15 tippi di scorpione

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
5 SCORPIONI PIù PERICOLOSI AL MONDO!
Video: 5 SCORPIONI PIù PERICOLOSI AL MONDO!

Cuntenutu

Venite faccia à faccia cun un scorpione pò esse una sperienza spaventosa. Sti animali, di a famiglia di l'aracnidi, anu micca solu un apparenza intimidante è minacciosa, ma ancu un velenu chì pò esse periculosu per l'omu è l'animali domestichi.

Tuttavia, tuttu dependerà di e spezie di scorpione in questione, allora quì in PeritoAnimal avemu preparatu questu articulu nantu à u 15 tippi di scorpione è vi insegnemu cumu identificallu.

Tipi di scorpioni è duv'elli campanu

I Scorpioni, chjamati ancu alacraus, sò artropodi ligati à l'aracnidi, chì sò distribuiti in a maiò parte di u mondu, eccettu in e regioni artiche è in gran parte di u territoriu russiu.


Ci sò circa 1400 diverse spezie di scorpioni, chì sò tutte velenose., a differenza hè chì i veleni influenzanu in misure diverse, allora solu alcuni sò letali, u restu solu pruvucanu reazioni di intossicazione.

In generale, st'animali sò caratterizati da avè duie pinze è un stinger, chì usanu per injectà u velenu. In quantu à a dieta, i scorpioni si nutriscenu di insetti è d'altri picculi animali cum'è e lucertole. A stizza hè aduprata solu quandu si sentenu minacciati perchè hè u meccanisimu di difesa u più efficace ch'elli anu. Mentre ùn tutte e spezie sò mortali, parechje sò estremamente periculose per l'omu.

Induve campanu i scorpioni?

Preferiscenu campà in zone climatiche deserte, Induv'elli campanu trà i scogli è i fossi di a terra, ancu s'ellu hè ancu pussibule di truvà qualchì spezia di furesta.


i più scorpioni velenosi in u mondu

Ci sò alcune spezie di scorpioni chì a puntura hè mortale per l'omu, amparate à identificà li quì sottu:

1. scorpione giallu

U scorpione giallu brasilianu (Tityus serrulatus) hè distribuitu in diverse zone di u territoriu brasilianu, ancu s'ellu hà migratu versu altri chì ùn eranu tipichi per via di a crescita demografica. Hè carattarizatu da avè un corpu neru ma cù l'estremità è a coda gialle. U velenu di sta spezia hè capace di causà a morte, postu chì attacca direttamente u sistema nervosu è pruvucà arrestu respiratoriu.

2. Scorpione à coda nera

U scorpione à coda nera (Androctonus bicolore) si trova in u Africa è Oriente, induve preferisce campà in i lochi deserti è di sabbia. Ùn misura chè 9 centimetri è u so corpu sanu hè neru o brunu assai scuru. Hà abitudini di notte è u so cumpurtamentu hè di solitu viulente. U stizza di stu tipu di scorpione pò ancu esse letale per l'omu postu chì hè facilmente assorbitu è ​​provoca arrestu respiratoriu.


3. Yellow Scorpion Palestinian

U scorpione palestinese giallu (Leiurus quinquestriatus) abita in Africa è in Oriente. Misura finu à 11 centimetri è hè facilmente identificabile per via di u corpu giallu chì finisce in neru à a fine di a coda. A puntura hè dulurosa, ma hè ghjustu letale quandu tocca i zitelli o persone cun fallimentu cardiacu. In questi casi, provoca edema pulmonari è più tardi, a morte.

4. Arizona Scorpion

L'Arizona Scorpion (Centruroides sculpturatus) hè distribuitu in i Stati Uniti è in Messicu. Hè carattarizatu da u so culore giallu, senza distinzioni maiò, in più di un stinger assai curvatu. Misura solu 5 centimetri è preferisce campà in i lochi secchi, induve si rifugieghja sottu à i scogli è a rena. Hè cunsideratu u scorpione u più periculosu di i Stati Uniti, perchè cum'è l'altri, u so velenu hè capace di causà a morte affettendu u sistema respiratoriu.

5. Scorpione giallu cumunu

U scorpione giallu cumunu (Buthus occitanus) abita u Peninsula Iberica è diverse zone di Francia. Misura solu 8 centimetri è hè carattarizatu da un corpu brunastru, cù a coda gialla è l'estremità. O u velenu di stu tipu di scorpione hè assai dulurosu, ancu s'ellu provoca a morte solu quandu morde zitelli o persone cun prublemi di salute gravi.

I scorpioni più velenosi di l'Argentina

In i paesi di lingua spagnola ci sò ancu diverse spezie di scorpioni, chì i veleni anu livelli di periculu diversi. Incuntrà qualchi tippu di scorpione secondu ogni paese.

