Tipi d’orsi: spezie è caratteristiche

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
Tipi d’orsi: spezie è caratteristiche - Animali
Tipi d’orsi: spezie è caratteristiche - Animali

Cuntenutu

L'orsi sò evoluti da un antenatu cumunu cù gatti, cani, foche o donotte 55 milioni d'anni fà. Si crede chì a prima spezia d'orsu à cumparisce era l'orsu pulare.

L'orsi si ponu truvà guasi in ogni locu di u mondu, ognunu. adattatu à u vostru ambiente. Queste adattazioni sò ciò chì rendenu e spezie d'orsi diverse trà di elli. U culore di u mantellu, u culore di a pelle, u spessore è a lunghezza di i capelli sò cose chì li rendenu più adattati à l'ambiente in u quale campanu, per regulà a temperatura di u corpu o camuffà si in l'ambiente.

Attualmente, ci sò ottu spezie d'orsi, benchì ste spezie sianu suddivise in parechje sottuspezie. In questu articulu di PeritoAnimal, videremu quantu esistenu tippi d'orsi è e so caratteristiche.


Orsu malese

orsi malay, cunnisciutu ancu cum'è sole porta (Helarctos Malese), abitanu e zone calde di Malesia, Tailanda, Vietnam o Borneo, ancu se e so pupulazioni sò calate in modu allarmante in l'ultimi anni per via di a sparizione di u so habitat naturale è di l'usu chì a medicina cinese mette nantu à a bile di questu animale.

Hè a più chjuca spezia d'orsu chì esiste, i masci pesanu trà 30 è 70 kg è e femine trà 20 è 40 kg. U mantellu hè neru è assai cortu, adattatu à u clima caldu induve stà. Sti orsi anu un pezza aranciu in forma di ferru di cavallu nantu à u pettu.

A so dieta hè basata annantu à u cunsumu di noci è frutti, ancu s'elli manghjanu tuttu ciò ch'elli anu à dispusizione, cum'è picculi mammiferi o rettili. Puderanu ancu cunsuma meli ogni volta chì u trovanu. Per questu, anu una lingua assai longa, cù a quale estraggenu u mele da i bugni.


Ùn anu micca una stagione di ripruduzzione stabilita, cusì ponu razza per tuttu l'annu. Inoltre, l'orsi malesi ùn ibernanu. Dopu à u rapportu sessuale, u masciu stà cù a femina per aiutalla à truvà cibu è un nidu per i futuri discendenti è quandu sò nati, u maschile pò stà o sorte. Quandu i discendenti si separanu da a mamma, u masciu pò parte o accuppià si torna cù a femina.

orsu bradipo

orsi bradipi o orsi bradipi (Orsi Melursu) hè unu di più in sta lista di tippi d'orsi è campanu in India, Sri Lanka è Nepal. A pupulazione chì esistia in Bangladesh hè stata eliminata. Pò campà in parechji abitati diversi, cume fureste tropiche umide è secche, savane, boschi è prati. Evitanu i lochi assai disturbati da l'omu.


Sò carattarizati da avè una pelliccia longa, diritta, nera, assai diversa da l'altre spezie d'orsi. Anu un musu assai allungatu, cù labbre prominenti è mobili. Nantu à u pettu, anu un tacca bianca in forma di "V". Puderanu ancu pisà 180 chilò.

A so dieta hè à meza strada trà insectivori è frugivori. L'insetti cum'è e termite è e furmicule ponu cuntene più di l'80% di u so manghjà, in ogni modu, durante a stagione di fruttu di e piante, i frutti custituiscenu trà 70 è 90% di l'alimentu di l'orsu.

Si ripruducenu trà maghju è lugliu, e femine parturiscenu una o duie prole trà i mesi di nuvembre è ghjennaghju. Durante i primi nove mesi, a prole hè purtata nantu à u spinu di a mamma è ferma cun ella un annu o dui è mezu.

orsu à occhiali

orsi spettaculati (Tremarctos ornatus) campanu in Sud America è sò endemichi di Ande trupicali. Più specificamente, ponu esse truvati da i paesi di Venezuela, Colombia, Ecuador, Bolivia è Peru.

A caratteristica principale di questi animali hè, senza dubbitu, u macchie bianche intornu à l'ochji. Queste patch si stendenu ancu à u musu è u collu. U restu di u so mantellu hè neru. U so pelu hè più finu di quellu di l'altre spezie d'orsi, per via di u clima caldu in u quale campanu.

