Alimentazione di u porcu di Guinea

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Guinea Pig Bloat Part 2: Hand Feeding, Tummy Massages
Video: Guinea Pig Bloat Part 2: Hand Feeding, Tummy Massages

Cuntenutu

Cum'è cù tutti l'altri animali, a dieta di u porcu varieghja secondu a so età è a so cundizione. Un cignale di Guinea appena natu ùn manghja micca listessu chì un adultu o un cignale di Guinea in gravidanza.

Hè assai cumunu per i guardiani di st'animali, chì sò menu cumuni ch'è i cani è i misgi, di dumandassi nantu à i so bisogni nutrizionali è cumu nutrisce u cobaye.

In questu articulu Peritoanimal vi spiegheremu cumu deve esse un alimentazione di cavia equilibratu in tutti l'aspetti di a vita. Continuate à leghje!

Alimentazione di u cobaye novu

A sapiate chì e cobie anu solu duie tette? Hè vera! Per questa ragione, hè cunsigliatu chì letti di più di 3 cuccioli stà più longu cù a mamma prima di esse svezzatu.


Se a littera hà solu dui cuccioli, devenu stà cun a mamma finu à circa 21 ghjorni. Se avete 3 o più cuccioli, devenu stà cù a mamma per almenu 30 ghjorni. Hè assai impurtante chì fate casu à u cumpurtamentu di i masci, perchè appena cumincianu à mustrà i tentativi di muntà a mamma, devenu esse separati da ella. I masci ghjunghjenu à u maturità sessuale d'elli intornu à 3-5 settimane, cusì stà cù a mamma pò purtà à una gravidanza indesiderata. D'altra parte, e femine ghjunghjenu à a maturità sessuale più tardi, trà 4 è 6 settimane.

Pò parè surpresu ma, malgradu esse allattatu, u secondu ghjornu i purcelli cumincianu à pruvà d'alimentassi di solidi., vale à dì manghjà, ligumi è fenu. Duvete incuraghjà i cuccioli à manghjà solidi da chjucu. Avè lu dispunibule in a gabbia per cumplementà u latte maternu. una parte di ligumi freschi ogni ghjornu hè u più impurtante per i cuccioli è per a mamma! Duvete sempre lasciare l'alimentu dispunibule per i cuccioli per abituassi è manghjà. Quand'elli ghjunghjenu à l'età adulta, allora iè, serà necessariu limità l'alimentazione per impedisceli di manghjà solu alimenti è di trascurassi u fenu.


Nutre cuccioli orfani

Ùn bisogna mai à alimentà manualmente i cuccioli chì anu sempre allattendu cù a so mamma. Tuttavia, se a causa di una complicazione di nascita a mamma more, o per qualchì ragione ùn li allatta micca, hè necessariu alimentà i cuccioli.

L'ideale seria di truvà un mamma aduttiva, vale à dì, un porcu d'india cù cuccioli chì hè dispostu à allattà sti zitelli. U latte maternu hè una parte essenziale di l'alimentazione di cuccioli orfani.

S'ellu hè impussibile truvà una mamma aduttiva per elli, pudete aduprà un mischju alimentariu per cuccioli di cobaia. Imbulighjate 40 mg d'alimentazione à 10 ml d'acqua (pudete aduprà altre misure, sempre chì sianu prupurziunate). Tagliate a punta di una siringa di 1 ml è aduprate per consegnà stu mischju à i cuccioli. offerta 1 à 2 ml di cibu ogni ora o à u massimu ogni 3 ore. U più impurtante hè chì u purchettu ùn aspiri micca stu mischju in i pulmoni. Per questu, ùn si pò mai nutrisce i cuccioli in panza. Duvete alimentalli in a so posizione naturale.


Idealmente, duvete cunsultà un veterinariu specializatu in animali esotici per assicurà chì tuttu viaghja bè è chì qualcosa accada, avè u so numeru sempre à portata di mano.

I cuccioli di cobaia sò nati recentemente in casa vostra? Vede u nostru articulu per idee di nome per elli.

Alimentazione equilibrata di a cobaia

À u mumentu di u svezzu, o ancu nanzu, i porci manghjanu digià tuttu, cumpresu u fenu. Cuminciamu parlendu fenu perchè questu hè l'alimentu più impurtante è duverebbe esse a basa di a dieta di u porcu durante a so vita.

U fenu deve esse verde, largu è longu! Un fenu di qualità garantisce una pruvista di fibre abbastanza, permette à e vie intestinali di funziunà currettamente, in più d'esse essenziale per a prevenzione di i prublemi dentali di a cavia, chì sò una di e malatie più cumune in sti animali. Dunque, duvete permettà à u to cavia d'avè fenu dispunibile 24 ore à ghjornu è sempre frescu. Idealmentu, cambià u fenu 2-3 volte à ghjornu.

