A gravidanza di a puttana settimana à settimana

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
VOGLIO UN BAMBINO DA TE! *PRANK IMBARAZZANTE*
Video: VOGLIO UN BAMBINO DA TE! *PRANK IMBARAZZANTE*

Cuntenutu

Se suspettate chì u vostru cane sia incinta o ne sia sicuru è cerchiate tutte l'infurmazioni pussibuli, site ghjuntu à u locu ghjustu. In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu tuttu cagna gravidanza è u prucessu di gestazione per chì sapete ciò chì a vostra puttana amata hà bisognu in questu mumentu assai particulare di a so vita è ciò chì hà bisognu chì i cuccioli anu da vene.

Leghje per scopre tuttu què in questu articulu a gravidanza di a puttana settimana à settimana cù i sintomi è a durata di u prucessu. Vi daremu ancu infurmazioni utili nantu à l'alimentariu, viaghji, trà altre cose.


Sintomi di un cane incinta

Puderete avè dubbi se u vostru cane hè veramente incinta, chì e muntagne ùn sò micca sempre riesciute. Per questa ragione, in seguitu vi mostreremu alcuni segni chì ponu aiutà identificà se u vostru cane hè incinta:

  • Cambiamenti di flussu vaginale: A prima cosa chì duvete sapè se suspettate chì u vostru cane possa esse incinta hè chì u ciclu menstruale ùn hè micca un indicatore fattibile, chì hè un sbagliu cumunu di pensà ch'ellu sia identicu à e donne, ma nunda di più luntanu da a realtà. Una puttana menstrua apprussimatamente duie volte à l'annu, allora l'assenza di menstruazione ùn hè micca un segnu chì pudessi indicà una gravidanza. Ciò chì pò esse vistu cum'è un segnu di gravidanza hè u flussu vaginale, chì pò cambià culore è cunsistenza, senza mustrà sangue.
  • cambiamenti di cumpurtamentu: In termini di cumpurtamentu, ci sò ancu parechji segni chì ponu fà pensà chì a puttana hè incinta. Una diminuzione di l'appetitu o un cambiamentu di desideriu in l'alimentu. A vitalità di u cane tende à esse ridutta, diventa più stanca è ferma chjinata è pò ancu presentà malessere generale. Per appruntà u nidu di pulcini, a cagna circarà un locu adattatu è trascinarà e cuverte in quellu angulu. Pudete ancu cumincià à grattà i muri è à ùn vulè micca sorte per una spassighjata. Pudemu osservà i singuli è una attitudine rude in generale.
  • cambiamenti fisichi: A gravidanza di una cagna dura da 63 à 67 ghjorni, più o menu, è à metà di stu periodu, cù circa un mese di gravidanza, hè quandu si pò cumincià à rimarcà chì a pancia di a cagna hè più grande, si distingue è cumincia à calà. Un sintimu chjave di un cane incinta sò i cambiamenti chì si facenu in i so seni. Fighjendu i petti di u vostru cane, viderete chì sò più grandi è chì i so capezzoli sò più visibili, hè perchè si preparanu per allattà. È pò accade di vede u latte.

Se avete rilevatu questi sintomi in u vostru cane, allora ùn aspettate più è cunsultate u veterinariu. Hà da cunfirmà a gravidanza cù un test di sangue è un ultrasuone, in più di assicurà chì tuttu andessi nurmale. In questu mumentu, più chè mai, duvete impegnassi in a salute di u vostru cane.


A gravidanza psicologica di u cane

Qualchì volta quandu coppemu un cane femina parechje volte senza lasciarla incinta, pò esse ch'ella soffre di una falsa gravidanza o di una gravidanza psiculogica, ancu se pò accade senza alcuna ragione.

