pocu à pocu.

Hè impurtante di sapè chì i cuccioli alimentati in buttiglia mancanu alcune difese naturali chì u latte maternu hà. Hè per quessa chì hè impurtante chì ùn li lasciate micca andà fora è ùn lasciate micca i cani avvicinassi ad elli. Inoltre, ùn hè micca cunsigliatu ancu di bagnalli.

Se vedi pulci, zecche o qualsiasi altru parassita, hè assai impurtante chì andiate à u veterinariu u più prestu pussibule, ellu saparà chì fà. Ùn circate micca di toglialli voi stessi cun repellenti in ogni circustanza.

Da 6 - 8 settimane serà u mumentu ideale per andà à u veterinariu per amministrà u primi vaccini cume u distemperu caninu, l'epatite, u parvovirus, u coronavirus, a parainfluenza è a leptospirosi. Da quì in poi, duvete piglià regularmente per riceve boosters è altri vaccini chì devenu esse datu à una età più vechja. Hè ancu u mumentu ideale per voi. mette u chip è arregistrà l'animali à nome di qualchissia, hè una cosa assai impurtante in casu ch'ellu si perdi o li accadi qualcosa.

Prublemi di Allattamentu

E probabilità di successu per una littera intera ùn sò micca sempre 100%, perchè certe volte, è involuntariamente, ùn pò micca rispittà tutti i passi o u cane pò esse affettatu da qualchì prublema.

Dopu, spiegheremu u prublemi più cumuni di allattamentus:

  • Quandu si beie da a buttiglia, i cuccioli ponu soffocassi. Ciò accade à volte à causa di una cattiva posizione quandu si alimenta i cuccioli. Pò esse assai seriu è purtà à a morte di l'animale, per questa ragione vi cunsigliemu di cunsultà u veterinariu u più prestu pussibule, perchè vi mustrarà cumu aduprà una soda.
  • Vede u cane debule è senza forza. U ghjacaru piglia i quantità chì deve? Se ùn site micca sicuru di beie e quantità adatte, duvete assicurà chì teniate a vostra dieta mettendu a quantità esatta in a bottiglia (è ancu un pocu di più) è assicurendu chì a beie. Ma hè assai impurtante chì ùn la forza micca.
  • U cane hà a frebba. Questu hè un prublema assai cumunu chì pò esse una conseguenza di mancanza di stabilità di a temperatura o di scarsità di alimenti. Duvete vede d'urgenza u vostru veterinariu per assicurassi chì a vostra vita ùn sia micca in periculu.

davanti à qualsiasi sintumu stranu in u cumpurtamentu di i cani duverebbe cunsultà u veterinariu urgente perchè certe volte, è per via di u sistema immunitariu debule, ùn averanu micca assai possibilità di sopravvivere s'elli ùn vi danu micca u trattamentu in tempu record.

Avà chì sapete cumu pasce un cane appena natu, ùn vi scurdate di cummentà st'articulu è di sparte e vostre sperienze è dà suggerimenti!