diarrea in i misgi

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Alina Marshal / Living legend / Such caps are only in Odessa
Video: Alina Marshal / Living legend / Such caps are only in Odessa

Cuntenutu

U vostru ghjattu hà diarrea? A prima cosa chì duvete fà hè di pruvà à scopre a causa di stu disturbu di u stomacu: se u vostru cibu hè statu alteratu, s'ellu hà ingeritu ingredienti novi o s'ellu hà manghjatu qualsiasi pianta o erba, ecc. Se a diarrea dura più di 24 ore è ùn sapete micca quale hè a causa, hè di primura chì portiate u vostru misgiu à u veterinariu per ch'ellu vi possi esaminà è amministrà u trattamentu. Hè di primura chì MAI vi medicate sè stessu cù medicazione chì avete adupratu in u passatu, chì e ragioni di u cambiamentu attuale ponu esse diverse, è a medicazione data pò esse ancu peghju di a malattia stessa,

In questu articulu di PeritoAnimal, truverete tuttu nantu à diarrea in i misgi: e cause pussibuli, i sintomi chì u vostru animale pò avè, a dieta da seguità, ecc. Leghjite è amparate à piglià a cura di u vostru gattu à volte cusì.


Cause di diarrea in i misgi

Ogni cambiamentu in a dieta di u ghjattu pò causà un stomacu scunvoltu chì provoca diarrea è disagiu in l'animali. Alcune di e cause più cumuni sò:

  • avè manghjatu alimentu tossicu per gatti: E cipolle, a cicculata o e salcicce ponu esse tossiche per un ghjattu. Per questa ragione, hè impurtante cunnosce l'alimenti proibiti per i misgi è curà a so salute.

  • piante dannose per a vostra salute: in più di l'alimentu, ci sò ancu alcune piante chì ùn sò micca boni per i misgi (mela, poinsettias, eucaliptu, tulipani, palme di sagù, edera, ecc.).
  • Manghjà cibu spoiled: parechji misgi si avvicinanu di solitu à u liquore per manghjà qualchi rottami alimentari. L'alimentu pò esse guastatu o putru.
  • Cambia in a vostra dieta: se avete cambiatu a vostra razione o sè avete introduttu novi alimenti in a vostra dieta, hè pussibule chì u stomacu di u vostru misgiu ùn li assimilessi bè, ciò chì puderia esse a causa.
  • Cambiamenti in a vostra rutina: I misgi sò creature di abitudine. Se site mudificatu di casa o avete introduttu un novu animali domesticu in a casa, hè pussibule chì u ghjattu sia diventatu stressatu è dunque abbia diarrea.
  • avè qualchì virus o malattia chì provoca l'apparizione di diarrea o infiammazione di l'intestinu. A diarrea pò ancu esse un sintomu di un'altra malattia, dunque hè di primura di purtà u vostru animale à u veterinariu.

Sintomi di diarrea in i misgi

Pudete rilevà chì u misgiu soffre di diarrea perchè notate chì e so feci sò più fluide è frequenti di solitu. Ma questu ùn hè micca u solu sintomu chì pò determinà chì u vostru misgiu abbia diarrea. A diarrea hè ancu accumpagnatu da altri segni, cum'è e seguenti:


  • Abundant flatulenza
  • Perda di pesu è anorexia, vale à dì chì ùn hà micca voglia di manghjà
  • Febbra è malessere generale
  • Nausea è vomitu
  • Aspettu di u sangue in e feci: In questu casu, hè vitale chì u pigliate subitu à un spezialistu perchè l'animali pò avè un sanguinamentu internu.

Se si detecta unu di questi sintomi, ùn medicate micca l'animale da solu. Ùn sapendu micca chì tipu di diarrea hà u ghjattu è a so vera causa, a medicazione pò ancu sbilancià a so flora intestinale, aggravendu a diarrea. Hè impurtante chì, se vulete dà à l'animali qualchì medicina, cunsultate prima l'opinione di un veterinariu.

Alimentà un gattu cù diarrea

Quandu detectate a diarrea in u vostru misgiu, a prima cosa chì duvete fà hè smette di manghjà per almenu 12 ore. U periodu di digiunu hè di primura per e cellule intestinali à rigenerassi è a flora batterica per rigenerassi currettamente (hè incaricata di assorbe i nutrienti da l'alimentu). Tenite à mente chì e razioni abituali chì demu à l'animali ùn permettenu micca a ripresa di a flora è, dunque, ùn curregenu micca u sbilanciu.


Durante queste 12 ore, ùn pudete micca alimentà l'animali ma hè impurtante chì li date l'acqua altrimenti pudete soffre di disidratazione per via di diarrea. Quandu u periodu di digiunu hè finitu, duverebbe intruduce l'alimentu in a vostra dieta, à pocu à pocu, seguitendu sempre e regule di a dieta dolce per chì u stomacu di u ghjattu ùn sia micca toccu. Dunque, i migliori ingredienti chì pudete dà à u vostru misgiu sò:

  • Pollu disossatu cottu senza sale o cundimentu
  • Risu biancu cottu (mai sanu!) Senza sale
  • patata cotta senza sale
  • Pesci bianchi cotti, ancu senza sale

Durante e 48 o 72 ore dopu à a prima diarrea, u ghjattu duverà seguità ste linee guida di dieta dolce è, à pocu à pocu, pò dà novi ingredienti per chì u so stomacu ripigliessi. Inoltre, vi raccomandemu di dà piccule porzioni è u sparte in diversi pasti per ghjornu. Cusì, a digestione serà più faciule è u vostru animale domesticu si senterà megliu.

Dopu, pudete cumincià à offre u vostru cibu abituale, sempre tenendu contu di e linee guida di basa per chì u vostru misgiu abbia una bona salute digestiva. In PeritoAnimal spiegemu tuttu ciò chì tocca à l'alimentazione di u ghjattu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.