Quandu a puttana soffre di gravidanza psiculogica, vedemu chì u sviluppu fisicu si faci cum'è una gravidanza nurmale è pudemu ancu vede parechji segni chì ci ponu cunfonde, cum'è l'allargamentu di u senu, per esempiu. In questi casi, a puttana agisce stranamente, cum'è una puttana incinta, è dopu à pochi ghjorni pò accade di arrubà bambole ripiene, chì sò trattate da ella cum'è zitelli. Duvete esse pazienti è empatici cun ella, cum'è questa fase di solitu duranu circa trè settimane, massimu.


U megliu modu per sapè se u vostru cane soffre di una falsa gravidanza hè di cunsultà u vostru veterinariu quandu suspettate. A falsa gravidanza pò aggravassi assai se ùn hè micca trattata currettamente, chì a nostra puttana pò sviluppà un'infezzione di u senu (per via di a pruduzzione di latte) è ancu di mastite. U specialistu deve rivede a salute di l'animali è furnisce trattamentu se necessariu.

Diagnosticu di gravidanza in puttane

Per cunfirmà u statutu di gravidanza ùn pudete micca fà un test di gravidanza nantu à una cagna cù un strumentu chì truvemu in farmarii, postu chì sti testi sò cuncepiti per rilevà un ormone chì hè presente solu in l'omu.

Per esse sicuru, andate à u veterinariu, chì hà da piglià i passi seguenti per diagnosticà a gravidanza di u cane:

  • test serologicu: Cù una analisi di l'urina, a gravidanza pò esse cunfirmata, ma senza furnisce dati nantu à u numeru di cuccioli o a viabilità di u prucessu.
  • palpazione abdominale: Richiede una certa abilità per rilevà a gravidanza, hè u metudu u più economicu è tradiziunale. Ùn hè micca affidabile à 100% è ùn palesa ancu micca prublemi chì puderebbenu accade. Pò esse fattu da 23 è ancu 30 ghjorni dopu l'accoppiamentu.
  • ultrasound: Hè sensibile, affidabile è sicuru per a cagna è a prucedura ùn trasmette onde dannose. Cunferma a gravidanza ma pò micca specificà currettamente a dimensione di a littera. Pò esse fattu da i 21 ghjorni di accoppiamentu apprussimatamente.
  • radiografia: Si pò fà solu da u 44esimu ghjornu di gravidanza per via di a poca visibilità chì i cuccioli offrinu, in più di i danni da radiazioni ch'elli ponu riceve. U mumentu ideale per fà questu hè durante l'ultimu terzu di a gravidanza, quandu u risicu per i cuccioli hè listessu chì u cane pò soffre. Hè u metudu ideale è u più adupratu per stimà u numeru di membri di litter.

Alimentazione durante a gravidanza

Seguitate i passi chì vi spiegheremu quì sottu per chì a vostra canina incinta gode di a migliore cura è attenzione, ricordate chì duvete purtalla à u veterinariu per tuttu u prucessu per evità complicazioni:

  • In e prime settimane di gravidanza serà difficiule da rilevà, per questa ragione durante e prime fasi continuerà à manghjà manghjà cum'è finu à avà. Continuerete ancu à gode di e vostre spassighjate è di ghjochi cum'è di solitu. I sintomi di a gravidanza ùn tarderanu micca à vene, cumincierete à sentite male è nausea pò ancu cumparisce.
  • Da u mumentu chì sapemu chì u nostru cane hè incinta è da a 5a settimana di gestazione duvemu Aumenta a dose di alimentazione di 5% ogni settimana chì passa. Ricordate chì duvete ancu alimentà i cuccioli in ellu. Cunsultate u vostru veterinariu per sapè esattamente ciò chì hè l'aumentazione di a dosa chì pò varià secondu u numeru di cuccioli chì avete.
  • Alimentarii in più: Se si nota un comportamentu anormale in i vostri sgabelli, pudete cambià à un alimentu più dolce, in scatula o digestivu. À sei settimane, a cagna incinta hà bisognu di proteine ​​è vitamine chì favurizeghjinu u sviluppu sanu di i cuccioli chì sò ancu da ghjunghje. Per questa ragione, pudemu offrirle cibo specificu per cuccioli chì vi aiuterà in u prucessu.
  • L'idratazione in questu prucessu hè essenziale, duvete sempre avè à a vostra disposizione un grande contenitore cù acqua fresca chì duvete tene pulitu.
  • Ci sò e persone chì cunsiglianu di dà un bichjeru specificu di latte ogni ghjornu à u cane incinta. Questu l'aiuterà à pruduce più latte. Verificate cù u vostru veterinariu chì prudutti sò dispunibili in u vostru appuntamentu.
  • In l'ultimi stadii di a gravidanza: À questu puntu criticu, a cane femina hà menu spaziu in u so corpu per almacenà l'alimentu. Vi raccomandemu di offra l'alimentu spessu ma in piccule porzioni. Hè cumunu di piantà di manghjà. Eppuru, in a vostra ciotola, ancu s'ellu hè in poca quantità, duvete avè cibu chì rimpiazzerete ogni volta chì finite.
  • Quandu i cuccioli ghjunghjenu, a cagna duverà seguità una dieta speciale per favurisce a produzzione di latte.