Pò campà in una larga varietà di ecosistemi in l'Ande trupicale, cumprese foreste secche tropicali, pianure tropicale umide, foreste di muntagna, arbusti tropicali umidi è secchi, arbusti tropicali d'altitudine è prati.

Cum'è a maiò parte di i tippi d'orsi, l'orsu à occhiali hè un animale onnivore è a so dieta si basa nantu à una vegetazione assai fibruosa è dura, cum'è i rami è e foglie di palme è bromeliade. Puderanu ancu manghjà mammiferi, cume cunigliuli o tapiri, ma cunsumanu principalmente animali di splutazione. Quandu vene a stagione di i frutti, l'orsi integranu a so dieta cù una varietà di frutti tropicali.

Ùn si sà tantu nantu à a ripruduzzione di sti animali in natura. In cattività, e femine si cumportanu cum'è poliestriche di stagione. Ci hè un piccu di accuppiamentu trà marzu è uttrovi. A dimensione di a littera varieghja da unu à quattru cuccioli, cù i gemelli chì sò u casu più cumunu.

Orsu brunu

O Orsu brunu (Ursus arctos) hè distribuitu in gran parte di l'emisferu nordu, in Europa, in Asia è in a parte occidentale di i Stati Uniti, l'Alaska è u Canada. Essendu una spezia cusì larga, assai di e pupulazioni sò cunsiderate chì sò sottuspezia, cù circa 12 sfarenti.

Un esempiu hè u orsu kodiak (Ursus arctos middendorffi) chì abita l'arcipelagu Kodiak in Alaska. I tippi d'orsi in Spagna sò ridotti à e spezie europee, Ursus arctos arctos, truvatu da u nordu di a penisula iberica à a penisula scandinava è a Russia.

l’orsi bruni ùn sò micca solu marroni, perchè ponu ancu presentà culore neru o crema. A dimensione varia secondu a sottuspezia, trà 90 è 550 chilò. In a gamma di pesu superiore truvemu l'orsu Kodiak è in a gamma di pesu inferiore l'orsu europeu.

Occupanu una vasta gamma di abitati, da steppe asiatiche secche à machje artiche è fureste temperate è umide. Perchè campanu in una diversità più grande di abitati di qualsiasi altre spezie d'orsi, sfruttanu ancu una larga varietà di alimenti. In i Stati Uniti, e so abitudine sò più carnivori quand'elli s'avvicinanu di u Polu Nordu, induve abitanu più animali ungulati è riescenu à scuntrà u salmone. In Auropa è in Asia, anu una dieta più onnivora.

A ripruduzzione si face trà i mesi d'aprile è di lugliu, ma l'ovu fecundatu ùn s'implanta micca in l'utru finu à u vaghjimu. I cuccioli, trà unu è trè, nascenu di ghjennaghju o ferraghju, quandu a mamma stà in ibernazione. Staranu cun ella per dui o ancu quattru anni.

orsu neru asiaticu

U prossimu spezia d'orsu chì scuntrarete hè l'orsu neru asiaticu (Ursus Thibetanus). A so populazione hè in regressione, st'animale abita u sudu di l'Iran, e regioni più muntagnose di u nordu di u Pakistan è di l'Afghanistan, u latu sudu di l'Himalaya in India, Nepal è Bhutan è in l'Asia sudorientale, chì si stende versu u sudu finu à u Myanmar è a Tailanda.

Sò neri cù una piccula tacca bianca in forma di mezza luna nantu à u pettu. A pelle intornu à u collu hè più spessa chè u restu di u corpu è i capelli in questa zona sò più longhi, dendu l'impressione di una criniera. E so dimensioni sò medie, pesanu trà 65 è 150 chilò.

Campanu in parechji sfarenti tippi di fureste, sia à foresta larga chì di foreste di conifere, vicinu à u livellu di u mare o à più di 4.000 metri d'altitudine.

Sti orsi anu un dieta assai variata è di stagione. In primavera, a so dieta hè basata nantu à steli verdi, foglie è germogli. In estate, manghjanu una grande varietà d'insetti, cum'è e furmicule, chì ponu circà 7 o 8 ore, è l'ape, è ancu frutti. In autunno, a vostra preferenza cambia in ghiande, noci è castagne. Si nutriscenu ancu animali ungulati è vacchi.

