Cuntenutu
- Chì manghjanu e tartarughe d'acqua in natura?
- Chì duverebbe manghjà una tartaruga d'acqua domestica?
- Quante volte una tartaruga d'acqua deve manghjà?
A tartaruga d'acqua hà cuminciatu à esse un animale domesticu pupulare per via di a so cura assai simplice, qualcosa chì pò aiutà à inculcà qualchì rispunsabilità à i chjuchi. Ma in quantu à l'alimentariu, ci sò qualchì dubbitu è certe volte facemu errori per mancanza di cunniscenza. Quantu cibu a tartaruga d'acqua deve manghjà hè spessu una di e dumande più cumuni. Quì, in Animal Expert, chiaremu alcuni dubbi in modu chì pudete dà à a vostra tartaruga d'acqua una qualità di vita megliu.
Continuate à leghje è scopre quale hè u megliu alimentazione di tartarughe d'acqua.
Chì manghjanu e tartarughe d'acqua in natura?
Per i fan di sta spezia, ùn serà micca una surpresa sapè chì sò rettili onnivori, ciò chì significa chì alimentate cù carne, pesci è ligumi. In natura, secondu e spezie, ne avemu più carnivuri è altri più vegetariani. Duvemu esse cuscenti di st'infurmazione è cunsultà u veterinariu ogni volta chì simu in dubbitu per dalli l'alimentu u più adattu secondu a spezia à a quale appartene a nostra tartaruga.
Un altru datu assai impurtante hè di solitu sò animali cù assai appetitu, in certe occasioni manghjanu assai voracemente. D'altra parte, se a tartaruga ùn mostra micca un appetitu è / o rifiuta l'alimentu, questu serà abbastanza ragione per preoccupassi è cercà un espertu. A volte accade perchè a temperatura ùn hè micca a bona o l'acquariu ùn hè micca statu pulitu. Esse assai cuscenti di sti fattori.
Chì duverebbe manghjà una tartaruga d'acqua domestica?
A quantità adatta di cibu ogni ghjornu per e tartarughe d'acqua hè spessu una questione assai impurtante, cume avemu dettu, sò animali chì anu sempre un appetitu, dunque pudemu fà l'errore di crede ch'elli anu fame. U cibu di primura hè di solitu u alimentu speciale per e tartarughe, vale à dì, perchè hè qualcosa di cummerciale, rende a nostra vita assai più faciule per seguità u raziunamentu di l'indicazioni nantu à u pacchettu. Di regula, duvemu dà una volta à ghjornu.
U cibu o cibu vivu hè di solitu un prublema, postu chì ci sò i pruprietarii chì ricusanu stu tipu di alimenti. Duvemu ricurdà e spezie chì avemu cum'è animali domestici è quali sò i so bisogni per campà felici è sani. Se ùn simu disposti à piglià st'impegni, ùn duveriamu micca avè una tartaruga d'acqua, chì esse in cattività dipenderà solu di noi per u so manghjà. U manghjà vivu aghjusta i sensi di a tartaruga è a nutre, cum'è accade, per esempiu, in u casu di i grilli (i più cumuni) o di i scarabeci (attenti chì quessi ultimi sò aggressivi). Pudemu ancu gestisce i vermi terrestri è / o lumache. A quantità adatta serà una volta à a settimana.
Ùn duvemu micca dimenticà u frutti, ligumi è piante acquatiche. Questu va in l'alimentu vivu, dunque una volta à a settimana andrà bè. Frà i boni frutti per e tartarughe d'acqua avemu:
- Pulpa di mela dolce
- Pera
- Melone
- anguria
- fichi
- banane
L'agrumi devenu esse esclusi da a vostra dieta. D’altronde, trà e verdure adatte à e tartarughe ci sò e piante acquatiche cum’è a lattuga è l’anatra. Frà i vegetali più populari sò i seguenti:
- Lattuga
- Carota
- Cucumber
- Ravanellu
- Barbabietola
Duvemu sempre evità i spinaci è i germogli in grande quantità. Quessi alimenti devenu esse cunsumati solu sporadicamente. Quandu si manghjanu solu occasionalmente, sia i spinaci sia i germogli sò assai benefichi nutrizionalmente per a tartaruga. U prublema accade quandu e tartarughe sò sottumesse à una dieta pocu variata in cui un eccessu di certi alimenti pò causà alcuni prublemi. In u casu di u kale, l'eccessu pò causà prublemi renali è u boccu. In quantu à i spinaci, l'abusu di questu alimentu pò purtà à prublemi in l'assorbimentu di calciu.
Quante volte una tartaruga d'acqua deve manghjà?
Cum'è l'accennatu prima, a quantità di alimentu cutidianu per e tartarughe d'acqua deve esse stipulata secondu a spezia di tartaruga à a quale appartenenu. Tuttavia, questa ùn hè micca l'unica domanda chì circonda a nostra mente quandu decidemu di sparte a nostra vita cù una tartaruga. Un'altra di e dumande più recurrenti hè a frequenza, vale à dì, quantu spessu duvemu alimentà. Eccu dunque lista di età di tartaruga:
- Ghjovani: una volta à ghjornu
- Sub-adulti: ogni 2 ghjorni
- Adulti: 2 volte à settimana
Leghjite puru u nostru articulu cun infurmazione cumpleta nantu à a cura di una tartaruga d'acquariu.