Cuntenutu
- Gecko à foglia
- insettu bastone
- Farfalla foglia secca
- lumbru
- civette
- sepia
- mantis fantasma
- cavalluccio marinu pigmeo
U camouflage hè un modu naturale chì alcuni animali anu da fà pruteghje si da i predatori. In questu modu, si piattanu in natura adattendusi à ella. Ci sò altri animali chì si camuffanu per ghjunghje esattamente u cuntrariu, per passà inosservati davanti à e so prede è dopu caccialli. Hè u casu di i leoni o di i leopardi in e savane.
A paura tecnica per u camuffamentu di l'animali hè cryptis, una parolla derivata da u grecu è chì significa "nascosta" o "ciò chì hè piattu". Ci sò sfarenti tippi di cripte basiche: immobilità, culore, mudellu è non visuale.
Ci hè una larga varietà di animali chì si camuffanu in natura, ma in st'articulu PeritoAnimal vi mustraremu l'8 più pupulari.
Gecko à foglia
Hè un gecko da Madagascar (Uroplatus phantasticus), un animale chì stà in l'arburi è chì discende solu da elli quand'elli venenu à pone l'ova. avè un aspettu simili à e foglie di l'arburi cusì ponu imità si perfettamenti in l'ambiente induve campanu.
insettu bastone
Sò insetti allungati in forma di bastone, certi anu ali è campanu in cespugli è arburi. Durante u ghjornu si piatta trà a vegetazione per prutegge si da i predatori è di notte sorte per manghjà è accuppià. Senza dubbitu, l'insettu bastone (Ctenomorphodes chronus) hè unu di l'animali chì sò megliu camuffati in natura. Forse averete digià scontru unu senza capì!
Farfalla foglia secca
Sò un tipu di farfalla chì l'ale s'assumiglianu à e foglie brune, da quì u so nome. Ci hè ancu un elencu di animali chì si camuffanu in natura. A farfalla à foglia secca (Zaretisità) si camuffa cù u foglie d'arburu è in questu modu scappa à a minaccia di l'acelli chì puderianu vulè manghjà.
lumbru
Sò insetti cù l'ale è anu a forma è u culore di e foglie verdi. In questu modu riesce à camuffà si perfettamente in a vegetazione è scappa à i predatori chì puderianu vulè attaccallu. Cum'è curiosità, pudete dì chì per avà ùn sò stati trovati masci di u vermu di a foglia, sò tutte femine! Allora cumu si riproducenu? Facenu questu per partenogenesi, un metudu di ripruduzzione chì li permette di segmentà un ovu micca fecundatu è cumincià à sviluppà una nova vita.In questu modu, è perchè u genere maschile ùn entre micca in u campu, i novi insetti sò sempre femine.
civette
Sti acelli notturni di solitu adattatevi à u vostru ambiente grazie à u so piumaghju, chì hè simile à a corteccia di l'arburi induve si ripusanu. Ci hè una larga varietà di civette è ognuna hà e so caratteristiche adattate à u so locu d'origine.
sepia
Truvemu ancu animali chì si camuffanu perfettamente in fondu à l'oceani. E seppie sò cefalopodi chì imitanu perfettamente qualsiasi fondu, dapoi e vostre cellule di a pelle anu a capacità di cambià di culore per adattassi è passà inosservatu.
mantis fantasma
Cum'è l'altri insetti, sta mantide religiosa (Paradossu di Filocrania) hà un aspettu di foglia secca, chì a rende perfetta per sparì cum'è una ghost davanti à i predatori è dunque face parte di l'animali chì sò megliu camuffati in natura.
cavalluccio marinu pigmeo
L'hippocampe pygmée (Hippocampus bargibanti) s'assumiglia à i coralli chì si piatta. Si piatta cusì bè chì hè statu scupertu solu per casu. Dunque, in più di parte di a lista di l'animali chì sò megliu camuffati, hè ancu parte di i più chjucchi animali di u mondu.
Quessi sò solu uni pochi di esempi d'animali chì si camuffanu in natura ma ci sò assai altri. Chì altri animali chì si camuffanu in natura cunnosci? Facci sapè cù i cumenti di questu articulu!