Inoltre, u porcu d'India deve manghjà manghjuscule (preferisce l'alimentazione uniforme, per evità chì u porcu sceglia solu qualchì cereale) è una parte di frutti è ligumi! Evite e razioni chì indicanu chì sò per parechje spezie (porchi, topi è cunigliuli). Ogni spezia d'animali hà bisogni diversi, cusì e razioni devenu ancu avè cumpusizioni sfarenti. sceglite unu chow specificamente formulatu per i cobaye è per a so età.

E razioni purcine sò di solitu supplementate cù Vitamina C. Sta vitamina hè di primura in a dieta di i cobai, postu chì, cum'è l'omu, ùn producenu micca a so Vitamina C è anu da ingeriscela. Duvete evità di cumprà supplementi di sta vitamina. Basta un alimentu per e cobine cumbinatu cù frutti è ligumi freschi ricchi di sta vitamina!

Per sapè chì frutti sò i più adatti per e cobie, leghjite a nostra lista cumpleta di boni frutti è ligumi per i cobaye.

In riassuntu, l'essenziale per chì l'alimentazione di i cavia sia equilibrata hè:

  • fenu illimitatu
  • Razione specifica (limitata)
  • Verdura fresca è frutti (limitata)
  • Acqua fresca sempre dispunibile

Quante volte à u ghjornu devu nutrisce u cobaye?

A quantità di manghjà deve esse limitata per evità u risicu di obesità è u porcu manghja più manghjà chè fenu, perchè cumu avemu dettu, questu prumove l'apparizione di malatie dentali. I denti di sti animali crescenu in permanenza è u fenu li permette di usà si. Cusì, a razione deve custituisce solu circa u 20% di l'alimentazione di i cavia.

L'ideale hè di nutrisce solu alimenti duie volte à ghjornu à i vostri porchi è in piccule quantità. Siccomu e diverse razioni anu diverse custituzioni, l'ingestione calurica pò varià. Dunque, l'ideale hè di seguità l'indicazione di l'imballu in termini di grammi.

Alimenti chì a cobaia ùn pò manghjà

Ci sò sfarenti cibi pruibiti per e cobie. Tra questi sò:

  • Prudutti animali: E cobie sò erbivore è stu tippu di manghjà pò esse assai dannosu per a so salute;
  • granu è derivati: sò assai calurichi è certi porchi ponu esse allergichi;
  • semi è noci: Ùn sò micca naturali in a dieta di u porcu è sò generalmente in razioni chì ùn sò micca specifiche per elli;
  • Edulcoranti: saccarosu, sciroppu di granu, nitratu di sodiu, ecc. Tutti i tippi di edulcoranti, coloranti è cunservatori devenu esse evitati in a dieta di u porcu.

Alimentazione incinta di porcu di Guinea

A gestazione di i cobaie dura trà 60 è 75 ghjorni. Di solitu dura circa 65 ghjorni. Questu hè un passu assai sensibile per a femina è richiede una cura extra. Durante tutta a gravidanza di a cobaia, ùn si pò mai trascurà u frutti è ligumi! L'ingestione di calciu è vitamina C sò di primura per chì a gravidanza si svolge senza intoppi. Durante sta fase a femina cunsumerà più acqua di u normale, allora tenite contu di què per assicurà chì ci hè sempre acqua fresca à a so dispusizione.

Dunque, a dieta di a cobaia incinta deve cuntene cibi ricchi di vitamina C, cum'è questi ligumi:

  • Zucca
  • Cresce
  • Sediu
  • U brocciu
  • Carota
  • coriandru
  • Cavulu
  • spinach
  • peperoni verdi è rossi
  • Cucumber

Quessi frutti sò ancu ricchi di vitamina C:

  • Ananas
  • mora
  • Banana
  • Cirasa
  • Kiwi
  • aranciu
  • Mango
  • Papaia

L'impurtante hè varià l'alimentu di u cignale, indipende u stadiu di a vita in u quale si trova. Cum'è cù tuttu in a vita, hè impurtante avè moderazione. Sempre offre piccule quantità, soprattuttu s'ellu hè a prima volta chì u to porcu prova un particulare fruttu o verdura.

Fighjate e so feces dopu avè cunsumatu questu alimentu, se ùn ci sò cambiamenti, pudete cuntinuà à dà. Ogni porcu hè un mondu diversu. Alcuni piggies sò sensibili à certi alimenti mentre altri ùn sò micca. Inoltre, micca à tutti i purcelli li piacenu e listesse cose. Pruvate à cunnosce e reazioni intestinali di u to porcu è i so gusti per sceglie i migliori frutti è ligumi per ellu.

Leghjite puru u nostru articulu nantu à cumu manighjà currettamente un cavia per evità incidenti è feriti.