Si ripruducenu in ghjugnu è lugliu, parturiscenu trà nuvembre è marzu. L'impiantazione di l'ovu pò accade prima o poi, secondu e cundizioni di l'ambiente induve hè stata fecundata. Anu circa dui cuccioli, chì stanu cù a so mamma per dui anni.

orsu neru

U più membru di sta lista di tippi d'orsi hè u orsu neru (ursus americanus). Hè sparitu in a maiò parte di i Stati Uniti è in Messicu è attualmente abita in u Canada è Alaska, induve a so populazione cresce. Vive principalmente in fureste temperate è boreali, ma si estende ancu in e zone subtropicali di Florida è di u Messicu, è ancu in u subarticu. Pudete campà vicinu à u livellu di u mare o à più di 3.500 metri d'altitudine.

Malgradu u so nome, l'orsu neru pò prisentà altre culurazioni in u pelu, ch'ellu sia un pocu più brunu è ancu cù macchie bianche. Puderanu pisà trà 40 libbra (femine) è 250 chilò (masci). Anu una pelle assai più robusta di l'altre spezie d'orsi è una testa più grande.

onnivori generalisti è opportunisti, pudendu manghjà tuttu ciò ch'elli ponu truvà. Sicondu a stagione, manghjanu una cosa o l'altra: erbe, foglie, steli, semi, frutti, spazzatura, bestiame, mammiferi salvatichi o ova d'uccelli. Storicamente, in autunno, l'orsi si nutrianu di castagne americane (Castanea dentata), ma dopu à una pesta in u 20u seculu chì hà riduttu a pupulazione di sti arburi, l'orsi anu cuminciatu à manghjà ghiande di quercia è noci.

A stagione di ripruduzzione principia à a fine di a primavera, ma i cuccioli ùn nasceranu micca finu à chì a mamma hibernate, cum'è in altre spezie d'orsi.

Panda gigante

In u passatu, pupulazioni di panda gigante (Ailuropoda melanoleuca) stesu in tutta a Cina, ma sò attualmente relegati à u luntanu punente di e province di Sichuan, Shaanxi è Gansu. Grazie à i sforzi investiti in a so cunservazione, pare chì sta spezia cresce dinò, dunque u panda gigante ùn hè micca in periculu di estinzione.

U panda hè l'orsu u più sfarente. Si crede chì hè statu isolatu per più di 3 milioni d'anni, allora questu divergenza in apparizione hè nurmale. Questu orsu hà una testa bianca assai arrotondata, cù l'arechje nere è i contorni di l'ochji, è u restu di u corpu hè ancu neru, eccettu per u spinu è u ventre.

In quantu à l'habitat di l'orsu panda, duvete sapè chì campanu in fureste temperate in e muntagne cinesi, à un'altitudine trà 1.200 è 3.300 metri. O u bambù hè abbundante in queste fureste è hè u so alimentu principale è praticamente solu. L'orsi Panda cambianu di locu periodicamente, seguendu u ritmu di a crescita di bambù.

Si ripruducenu da marzu à maghju, a gestazione dura trà 95 è 160 ghjorni è a prole (unu o dui) passanu un annu è mezu o dui anni cù a so mamma finu à diventà indipendenti.

Scuprite tuttu ciò chì riguarda l'alimentazione di stu tipu d'orsu in u nostru video di YouTube:

Orsu Polare

O Orsu Polare (Ursus Maritimus) hà evolutu da l'orsu brunu circa 35 milioni d'anni fà. St'animale stà in e regione artiche, è u so corpu hè adattatu cumpletamente à u clima fretu.

U so pelu, traslucidu per esse cavu, hè pienu d'aria, chì funziona cum'è un eccellente isolatore termicu. Inoltre, crea un effettu visuale biancu, perfettu per camuffà in a neve è cunfundite i vostri zanghi. A so pelle hè nera, una caratteristica impurtante, chì questu culore facilita l'assorbimentu di calore.

In quantu à l'alimentazione di l'orsu polare, duvete sapè chì questu hè unu di l'orsi più carnivori. A vostra dieta hè basata annantu à diverse spezie di foche, cume a foca anellata (Phoca hispida) o a foca barbuta (Erignathus barbatus).

L'orsi pulari sò l'animali menu riproduttori. Anu avutu i so primi cuccioli trà l'età di 5 è 8 anni. In generale, parturiscenu di dui cuccioli chì spenderanu cù a so mamma per circa dui anni.

Capite perchè l'orsu polare sia in periculu di estinzione. Scuprite u nostru video di YouTube cun spiegazione cumpleta:

Se vulete leghje più articuli simili à Tipi d’orsi: spezie è caratteristiche, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.