caracat cat

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Caracal Gera big cat
Video: Caracal Gera big cat

Cuntenutu

U principiu di i misgi caracati hè statu cumpletamente accidintale in un zoo russu à a fine di u 20u seculu, quandu un caracale salvaticu hè allevatu cù un ghjattu domesticu vicinu. U risultatu hè statu un misgiu cù una persunalità è un caratteru salvaticu. cum'è lumaca, ma taglia più chjuca è culore sfarente, cusì hè statu rifiutatu è dimenticatu.

Tuttavia, più tardi anu cuminciatu à razza intenzionalmente, chì l'interessu per questu mischju era aumentatu postu chì anu cunsideratu più faciule da addomesticà chè una lumaca salvatica. Incrocià cù u misgiu abissinu hè statu cunsideratu u megliu mischju per u picculu caracatu da nasce cù i culori più simili à u caracale salvaticu, postu chì tramindui i mantelli di i genitori sò simili. Eppuru, hè moralmente interrugabile chì a croce trà sti dui felini è i discendenti possa avè prublemi seri. Leghje per amparà nantu à i curiosi caracat cat, a so origine, a parsunalità, e caratteristiche, a cura è a salute.


Surghjente
  • Europa
  • Russia
Caratteristiche fisiche
  • coda fina
  • Grandi arechje
  • Sveltu
Dimensione
  • Chjucu
  • Mediu
  • Perfettu
Pesu mediu
  • 3-5
  • 5-6
  • 6-8
  • 8-10
  • 10-14
Speranza di vita
  • 8-10
  • 10-15
  • 15-18
  • 18-20
Caratteru
  • Attivu
  • Intelligente
  • Timida
  • Solu
tipu di pelu
  • Cortu

Origine di u ghjattu caracatu

U caracatu hè un felinu risultatu da incrucià trà un caracale maschile è una femina gatta domestica, principalmente di a razza di i misgi Abissini. U lince caracale o di u disertu hè chjamatu cusì perchè hà ciuffette in l'arechje simili à i linchi, chì consistenu di picculi peli neri finu à 6 cm di lunghezza, cù i quali aiutanu à situà l'origine di i soni è li usanu cum'è sensori. Tuttavia, ùn sò micca veramente ligati à u lince, ma piuttostu à u servale. Hè un misgiu di notte di dimensioni medie chì campa in steppe, savane è deserti petricosi è sabbiosi di l'Africa, l'Arabia è l'India. Si nutrisce di parechje prede, ma principalmente di acelli, à i quali salta finu à 4 o 5 metri per caccialli.


U primu incrociu trà un caracale è un gattu domesticu hè statu in u 1998 à casu, in u zoo di Mosca, in Russia. A nutizia hè stata publicata in a rivista tedesca Der Zoologische Garten, Vol.68. Sta croce hà purtatu un criaturu chjamatu "bastardo" è hè stata scurdata è sacrificata per ùn avè i culori chì una lumaca duverebbe avè, ancu s'ellu avia u so cumpurtamentu salvaticu.

Attualmente, però, hè unu di i misgi ibridi i più ricercati, in particulare in i Stati Uniti è in Russia, postu chì sò cunsiderati più faciuli da addomesticà chè e lumache salvatiche. Per via di questu, sò stati allevati in cattività per suddisfà a dumanda crescente di sti misgi. Oghje ghjornu, hè preferibile attraversà li cù un ghjattu abissinu postu chì hè u culore u più vicinu à a lumaca. Sta traversata si face in cattività, cù lumache allevate "artificialmente", perchè in natura, e lumache vedenu i misgi cum'è preda è micca cum'è uguali à accuppià si è avè figlioli. Cusì, a creazione di questu ibridu hè moralmente interrugabile. per via di tuttu u prucessu è, cumu si viderà, per i prublemi di salute chì i discendenti ponu avè.


Caratteristiche di u ghjattu caracatu

U caracatu hè più chjucu di dimensione cà u caracale salvaticu, ma assai più grande di u picculu misgiu abissinu. U pesu chì sti ghjatti ponu ghjunghje pò ghjunghje à u 13-14 chilò, misura circa 36 cm di altezza è ghjunghje à 140 cm di lunghezza, cumprendu a coda.

U culore di u mantellu hè assai simile à u caracale s'ellu hè mischju cù un misgiu abissinu. In questu modu, u caracatu hè caratterizatu da avè u pilu aranciu ramatu cù strisce o strisce scure (ticking) o per avè i stessi toni di mantellu cum'è u caracale (marrone, cannella è neru, cù un pettu è un ventre bianchi). U mantellu hè densu, cortu è dolce. Inoltre, in caracat pudete ancu vede u tufoni neri nantu à a punta di e so arechje longhe (chjamati ciuffetti in caracali), nasu neru, ochji grossi, sguardu salvaticu è corpu forte, ma stilizatu è esteticu.

parsunalità caracata

Ibridi di prima generazione, vale à dì quelli chì venenu direttamente da a croce trà una lumaca è un Abissinu, tendenu à esse di più inquietu, energicu, scherzosu, cacciadori è salvaticu cà quelli di a seconda o terza generazione, quand'elli attraversanu dighjà u caracatu cù u caracatu, chì sò più casani è affettuosi.

