A Mamba Nera, u sarpu u più velenosu in Africa

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
A Mamba Nera, u sarpu u più velenosu in Africa - Animali
A Mamba Nera, u sarpu u più velenosu in Africa - Animali

Cuntenutu

A Mamba Nera hè un sarpu chì face parte di a famiglia di elapidae, chì significa chì entra in una categuria di serpente. altamente velenoso, di i quali micca tutti ponu esse parte è di i quali, senza ombra di dubbitu, Mamba Negra hè a regina.

Pochi serpenti sò arditi, agili è imprevedibili cum'è a mamba nera, cun un periculu altu assuciatu à queste caratteristiche, u so morsu hè letale è ancu se ùn hè micca u sarpu u più velenosu di u mondu (sta spezia si trova in Australia), occupa a seconda piazza nant'à quella lista. Vulete sapè di più nantu à sta spezia stupefacente? Allora ùn mancate micca questu articulu Espertu Animale induve parlemu Black Mamba, u sarpu u più velenosu in Africa.


Cumu hè a mamba negra?

A mamba nera hè un sarpu uriginale in Africa è si trova distribuitu in e regioni seguenti:

  • Repubblica Democràtica di u Norduveste di u Congo
  • Ettiopia
  • Somalia
  • est di l'Uganda
  • Sudan di u Sudan
  • Malawi
  • Tanzania
  • sud di u Mozambicu
  • Zimbabwe
  • Botswana
  • Kenya
  • Namibia

Si adatta à una grande quantità di terrenu chì và da u fureste più populatu finu à deserti semiaridis, ancu s’elli campanu raramente in terreni chì superanu i 1000 metri d’altitudine.

A so pelle pò varià da u verde à u grisgiu, ma riceve u so nome da u culore chì si pò vede in a so cavità di bocca cumpletamente nera. Pò misurà finu à 4,5 metri di lunghezza, pesa circa 1,6 chilogrammi è hà una speranza di vita di 11 anni.


Hè un sarpu di ghjornu è altamente territuriale, chì quandu vede a so tana minacciata hè capace di ghjunghje à una velocità surpresa di 20 km / ora.

caccia a mamba negra

Ovviamente un serpente di queste caratteristiche hè un grande predatore, ma agisce per mezu di u metudu di l'imbuscata.

A mamba nera aspetta a preda in a so tana permanente, a rilevanu principalmente per via di a visione, po alza una grande parte di u so corpu in terra, morde a preda, rilascia u velenu è si ritira. Aspetta chì a preda sia vittima di paralisi causata da u velenu è more. Dopu s’avvicina è ingereghja a preda, digeriscendula cumpletamente in un periudu mediu di 8 ore.


D’altronde, quandu a preda mostra una sorta di resistenza, a mamba nera attacca di manera un pocu sfarente, i so morsi sò più aggressivi è ripetuti, cagiunendu cusì a morte di a so preda più rapidamente.

U velenu di a mamba negra

U velenu di a mamba nera hè chjamatu dendrotossina, hè una neurotossina chì agisce principalmente causendu paralisi musculare respiratoria attraversu l'azzione chì eserciteghja annantu à u sistema nervosu.

Un umanu adultu hà solu bisognu di 10 à 15 milligrammi di dendrotossina per more, d'altra parte, cù ogni morsu, a mamba nera rilascia 100 milligrammi di velenu, allora ùn ci hè dubbitu chì u to morsu hè letale. Tuttavia, cunnosce lu per via di a teoria hè fantasticu ma evitallu finisce per esse essenziale per mantene a vita.