A sarpe di corallo cum'è animale domesticu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
A sarpe di corallo cum'è animale domesticu - Animali
A sarpe di corallo cum'è animale domesticu - Animali

Cuntenutu

a sarpe di corallo hè una sarpe assai velenoso di culori rossu, neru è giallu. Hè assai famosu in i Stati Uniti per u so velenu putente è ancu per u gran numeru di scherzi chì sò stati creati per distingue lu da u scarlattu reale, non tossicu, chì si imita per parè è cusì evità attacchi di predatori. Allora pudete leghje più infurmazione nantu à a sarpe di corallo cum'è animale domesticu.

Coral Snake Basic Needs

Sè site decisu à acquistà una sarpe di corallo cum'è animale domesticu, bisogna prima risponde à i vostri bisogni per pudè suddisfallu è avè un esemplariu sanu.

Chì manghja una sarpe di corallo?


In natura, u sarpu di corallo si nutrisce di ranochje, lucertole è altri tippi di serpi più chjucu chè ellu stessu. Per questa ragione, in prigiuneru duvemu furnisce li cun figlioli di topi picculi (ùn hè micca necessariu ch'elli sianu alimenti vivi).

Chì terrariu aghju bisognu per u mo serpente di corallo?

Un ciucciu di corallo chì hè ghjustu 6 pollici di altu hè dighjà assai velenosu è cresce finu à un metru è mezu di lunghezza s'ellu hè furtunatu. Per questu duvemu avè un terrariu di almenu 100 x 60 x 90 cm. Sò serpi di notte è solitarii chì passanu a maiò parte di a ghjurnata piattati trà u mantellu di a giungla è in i tronchi di l'arburu.

Crea un ambiente adattatu cù tronchi è vegetazione per a vostra serpente di corallo, aghjunghje ghiaia à u fondu è pudete ancu creà un burcu. Arricurdatevi chì i serpenti sò abili à fughje è qualsiasi bucu chì puderete scurdà serà perfettu per a vostra fuga.


A temperatura deve esse trà 25 ° C è 32 ° C è a luce deve esse naturale (hà bisognu di periodi da 10 à 12 ore di luce mentre a notte pò rimanere scura). Infine, aghjunghjite una fontana di bevanda per i rettili chì pudete truvà in ogni magazinu specializatu.

Cura di serpenti coralli

Quantu attentu pudemu cummentà quellu tutti i vostri bisogni di basa, dettagliata in u puntu precedente deve esse cumpletamente garantita. Ignurendu a temperatura, l'acqua o a luce pò purtà à a morte di a sarpe di corallo, chì richiede una attenzione costante.

In tempi di muta, à u sarpu li piace à strufinassi contr'à e petre di u so terrariu per caccià a pelle morta.

Duvete avè u cuntattu di un spezialistu, chì vi dicerà quantu volte duvete visità lu per verificà u statu di a vostra salute.


u morsu di a sarpe di corallo

A sarpe di corallo hè un animale bellu ma letale. I so effetti ponu cumincià à sviluppà finu dopu à dodici ore, à chì mumentu cuminciamu à sperimentà fiaschi in e cunnessioni cù u cervellu è i musculi, fiaschi in parlà è visione doppia. A morte pò esse prodotta da insufficienza cardiaca o respiratoria.

Ancu sì sentite a voglia di fà cusì o pensate chì i vostri riflessi sò lenti, sì ùn site micca un espertu in a cura è a manipulazione di i serpenti ùn li duverete toccà in nessuna circustanza.

È sì a sarpe di corallo mi morde?

Ancu se u vostru morsu pò esse letale per l'omu, s'ellu ùn hè micca trattatu, ùn v'inchietate, dapoi u 1967 esiste un antidotu contr'à u so velenu. In ogni casu, vi cunsigliemu di informà i vostri amichi o famiglia prima di cumprà un serpente di corallo è avvisallu in casu chì soffri un morsu. Ùn aspittate micca una siconda è andate à l'uspidale. Tenite à mente chì, secondu u metabolismu di ogni persona, u velenu agisce più o menu rapidamente, ùn ghjocate micca cù a vostra salute.