Dipende da a furtuna chì unu hà cù i campioni di prima generazione, ponu esse o ùn esse micca boni cum'è animali di cumpagnu, postu chì alcuni ponu avè instinti salvatichi sgradevoli, essendu irritanti, viulenti è distruttivi in ​​casa è, ancu se i so istinti salvatichi a volte emergenu, in altri tempi parenu un misgiu nurmale, ma più indipendente è solu.

Qualcosa da tene à mente hè chì i campioni chì anu un percentuale più altu di caracale anu, invece di un meow cumunu, solitu briunà o emettenu un mischju trà squeak è rughjone.

Caracat care

L'alimentazione di u caracatu hè più simile à quella di u caracale ch'è quella di u gattu domesticu, dunque deve esse basata annantu à carne morta o zanghi (picculi acelli, roditori o picculi mammiferi) perchè sò carnivori stretti. Manghjanu di più è richiedenu più calorie ogni ghjornu chè un gattu di casa standard per via di a so dimensione più grande è di una forza, energia è vitalità più grande. Tuttavia, alcuni manghjanu alimenti grandi, umidi è secchi per gatti. Scuprite ciò chì i misgi manghjanu in questu articulu è quale hè l'alimentu naturale per i misgi, cum'è quandu si tratta di cura di un caracatu, questu hè più di l'alimentu cunsigliatu.

Oltre à piglià in contu i bisogni alimentari, hè impurtante di furnisce à i caracati un arricchimentu ambientale adeguatu. Se in i misgi domestichi questu aspettu hè di primura per evità u stress, l'ansietà, l'annoiu è a frustrazione, in u caracatu hè ancu di più. In listessu modu, stu felinu tende à avè di più bisognu di esplorà è caccia, dunque hè cunveniente di fà una spassighjata.

D'altra parte, i misgi caracati ponu esse affettati da e stesse malattie infettive cum'è i misgi domestici, chì ne necessitanu vaccinazione è deworming. U spazzolatu hè ancu impurtante, cum'è u monitoru di a cundizione di e vostre orecchie è denti per a prevenzione di e malatie.

salute caracat

U prublema principale di i misgi caracati si verifica à a fine di a gravidanza, quandu parturisce. Hè necessariu pensà chì un caracale maschile hè incruciatu cù una femina abissiniana. Per principià, l'Abissini sò misgi chì ùn sò micca caratterizati da avè una grande littera, di solitu parturendu solu dui cuccioli. Se aghjunghjite à questu chì hè stata allevata à un felinu assai più grande ch'è ella, averà solu un gattu tamantu o dui più chjucu, ma più grande di un gattinu di solitu dà a nascita. Pensà à dà nascita in queste condizioni hè abbastanza spiacevule è queste femine passanu assai tempu à soffre, spessu necessitendu assistenza veterinaria. Sfortunatamente ùn hè micca difficiule d'imaginà què qualchi femina more durante u partu, perde assai sangue o soffre danni à u vostru sistema riproduttivu durante u prucessu.

Una volta chì sò nati, parechji pulcini caracati morenu in pochi ghjorni perchè a gestazione di i dui felini hè diversa, cù u caracale essendu circa 10-12 ghjorni più longu cà i misgi domestichi. altri soffrenu di prublemi intestinali, cume a malattia infiammatoria di l'intestini, difficoltà à digerisce a dieta per i misgi, aumentata predisposizione à e malatie o aumentu di marcatura d'urina per via di a so natura salvatica è territuriale.

Hè pussibule aduttà un caracatu?

Ci hè assai pochi esemplari di caracatu in u mondu, micca più di 50, dunque truvà ne hè estremamente difficiule. Inoltre, sta creazione hè crudele, dunque, prima di tuttu, hè necessariu pensà à i danni chì cagiona à i misgi abissini è furzà qualcosa chì ùn hè micca naturale solu per capricci umanu.

In Internet pudete cercà finu à truvà alcuni, ancu se solitamente dumandanu assai soldi per elli, cusì l'incapacità di aduttalli aghjusta à u micca eticu di stu crossover. U megliu hè di gode di i dui animali à parte (a lumaca è u misgiu abissinu), tramindui sò belli è grandi misgi cume sò, senza avè bisognu di furzà un terzu di u to mischju.