Altri cunsiglii quale duverebbe sapè:

  • L'alimentazione di u cane durante e prime duie settimane di gravidanza deve esse listessa, ancu se simu cuscenti di a gravidanza.
  • In casu di nausea, duvemu amministrà l'alimentu pocu à pocu, divisu in parechji pasti.
  • I supplementi nutrizionali cum'è vitamine o proteine ​​ùn devenu micca esse amministrate prima di 6 settimane di gravidanza, chì ponu causà un sviluppu inadeguatu in i cuccioli.
  • Ùn amministrate mai medicazione durante a gravidanza.
  • Sempre cunsultate u vostru veterinariu ogni volta chì notate un comportamentu inusuale.

Cura di cagna incinta

Durante stu prucessu assai speciale duvemu sapè chì a nostra cagna hè più sensibile è, per questa ragione, saremu in attesa di ella è di i so bisogni. Benintesa, duvemu andà à u veterinariu spessu per ch'ellu possa fà l'esami pertinenti è seguità un cuntrollu per cunfirmà chì tuttu si sviluppa currettamente.

A cura più impurtante chì averete bisognu hè a nutrizione, chì avemu spiegatu in u puntu precedente. Inoltre, duvemu seguità un cuntrollu di pesu in tuttu stu prucessu, utile per prevene l'obesità è furnisce una dieta equilibrata, sana è ricca.

Cum'è cura extra per a cagna, vi ricumandemu d'avè un lettu cunfortu in una stanza sfarente se necessariu è alluntanata da u fretu, u stress o i currenti. Pudete cercà un locu cù spaziu cù coperte è panni di cuttuni, ch'ella utilizerà per creà u so nidu è dopu avè i so criaturi quì. Hè ancu impurtante chì ùn la forziate micca à beie, manghjà o esercità. Deve avè pacienza è circà calma è cunfortu.

Gravidanza di a puttana settimana à settimana

Cum'è menzionatu in altri punti, hè impurtante cunsultà periodicamente u veterinariu per seguità a gravidanza è vede u so sviluppu, quì sottu truverete un riassuntu di tuttu sta settimana per settimana:

