Verme di tenia in Cani - Sintomi è Trattamentu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 13 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
Vai a vedere.  (Militare, dir. Elem Klimov, 1985)
Video: Vai a vedere. (Militare, dir. Elem Klimov, 1985)

Cuntenutu

Ci n’hè unu numerosa varietà di tenia chì pò influenzà a salute di i nostri cani. A tenia hè un parassita di u gruppu cestode (vermi piatti o veri), chì hà un grande impattu nantu à a salute di i cani è di l'omu, cum'è alcune spezie pò causà zoonosi, cum'è u famosu cistu idaticu. In questu articulu di u Spertu Animale, ci concentreremu nantu à cunnosce u Dipylidium caninum, a tenia più cumuna chì si trova in esaminazioni di routine per animali domestici. Continuate à leghje è scopre u sintomi di tenia in i cani è u so trattamentu.

Ciclu biologicu di tenia

Questa tenia in forma di cinta, abita u picculu intestinu di i cani è di i misgi. Tuttavia, cum'è tutti i parassiti in questu gruppu, anu bisognu di un host intermediu per compie u so ciclu.


Unu host intermediu hè un altru individuu sfarente di l'ospite definitivu, chì in questu casu serà l'organisimu di u cane, induve u parassita porta qualchì trasfurmazione è cuntinueghja à sviluppassi. Per chì l'ostia definitiva sia infestata da a tenia, deve ingerisce l'ostia intermedia, chì porta a forma infettiva di a tenia à l'internu.

Quale hè l'ospite intermediu di a tenia Dipylidium caninum?

bè hè di solitu a pulga. Hè curiosu chì un parasite esternu, à u so tornu, porti un parasite internu in ellu stessu, chì finisce u so ciclu quandu a pulga hè ingestita da u cane mentre si lecca, o mordichjendu à a basa di a coda fendu ciò chì hè comunmente cunnisciutu cum'è " un filu di vite ".

Micca tutte e pulci portanu un cisticercu internu, chì hè a forma infettiva di a tenia. Tuttavia, parechje pulci diventanu ospiti intermedi ingerendu embrioni di u parassita in l'ambiente. À l'internu di e pulci hè quì chì si facenu tutte e trasfurmazioni, finu à chì ghjunghje à u stadiu "cysticercus".Dopu chì u cane hà ingeritu a pulga, u cisticercu serà liberatu in u trattu digestivu è a so evoluzione hà da cumincià. per una tenia adulta.


U tempu chì passa da ingestisce a pulga infetta à u stadiu adultu di a tenia in l'intestinu chjucu di u cane hè di circa 15 à 21 ghjorni.

Sintomi di tenia in un cane

Parassitismu da tenia di solitu asintomaticu. Hè, di solitu, ùn ci rendimu micca contu chì u nostru cane soffre di sta cundizione per via di cambiamenti cumuni in altri casi, cum'è a perdita di l'appetitu o a diarrea. In i casi di parasitismu severu, u cane pò avè una pelliccia grossa, cundizione scarsa di u corpu (magrezza), diarrea, addome gonfiu, trà altri sintomi. Tuttavia, stu quadru clinicu hè cumunu in i cani chì soffrenu di l'azzione di numerosi parassiti à tempu.


In un animale domesticu è di cura, l'unicu indiziu chì ci pò aiutà à sapè se u nostru cane hà una o più tenie in l'intestinu chjucu hè per a presenza di proglottidi di gravidanza in feci.

Cosa hè un gravidarum proglottid?

Hè u saccu d'ova mobile chì a tenia elimina à l'esternu cù e feci di l'ospite. Si movenu, ma ùn sò micca vermi, mancu una cosa viva, hè solu un "pacchettu" chì cuntene l'ove di a tenia adulta. pare un granu di risu chì si stende è si riduce. Osservà direttamente u proglottidu di i vermi in feci fresche o secche, intornu à l'anu o i capelli è truvalli in lettu hè di solitu sufficiente per diagnosticà u parasitismu di a tenia. Dipylidium caninum nantu à u nostru cane. S'ellu accade, ùn esitate micca à circà u veterinariu u più prestu pussibule per pudè stipulà u trattamentu adattatu.

Quandu passanu u tempu fora di u corpu, o attaccati à i peli intornu à l'anu di u cane, si desidratanu è piglianu l'apparenza di sésame, quelli chì si trovanu in i panini hamburger.

