Cuntenutu
- torsione gastrica
- Displasia di Hip è Elbow
- disrafisimu spinali
- Weimaraner malatie di a pelle
- Distichiasi è entropione
- Emofilia è a malatia di von Willebrand
U Bracciu Weimar o Weimaraner hè un cane uriginariu di Germania. Hà una pelliccia grisgia chjara è ochji chjari chì attiranu assai attenzione è ne facenu unu di i cani i più eleganti di u mondu. Inoltre, stu cucciolu hè un cumpagnu di vita eccellente postu chì hà un caratteru affabile, affettuosu, leale è paziente cù tutti i membri di a famiglia. Hè un cane chì hà bisognu di assai attività fisica perchè hè assai dinamicu è accumula energia facilmente.
Ancu se e bracce di Weimar sò cani sani è forti, ponu soffre di alcune malatie, principalmente di origine genetica. Dunque, se vive cun un bracciu di Weimar o state pensendu à aduttallu, hè impurtante chì diventiate assai espertu di tutti l'aspetti di a vita di sta razza, cumprese tutti i prublemi di salute chì possa avè. Per questa ragione, in questu articulu di PeritoAnimal riassumeremu u Malatie Weimaraner.
torsione gastrica
U torsione gastrica hè un prublema cumunu in e razze giganti, grandi è alcune medie cume u bracciu di Weimar. accade quandu i cani riempie troppu u stomacu di manghjà o di liquidu è sopratuttu se fate eserciziu, corri o ghjucate dopu. U stomacu si dilata perchè i ligamenti è i musculi ùn ponu manighjà u pesu in eccessu. A dilatazione è u muvimentu facenu chì u stomacu si vultessi nantu à sè stessu, vale à dì torce. Di conseguenza, i vasi sanguigni chì furniscenu u stomacu ùn ponu micca funzionà currettamente è u tessutu chì entra è esce da questu organu cumincia à necrose. Inoltre, l'alimentu trattenutu cumencia à pruduce gas chì gonfia u stomacu.
Questa hè una situazione critica per a vita di u vostru cucciolu, allora siate sempre à guardà quandu u vostru cucciolu manghja o beie in eccessu. Se u vostru cane curria o saltava pocu dopu manghjatu è cumincia à circà à vomità senza pudè, ellu hè sturditu è u so ventre cummencia à gonfià, corre per u emergenzi veterinarii perchè hà bisognu di chirurgia!
Displasia di Hip è Elbow
Una di e malatie più cumune di i cani Weimaraner hè a displasia di l'anca è a displasia di u gomitu. E duie malatie sò ereditarie è di solitu cumpariscenu versu l'età di 5/6 mesi. A displasia di l'anca hè caratterizata da esse a malformazione cumuna articulazione di l'anca è malformazione di u coddu in l'articulazione in quella zona. Entrambe e situazioni ponu causà qualcosa da una leggera zoppia chì ùn impedisce micca à u cane di fà una vita nurmale à una situazione in cui u cane zoppa più severu è pò avè una disabilità totale di a zona interessata.
disrafisimu spinali
O disrafisimu spinali hè un termine chì copre parechji tippi di prublemi di a spina dorsale, di u canale medulare, di u septum middorsale è di u tubu neurale fetale, chì ponu influenzà a salute di u cane in modi diversi. L'armi di Weimar anu una predisposizione genetica à questi prublemi, in particulare à spina bifida. Inoltre, stu prublema hè spessu assuciatu cù altri prublemi di fusione spinali difettosa.
Weimaraner malatie di a pelle
I Wieimaraners sò geneticamente predisposti à avè alcuni tippi di tumuri di a pelle.
I tumori di a pelle chì apparisce u più spessu sò i emangioma è emangiosarcoma. Se si rilevanu grumi nantu à a pelle di u vostru cane, duverebbe andà immediatamente à a clinica per u veterinariu per valutà è diagnosticà per agisce rapidamente! Ùn vi scurdate di e riviste regulare cù u veterinariu, in cui u specialistu pò rilevà qualsiasi cambiamenti chì sò passati inosservati.
Distichiasi è entropione
dystikiasis ùn hè micca una malattia stessa, hè più una cundizione chì certi cuccioli nascenu, chì ponu derivà da alcune malatie oculari. Hè ancu cunnisciutu cum'è "doppia ciglia"perchè in una sola palpebra ci sò duie file di ciglia. Di solitu accade nantu à a palpebra inferiore ancu se hè ancu pussibule accade nantu à a palpebra superiore o ancu tramindui in listessu tempu.
U prublema principale cù sta cundizione genetica hè chì l'eccessu di ciglia causa attritu annantu à a córnea è lacrimazione eccessiva. Questa irritazione constante di a córnea spessu porta à infezioni oculari è ancu entropione.
L'entropione hè una di e malatie più cumune in i cuccioli Weimaraner, ancu s'ellu ùn hè micca una di e razze chì anu più spessu stu prublema oculare. Cum'è l'accennatu, u fattu chì e ciglia sò in cuntattu cù a córnea per troppu longu, finisce per pruduce irritazione, piccule ferite o gonfiore. Cusì, u a palpebra si piega in l'ochju, pruvucendu assai dulore è riducendu considerevule a visibilità di u cane. In i casi induve e droghe ùn sò micca amministrate è a chirurgia ùn hè micca eseguita, a cornea di l'animali pò esse irrecuperabile.
Per questa ragione, duvete esse assai attenti cù u igiene oculare di u vostru cucciolu Weimaraner è stà sempre à circà ogni segnu chì pò cumparisce in l'ochju, in più di visità regularmente u veterinariu.
Emofilia è a malatia di von Willebrand
U emofilia di tippu A hè una malatia ereditaria chì affetta i cuccioli Weimaraner chì provoca una coagulazione di sangue più lenta durante u sangu. Quandu un cane hà sta malattia è si ferisce è ferisce, u so tutore hà da precipitallu à u veterinariu per pudè cuntrullà u sanguinamentu cun medicazione specifica.
Stu tipu di prublema di coagulazione pò causà da l'anemia lieve à prublemi più gravi cum'è a morte. Per questa ragione, se sapete chì u vostru cane hè statu diagnosticatu cun questu prublema, ùn vi scurdate mai di avvisallu ogni volta chì cambiate u so veterinariu per ch'ellu possa piglià precauzioni in casu, per esempiu, ch'ellu sia sottumessu à una chirurgia.
Infine, un altru di u malatie più cumune di i cani weimaraner hè u sindrome o a malatia di von Willebrand chì hè ancu carattarizatu da un prublema di coagulazione genetica. Dunque, cum'è cù l'emofilia A, quandu ci hè un sanguinamentu, hè più difficiule di fermallu. Sta malatia cumuna in i cuccioli di Weimar hà varii gradi, è pò esse solu leve o ancu assai grave.
A principale differenza trà questi dui prublemi hè chì l'emofilia A hè causata da un prublema cù u fattore di coagulazione VIII, Mentre a malatia di von Willebrand hè un prublema di u von fattore di coagulazione di Willebrand, da quì u nome di a malatia.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.