  • Prima settimana: À u principiu a femina ovula, l'accoppiamentu si face è cun ella a fecundazione. Pò esse ripetutu per un paiu di ghjorni per avè una gravidanza. Una volta fecundata, u cicculu di u calore finisce è avemu digià rializatu u scopu chì circavamu.
  • Terza settimana: Sperma impiantatu permanentemente in u rivestimentu uterinu è cumincià à sviluppà. Hè sta settimana chì pudemu fà una test serologicu, cume cumpariscenu i primi cambiamenti metabolichi.
  • Quarta settimana: I feti cumincianu à sviluppassi assai pianu, in più u 25 s'avvicina, quandu pudemu cunsultà u veterinariu per fà u prima ecografia o palpazione addominale.
  • Quinta settimana: U 35esimu ghjornu simu in u stadiu fetale, è i bisogni genetichi di u cane cambianu, eccu quandu duvemu cumincià à dalli più cibu di u solitu, aumentendu a dosa di 5% ogni settimana.
  • settima settimana: Hè u mumentu chjave quandu u corpu di i cuccioli si mineralizza, ricordate chì in questu mumentu a puttana hè prubabile di ricusà di manghjà. Andate per cibu dolce o appetitosu è aduprate a gamma junior (chì anu più nutrimentu).
  • uttava settimana: À partesi di u 50esimu ghjornu u scheletru di i fetus hè cumplettamente ossificatu. Pianificate un appuntamentu cù u veterinariu per fà un radiografia è esse capace di determinà u numeru di fetus. Hè assai impurtante di fà sta prova affinchì à u mumentu di a consegna si possa cunfirmà chì ùn ci hè micca un cucciolu sempre dentru. Duvemu cumincià à preparà u lettu induve a nascita avverrà. A temperatura di l'ambiente deve esse intornu à 30 ° C senza a sensazione di secchezza. À questu puntu a puttana hà da cumincià à pruduce latte. Cumprate unu o dui contenitori di latte in butteghe di animali o in lochi specializati, in casu chì a pruduzzione di a femina ùn basti micca per tutta a littera. I cuccioli sò dighjà sensibili à u toccu, pudemu incuragisce u so sviluppu ancu prima ch'elli sianu nati accarizzendu u ventre di a vostra cane incinta. Ricumandemu dà a puttana un bagnu à a fine di l'ottava settimana in modu chì a consegna sia u più igienica pussibule, basta chì questu ùn rende micca u cane nervosu. Pudemu aduprà shampoo di pulizia à secu per evità di disturbà o di imbulighjà cun eccessu.
  • nona settimana: U mumentu di a consegna vene, duvete esse cuscenti 24 ore à u ghjornu, pigliendu turni cù i membri di a vostra famiglia, se necessariu, averà bisognu di u vostru aiutu. Continuate à leghje u prossimu puntu per amparà di più nantu à a nascita di cagna.

a nascita di a cagna

Arriva u mumentu tantu aspittatu è bramatu, chì hè a nascita di a puttana. Se u so veterinariu ùn hà micca menzionatu chì ci pò esse un risicu, allora averà i cuccioli in casa, altrimenti duverebbe andà à una clinica veterinaria rapidamente in casu di sintomi.

Se avete finalmente ricevutu i vostri cuccioli in casa, ricordate chì questu hè un momentu assai difficiule per ella è chì hè probabile chì bisognu di u vostru aiutu. Fate turni di guardia cù u to cumpagnu o famiglia per pudè esse à fiancu à u cane in stu mumentu assai particulare. Hè essenziale chì avete un numeru di emergenza veterinariu in casu di qualchì complicazione.

Cumincerà à nutà alcuni segni chì u tempu s’avvicina:

  • Dilatazione di a vulva è di i ligamenti pelvici.
  • A puttana cerca un locu tranquillu.
  • Vi irritate, nervosu (hè normale chì ùn duvite micca inchietassi)
  • Prepara u spaziu per parturisce in un locu luntanu

Arriva u tempu di a consegna, chì duvete fà?