Se ùn li rilevemu micca direttamente in e feci, perchè ùn vedemu micca induve l'animali defeca, pudemu truvà i proglottidi in u lettu di u cane, in i peli di a coda o intornu à l'anu. Se sò secchi, pudemu verificà applicendu una goccia d'acqua cù l'aiutu di una pipetta, è videremu cumu recuperanu l'aspettu di un granu di risu biancu. Tuttavia, hè più prudente sbarrazzassi di tuttu u più prestu pussibule, eseguendu una pulizia meticulosa è l'aspirazione.

Tradizionalmente, si dicia chì l'infestazione cù stu tippu di tenia puderia esse osservata dopu à 6 mesi di età. Teoricamente, si crede chì u cane ùn acquista, finu à tandu, l'abitudine di masticà (muzzicà). Tuttavia, hè sempre più cumunu di truvà tenie in cani finu à trè mesi. Questu hè duvutu à l'ingestione di una pulce infetta mentre allatta a mamma, o leccendu, cum'è parte di u cumpurtamentu suciale cù altri cani.

Diagnosticu di tenia in un cane

Osservà direttamente u proglottide di i vermi in e feci, truvà freschi o secchi intornu à l'anu o a pelliccia è in lettu hè di solitu sufficiente per diagnosticà u parasitismu di a tenia. Dipylidium caninum nantu à u nostru cane. S'ellu accade, ùn esitate micca à circà u veterinariu u più prestu pussibule per pudè stipulà u trattamentu adattatu.

Cume trattà a tenia in un cane

Hè simplice è efficace! Tuttavia, ùn hè micca scartatu chì tutti i parassiti sviluppanu, cù u tempu, una certa resistenza à e droghe antiparasitarie cunvinziunali. O praziquantel Hè a droga di scelta per via di a so sicurezza, prezzu bassu è alta efficacità contr'à i cestodi. Una sola dosi pò esse insufficiente. A volte si consiglia di ripete u trattamentu per a tenia in cani dopu 3 settimane.

Tuttavia, truvemu assai prudutti associati à a milbemicina ossima, è altri antiparasitichi (pirantel, cambendazol), chì coprenu guasi tutti i parassiti di u nostru cane (toxocara, Trichuris, ecc.), È pò esse interessante di amministrà praziquantel inseme cù alcuni d'elli regularmente in una sola tableta. Se u cane hà una attività cù accessu à e zone verdi cum'è parchi, si incontra cù altri cani in a sabbia nantu à a spiaggia o in i centri di ricreazione, l'amministrazione di u medicamentu ogni trè mesi pò esse necessariu.

Tuttavia, ci hè qualcosa di fundamentale per cuntrullà stu tipu di tenia ...

Se ùn trattemu micca di modu regulare u nostru animale domesticu contr'à e pulce, aduprendu prudutti di qualità, ùn utteneremu micca più cà un riposu temporanea. Se u cane manghja una pulce infetta, dopu à trè settimane averà torna vermi in ellu, perchè u praziquantel ùn hà micca una alta attività residuale, vale à dì, ùn ferma micca indefinitu in u corpu di l'animali, uccidendu ogni tenia chì si sviluppa torna.

Cusì, u fattore principale in u trattamentu di a tenia in i cani hè custituitu eliminà e pulci, aduprendu unu di i prudutti seguenti:

  • pillole di pulce (afoxolaner, fluranaler, spinosad).
  • Pipette basatu nantu à selamectina o imidacloprid + permetrina.
  • colli basatu annantu à imidacloprid è flumethrin, o deltamethrin, è ancu per cuntrullà l'ambiente induve stà u cane.

Se ci hè un nidu di pulci in l'ambiente, per esempiu, un capannone induve a legna s'accumula, averemu una nova generazione ogni tantu, aspittendu u mumentu quandu u collu, a pipetta o e pillule chì avemu datu u cane ùn sò più efficaci, è ùn ci rimarcemu. Dunque, pò esse necessariu fumigà l'ambiente aduprendu bombe anti-pulci, o spruzzà cun permetrina periodicamente.

Se ùn sapete micca quantu volte per dewormà u vostru amicu pelutu è evità l'apparizione di vermi, ùn mancate micca u nostru articulu è esse regulare quandu visitate u veterinariu!

Tenia in cane passa à l'omu?

L'umani pò esse u vostru òspite accidente, S'elli ingestiscenu in modu errone a pulga infettata da cisticercu. Tuttavia, hè difficiule per quessa à succede à un adultu, tuttavia, se avemu un criaturu in casa è campemu cù un cane, cuntrollà e pulci hè vitale!

Ancu se inghjuttà una pulce hè una situazione assai particulare per un zitellu, hè sempre megliu à prevene. Soprattuttu à quella età induve tuttu vi ghjunghje in bocca, è leccà u vostru cane pare una idea divertente.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.