Mastite in puttane - Sintomi è trattamentu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 28 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Mastite in puttane - Sintomi è trattamentu - Animali
Mastite in puttane - Sintomi è trattamentu - Animali

Cuntenutu

U mastite canine hè una di e malatie più cumune chì toccanu e cagne chì allattanu chì anu parturitu di pocu è pò ancu accade in cagne chì ùn sò incinte.

Per questa ragione, se avemu un cane femina cum'è membru di a famiglia, hè impurtante cunnosce i sintomi chì causanu sta situazione, u trattamentu è a cura chì duvemu offre a cagna per minimizà u disagiu di sta malattia.

In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu più nantu à u mastite in cagne per chì cunnosci i sintomi, i trattamenti è cumu agisce se u vostru cane soffre di sta malattia. Bona lettura!

Cosa hè a mastite in e puttane

a mastite hè una infezzione di u senu chì accade di solitu durante a gravidanza è l'allattamentu di a cagna o quandu si face una gravidanza psiculogica. A causa principale di a malatia sò e difese ridotte chì a mamma soffre dopu à avè parturitu a so prole è pò accade in unu o più seni.


Questa mancanza di difese face chì i germi chjamati stafilococchi si stabiliscinu in u latte maternu è da quì à i seni causendu una infezzione dolorosa in u cane.

In parechji casi, quandu i cuccioli allattanu, spingenu istintivamente i seni cù e so zampe per estrarre u latte, grattendu u capezzolu di a to mamma cusì cù i to unghji acuti. Hè in questu mumentu chì a mastite pò accade, chì se ùn hè micca trattata currettamente pò finisce per influenzà ancu i cuccioli. U latte diventa tossicu per elli è pò ancu finisce a so vita.

Sintomi di Mastite Canina

Sapere cume identificà i sintomi di mastite in u nostru cane hè di primura per diagnosticà a malattia è inizià u trattamentu u più prestu pussibule, allevia u so fastidiu è salvà a vita di i zitelli appena nati.


Se suspettate chì u cane possa soffre di mastite, fate attenzione à u primu di i sintomi di sta grave malattia: a mancanza d'appetite in a cagna affettata. Questa mancanza d'appetitu pò ancu fà perde u cane, lasciandola trista è smachjera, cundizioni chì si puderianu cunfonde cù i sintomi tipichi di depressione. Per evità sta cunfusione, duverete prestu una attenzione particulare à l'altri sintomi:

  • vomitu
  • Diarrea
  • malasgiu
  • crescita di a frequenza cardiaca
  • Temperatura alta
  • Frebba
  • Apatia
  • dulore à u capezzulu
  • Irritabilità

Mentre tutti questi sintomi inseme sò prova chì u nostru cane soffre di mastite canina, ùn ci hè dubbitu chì u u dulore di u nipple hè l'indicazione a più chjara è, à u so tornu, u più periculosu, postu chì a puttana pò piantà d'alimentà i cuccioli.


Inoltre, un'altra cunsequenza seria hè a tossicità di u latte maternu, chì pò purtà à avvelenamentu in i cuccioli, l'apparizione di tumori di senu è ancu a morte di i cuccioli neonati.

Tipi di mastite canine

A mastite canina pò esse classificata in dui gruppi: clinicu è subclinicu. A prima hè divisa in trè fasi: mastite acuta, cronica è gangrenosa. [2]

mastite acuta - In questu, e ghiandole mammarie sò visibilmente più grandi, gonfie, più calde è più dolorose per a cagna. Inoltre, a secrezione di a glàndula hè bruna è pò cuntene piccule quantità di pus è sangue è, in cunsequenza, i cuccioli ponu avè u sindromu di u latti tossicu per via di l'infezzione batterica in u so latte maternu. Hè ancu cumunu di avè frebba, apatia è perdita di appetitu.

mastite gangrenosa - Hè di solitu una cunsequenza di mastite acuta non trattata. In questa situazione, e ghiandole mammarie ponu diventà ulcerate è necrotiche. À questu stadiu, u puz hè pruduttu è si formanu ascessi, è e ghiandole mammarie subiscenu cambiamenti di culore, diventendu un pocu più scuri, più freti è cù un forte cattivu odore. Hè una mastite assai aggressiva.

mastite crònica - Ci hè ancu pochi studii nantu à a mastite cronica in puttane, ma pò esse u risultatu di casi acuti menu gravi di a malattia o ancu esse ligatu à u cancheru di u senu - un prucessu patologicu chì pò generà tumori benigni o maligni in l'animali. In questi casi, u pettu pò diventà leggermente infiammatu o gonfiu è pone ancu un risicu per i cuccioli, forse causendu a so morte per intossicazione o impedendu a so crescita soddisfacente, chì u latte perde una serie di pruprietà è diventa menu nutritivu.

A so volta, u mastite subclinica hè imperceptibile chì ùn ci hè micca segni di a malatia. Sta forma di mastite canina hè abbastanza cumuna, è l'indicazioni principali sò a crescita lenta di i cuccioli è l'aumentu di pesu sottu à l'aspettative. In questu tippu di malattia, ùn ci sò cambiamenti in i seni, ciò chì face difficiule à rilevà u prublema.

Trattamentu di mastite in puttane

Sì avete u minimu suspettu chì u vostru cane soffre di mastite canina, a prima cosa chì duvete fà hè di purtalla à u u vostru veterinariu fidatu per fà un esame fisicu, un test di sangue è una cultura batterica.

U prossimu trattamentu hè l'amministrazione di antibiotici per luttà contr'à l'infezzione è l'applicazione di acqua calda cumpressa chì migliuranu u statu di i seni.

Ùn riceve un trattamentu veterinariu adeguatu pò comportà un casu estremu di rimozione di i seni affettati è alimentazione artificiale di i cuccioli, chì hè un prucessu difficiule per u tutore perchè implica assai tempu è sforzu.

Prevenzione Mastite Canina

Duvemu esse assai chjaru da un puntu di vista eticu chì l'usu di u nostru cane per razza in modu continuu hè una cattiva pratica. Malatie cum'è mastite o altri riflettenu chì stu prucessu deve esse realizatu da persone qualificate è centri appruvati cum'è in u casu di l'allevatori. D’altronde, u numeru sprupurziunatu di cuccioli (cumpresi cuccioli) in milioni di rifugi in u mondu face chì l’allevu è a vendita irregulare in una casa sianu un attu. insensibile, irresponsabile è pò sempre generà amende secondu a legislazione di ogni statu.

In Paraná, per esempiu, a Lege municipale nantu à i maltrattamenti n ° 10.712 stabilisce chì a persona chì travaglia cù a ripruduzzione, a ripruduzzione è a vendita senza autorizazione per svolge l'attività pò avè l'animali sequestrati è esse ammenda in R $ 2 mila per ogni ghjacaru o ghjattu.[1]

Per prevene currettamente l'apparizione di mastite canina per infezioni, parassiti o batteri hè impurtante pulite i petti di a cagna cù una gasa bagnata cù rigularità. Verificate i capezzoli di a mamma ogni ghjornu è tagliate cù cura e unghie di i cuccioli per evità di graffià sta zona dilicata.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.