In Argentina, ci sò ancu parechje spezie di scorpioni. Alcuni di elli anu veleni chì sò periculosi per l'omu, mentre chì altri producenu solu effetti momentarii. Incuntrà alcuni di elli:

scorpione argentinu (argentinus)

Misura 8 centimetri è si pò truvà à territoriu nordu argentinu. Si ricunnosce facilmente per u so aspettu, stinger neru, membri gialli brillanti è corpu grisgiu. Prefiere di campà in i lochi umidi è, ancu s'ellu ùn attacca micca nurmalmente l'omu, u so morsu hè murtale perchè affetta u sistema nervosu.

scorpione grisgiu (Tityus trivittatus)

Secondu nantu à a lista di I scorpioni più velenosi di l'Argentina si trova micca solu in stu paese, induve hè frequente in Corrientes è in Chaco, ma ancu in Brasile è in Paraguay. Preferisce campà nantu à a corteccia di l'arburi è di l'edifizii in legnu perchè li piace l'umidità. U corpu hè grisgiu, cù pinze è una coda gialla è estremità chì varianu trà un giallu assai chjaru è biancu. U velenu hè assai periculosu è hè cunsideratu più putente di quellu di un serpente à sonagli, dunque hè mortale in l'omu se l'emergenza ùn hè micca prestu assistita.

Scuprite puru i serpi più velenosi in Brasile in questu articulu PeritoAnimal.

I scorpioni più velenosi di u Messicu

In Messicu ci sò parechji tippi di scorpioni chì sò velenosi per l'omu, frà i quali sò:

Scorpione neru o turchinu (Centruroides gracilis)

Stu tipu di scorpione ùn solu abita in Messicu, ma ancu in Honduras, Cuba è Panama, frà altri paesi. Misura trà 10 è 15 centimetri è u so culore varieghja assai, u pudete truvà in toni scuri vicinu à u neru o marrone assai intensu, cù culori à l'estremità chì ponu esse rossu, marrone chjaru o grisgiu. A stizza pò causà vomitu, tachicardia è difficultà respiratorie, frà altri sintomi, ma se u morsu ùn hè micca trattatu à tempu, provoca a morte.

Centruroides limpidus

Hè unu di i più scorpioni velenosi da u Messicu è u mondu. Misura trà 10 è 12 centimetri è hà un culore marrone più intensu in e pinzette. U velenu causa a morte attaccendu u sistema respiratoriu.

Nayarit Scorpion (noxius centruroides)

Consideratu unu di i scorpioni i più velenosi in Messicu, hè ancu pussibule di truvallu in alcune regioni di u Cile. Hè difficiule da identificà, perchè hà un culurazione assai variata, da i toni verdi à u neru, giallu è ancu marrone rossu. A stizza produce a morte s'ellu ùn hè trattata à tempu.

I scorpioni più velenosi di u Venezuela

In Venezuela ci sò circa 110 diverse spezie di scorpioni, di i quali solu uni pochi sò velenosi per l'omu, cume:

scorpione rossu (Tityus discrepa)

Stu tipu di scorpione misura solu 7 millimetri è hà un corpu rossu, cù una coda nera è membri di culore chjaru. Si pò truvà micca solu in Venezuela, ma ancu in Brasile è in Guyana, induve preferisce campà in a corteccia di l'arburi è à mezu à a vegetazione. A puntura hè murtale s'ellu ùn hè trattata à tempu è hè potenzialmente periculosa per i zitelli, dunque hè cunsiderata unu di i tippi di periculu più periculosi in u paese.

Scorpioni i più velenosi di u Cile

In Cile hè ancu pussibule truvà alcune spezie di scorpioni velenosi, cume:

Scorpion Chilianu (Bothriurus coriaceus)

Hè endemicu di a regione di Coquimbo, duv'ellu stà trà a rena di e dune. A differenza di a maggior parte di i scorpioni, questu preferite temperature più basse, dunque di solitu face fori per rifugiarsi da u calore. Ancu se u so morsu ùn hè micca murtale, pò causà avvelenamentu in e persone allergiche.

Scorpione aranciu cilenu (brachistosterus paposo)

U so corpu hè aranciu opacu nantu à i membri è a coda, è aranciu più chjaru nantu à u troncu. Misura solu 8 centimetri è vive in u desertu di Paposo. u to morsu ùn hè micca letale, ma genera disconfort in e persone allergiche.

Scopre a differenza trà serpente è serpente in questu articulu PeritoAnimal.

I scorpioni più velenosi di Spagna

In Spagna ci sò poche spezie di scorpioni, è una di elle hè u Buthus occitanus o scorpione cumunu, dighjà citatu. Frà l'altri chì ponu esse truvati sò:

Scorpione neru cù e zampe gialle (Euscorpius flaviaudis)

Abita tutta a penisula iberica è preferisce campà zone umide è calde. Ancu se a so puntura hè paragunabile à quella di l'ape è dunque innocu. Tuttavia, pò esse periculosu per e persone allergiche.

Scorpione ibericu (Buthus ibericus)

Abite principalmente Estremadura è Andalusia. Stu scorpione hè carattarizatu da u so culorebrunaghjolu simile à a corteccia di l'arburi, induve preferisce campà. U morsu ùn hè micca murtale per un umanu adultu, ma hè periculosu per l'animali domestici, i zitelli è e persone allergiche.

Queste sò solu alcune di e spezie di i più scorpioni velenosi ci sò. In altri paesi, cum'è Bolivia, Uruguay è Panama, ci sò ancu sfarenti tippi di scorpioni, ma e so punture ùn raprisentanu micca un periculu, ancu se si ponu truvà ancu esemplari di spezie digià mintuvate cum'è Tityus trivittatus.

Amparate più nantu à i 10 animali più periculosi in u mondu in u nostru video YouTube: