Acari in Cani - Sintomi è Trattamentu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 21 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Quello che Wikipedia non ti dice sull’acaro della scabbia
Video: Quello che Wikipedia non ti dice sull’acaro della scabbia

Cuntenutu

In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu ciò chì acari più frequenti in i cani, e malatie è i sintomi ch'elli causanu, è ancu i trattamenti raccomandati. Un acaru hè un artropodu ligatu à i ragni, a maiò parte essendu microscopichi, ancu se alcune spezie ponu esse osservate à ochju nudu, cume e zecche. In generale, tutti l'acari chì ci interessanu sò parassiti, vale à dì, stanu nantu à un invitu, in questu casu u cane.

Sapè ricunnosce i sintomi di l'acari in i cani hè di primura per evità cunsequenze gravi causate da u so alloghju, postu chì a maiò parte di quelli microscopichi danu origine à malatie di a pelle, cum'è a mangia cunnisciuta. I più grandi, in più di causà prublemi di pelle à i cani, trasmettenu malatie sia à l'omu sia à i cani, chì si nutriscenu di u sangue di l'invitati. Leghjite è scopre tuttu ciò chì duvete sapè acari nantu à i cani, chì sò i sintomi è chì hè u trattamentu adattatu.


L'acari microscopichi più cumuni in cuccioli

L'acari microscopichi più cumuni in i cani sò quelli chì causanu a rogna. I tippi più cumuni di rogna in i cani sò i seguenti:

  • Demodectic mange o demodicosi canina. Hè una malatia causata da l'acari Casali Demodex. Di solitu si trova in i folliculi pilosi di i cuccioli, ma genera malatie solu quandu e difese di l'animali falanu. Provoca zone cun rossu rossu, soprattuttu inizialmente in a zona di u musu è di a testa. Un altru sintimu di questu acaru pò esse prurigatu o micca, secondu u cane. S'ellu hè una lesione lucalizata, pò esse guarita spontaneamente, ma s'ella hè una mangia demodettica generalizata, u diagnosticu hè più cumplicatu, postu chì dà ancu origine à infezioni secondarie di a pelle, aggravendu a malatia.
  • manghja sarcoptica. cagiunatu da l’acaru Sarcopts scabiei. Di solitu provoca zone di grande irritazione è pruriti intensi, soprattuttu di colpu. I cani infettati da questu acaru ponu infettà altri animali è umani.
  • Cheyletella scab. Hè una manghja relativamente benigna chì appare in i cani per via di l'acari. cheyletiella yasguri è assai cumunu in i cani. L'acari campanu in i strati di cheratina è si nutriscenu di detriti di a pelle. Quandu si movenu, trascinanu cun elli a scala chì generanu, da induve u nome di a cundizione. Un altru sintimu di questu acaru in i cani hè chì lascianu a pelle rossa (eritema) è causanu prurite. I parassiti ponu esse visti à ochju nudu. Hè cuntagiosu per cuntattu direttu o attraversu superfici induve l'animali dorme o riposa.
  • arechja scab. u mite otodectes cynotis provoca a coscia chjamata manghja otodettica canina è felina. Hè assai cumunu in i cani è in i misgi. U so habitat hè u canale uditariu esternu è provoca una reazione infiammatoria in questu locu chì genera cera scura è assai pruritu in l'animali. Di solitu tocca tramindui l'arechje.

Acari macroscopichi in i cani

Dentru à l'acari macroscopichi, in u Peninsula Iberica pudete u seguente:


  • A tick tipica di cane hè a Rhipicephalus sanguineus, chì si adatta assai bè à i climi secchi. Hè di solitu di grande dimensione è dolce, per via di a grande quantità di sangue chì pò immagazzinà.
  • L'altru tipu di tick chì pò influenzà u cane (è altre spezie, cumprese rettili è acelli), hè u Ixodes ricinus. Hè di dimensioni più chjuche, di solitu dure è di culore neru.
  • Ci sò altri tippi di zecche, cum'è u Demacentor reticulatus, ma di solitu tocca principalmente e pecure.

D'altra parte, in u America Centrale è Sud seria cusì:

  • Dermacentor variabilis. Hè u più cumunu è tocca à tempu i cani è l'omi.
  • Ixodes Scapularis. Hè più cuncintratu in e zone umide, affettendu tutti l'animali domestici.
  • Rhipicepahlus sanguineus. Si pò truvà in ogni locu di u mondu.

Trattate l'acari in i cani

In generale, tutti l'acari in i cani trattassi cun insetticidi. Per i cani adulti, i bagni Amitraz sò raccomandati, spessu chì u veterinariu indica (di solitu ogni 2 settimane). Un altru trattamentu chì hè spessu cunsigliatu hè Ivermectina (un insetticida sistemicu).


In u casu di cuccioli, perchè a mangia più frequente hè a cileteliosi, hè cunsigliatu di spazzulà l'animale per eliminà a caspa, applicà un insetticida per i cani è ancu applicà insetticida in i lochi induve l'animale frequenta in casa, oltre à lavà u lettu è altri lochi di riposu cù un prugramma d'acqua calda.

In casu di acari di l'arechja, gocce ottiche cun insetticida incorporatu sò raccomandati è un trattamentu cù spray insetticida annantu à l'animali affettu hè raccomandatu.

Prima di pruvà à alleviare i sintomi di acari in u vostru cucciolu, tenite à mente chì u trattamentu deve esse effettuatu. sottu supervisione veterinaria. Soprattuttu se u cane toccu da l'acari hè un cucciolu, hè di primura seguità l'indicazioni di u specialistu, postu chì un trattamentu chì puderia esse ancu più dannosu per l'animali puderia esse prupurziunale à l'animali.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.