Sò i cuccioli stessi chì scatenanu a nascita. Ci hè trè tappe di partu:

  1. rilassamentu o dilatazione di l'utru: Da 4 à 24 ore di durata. A femina si prepara à espulsà i ghjovani. Hè un mumentu di inquietudine è di nervosità. A vulva si espande è pò ancu secretà qualchì fluidu.
  2. caccendu i discendenti: Quandu e contrazioni cumincianu à diventà più intense è duranu per almenu 60 secondi duvemu stà rilassati è esse cuscenti chì u mumentu di a nascita hè guasi accadutu. Fighjemu cumu a cagna lecca a so zona genitale. E contrazioni diventanu sempre più forti finu à u primu cucciolu hè espulsu di u corpu (sempre unitu da u cordone umbilicale à a placenta). I pulcini restanti dopu giranu à intervalli corti di tempu. In generale, a nascita dura di solitu circa 2 ore, ancu se pò esse considerevolmente allargata s'ella hè una grande littera (ci sò casi finu à 24 ore). A femina lamberà i pulcini per stimulà li mentre taglianu u so cordone ombelicale. Ci hè pochissimi casi induve ùn a fate micca, se vedete chì ùn avete micca a forza o ùn la fate micca, duvete fà da voi stessu. Arricurdatevi què deve cuntà i cuccioli per sapè ch'elli sò tutti fora quì secondu i risultati di i raggi X.
  3. espulsione da a placenta: Durante a parturizione, ogni cucciolu nasce avvoltu in una placenta, ogni volta chì a cagna u rompe per lascià respirà u cucciolu, a manghja dopu perchè u so valore nutrizionale hè assai altu. Se vedi chì a placenta ùn si rompe, fate lu stessu, altrimenti i cuccioli puderianu more. Inoltre, vi cunsigliemu chì, se a placenta espulsa hè troppu grande, ùn lasciate micca u vostru cane manghjà, chì puderia causà prublemi digestivi.

Prublemi di Partu

Pudemu dì chì in a maiò parte di i casi ùn ci sò di solitu rischi durante u partitu, eppuru è per questa ragione, vi raccomandemu di cunsultà periodicamente u veterinariu durante a gravidanza in tuttu l'articulu, chì u prufessiunale vi dicerà se u vostru cane incinta, pò avè u cuccioli in casa senza nisun prublema o s'ella averà bisognu d'attenzione specializata, tuttu què attraversu l'analisi di l'esami.

Sè avete rimarcatu unu di i prublemi in a consegna di a cagna chì spieghemu quì sottu, chjamate u veterinariu di emergenza senza ritardu:

  • Assenza di cuntrazzioni uterine
  • Sanguinamentu
  • Abortu
  • Nascita anormale (i fetus sò intrappulati)
  • Ritenimentu placentariu (se micca espulsu)
  • morte fetale
  • Mummificazione

Alcuni cunsiglii per i trè prublemi più cumuni:

Se un cucciolu si mette in appiccicatu: Se vedemu chì un picculu gattinu hè diventatu intrappulatu in u canale di nascita, ùn l'avemu mai da caccià. Ciò chì duvete fà hè di girallu in sensu urariu per apre a vagina.

A puttana ùn pò micca taglià u cordone umbilicale: Deve taglià ti cù e forbici, allora deve ligà un nodu.

un cucciolu ùn respira: Duvete apre a bocca è praticà a respirazione artificiale, in più di massà energeticamente a zona di u torace è di portà calore senza dannu. Scuzzulatelu un pocu mentre tenite a testa delicatamente. Duvete esse assai attenti è cunnosce bè a rianimazione di i cuccioli nati prima di dà a nascita.

cagna postpartu

I cuccioli di u vostru cane sò totalmente dipendenti da ella, sia per riceve cibu sia per regulà a temperatura di u corpu. U vostru latte hè assai impurtante perchè li rende immune da varie malatie chì ponu esiste in l'ambiente. Cumu l'avemu dettu prima, sè vedi chì ùn li leccate nè li manghjate duvete fà da voi stessu seguitu i cunsiglii di PeritoAnimal nantu à cumu alimentà i cuccioli neonati.

Avvolgeli in asciugamani di cotone è metteli tutti in a stessa stanza chjuca è calda. Se u vostru cane ùn li nutrisce micca, duvete dà li u latte, chì duvete cumprà in i magazini d'animali, sempre in piccule dosi è cun grande cura. In casu di dubbitu, cunsultate sempre u vostru veterinariu di fiducia.