Recuperazione Dopu à Castramentu di u Cane

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Recuperazione Dopu à Castramentu di u Cane - Animali
Recuperazione Dopu à Castramentu di u Cane - Animali

Cuntenutu

Sempre di più i curatori sò cuscenti di l'impurtanza è di i benefici di a sterilizazione chì li incuraghjenu à intervene per i so cani. Cusì, si ponenu quistioni nantu à cumu si realizeghja l'operazione, in chì consiste o quantu ci vole à ripiglià un cane dopu a sterilizazione, chì hè ciò chì avemu da spiegà in questu articulu Expert Animal.

Inoltre, videremu cumu guarisce a ferita lasciata da sta prucedura. Cum'è un primu puntu di impurtanza, duvemu sempre andà à un veterinariu cun sperienza pruvata è seguità e so indicazioni, ùn ne scurdate micca.

Castrazione in cani

Prima di parlà di quantu ci vole un cane per ricuperà dopu a sterilizazione, duvemu sapè in chì consiste questa operazione. Prima, hè cunsigliatu di fà brevemente per chì u cane possi prufittà di u effetti pusitivi nantu à a vostra salute, cum'è quelli ligati à i tumori di a prutata o di i testiculi. Prima di l'intervenzione, hè impurtante avè una rivista di u nostru cane chì include un test di sangue di basa per rilevà s'ellu ci hè qualchì prublema di salute da cunsiderà, soprattuttu se u cane hè dighjà anzianu.


U ghjornu sceltu per a chirurgia, duvemu andà in clinica cù u cane In dighjunu. L'operazione cunsiste à estrarre i testiculi in cani maschili o l'utru è l'ovari in e femine, attraversu un piccula incisione, benintesa, cù u cane anestesiatu. A zona hè rasata è disinfettata prima. L'incisione hè chjusa cù alcuni punti chì ponu o ùn ponu esse evidenti, a regione hè disinfettata di novu, è in pocu tempu u cane si sveglia cumpletamente è pò cuntinuà à ricuperà in casa.

Cura dopu a castrazione

Cumu l'avemu vistu, pudemu ritruvà prestu in casa cù u nostru cane. Quì duverebbe cunsiderà e seguenti raccomandazioni, chì assicuranu una bona cura per i cani appena castrati:


  • Mantene u cane calmu, evitendu movimenti bruschi o salti chì puderianu apre a ferita.
  • Impediscilu di liccà o muzzicà l'incisione per impedisce chì i punti sianu rimossi. Inoltre, a ferita pò esse infettata. Per questu, pudemu aduprà a Collana elisabettana, almenu per quantu ùn pudemu micca monitorallu. Alcuni cani si sentenu suffucati da questu, però, puderete pensà chì ci vorrà solu uni pochi di ghjorni.
  • dà ti lu medicazione prescrittu da u veterinariu chì servirà per alleviare ogni dolore è riduce u risicu di infezioni.
  • Pulite a ferita, cum'è vedemu in a sezione successiva.
  • A cirurgia hè prubabile di influenzà i bisogni nutrizionali di u cane, cusì da u principiu, duvemu adattà a so dieta per evità u sovrappesu.
  • Andate à rivede quandu avvisate u veterinariu. In parechji casi i punti sò eliminati in circa una settimana.
  • Naturalmente, se a ferita pare infetta, si apre, o u cane sembra esse assai dolente, duvemu cuntattà u veterinariu.

Dunque, se ci dumandemu quantu ci vole à ripiglià un cane dopu avè sterpatu, vidaremu chì averà una vita nurmale praticamente dapoi u so ritornu in casa, ancu se l'assistenza duveria cuntinuà. per una settimana circa.


Guarisce a ferita di castrazione

Avemu vistu quantu un cane dura per recuperà dopu a sterilizazione è, per sta recuperazione, hè impurtante di mantene a feritasempre pulitu. Dunque, avemu digià vistu chì hè di primura per impedisce à u nostru cane di liccà lu o di masticallu. Inoltre, almenu una volta à ghjornu, duveriamu pulì cun qualchì disinfettante, cume chlorhexidine, chì si pò truvà in un spruzzu cunveniente chì ci permette di applicallu simpliciamente spruzzendu a zona, pruvucendu un minimu fastidiu.

Osinnò, pudemu bagnà garza o cotone è passalla per l'incisione, sempre senza strufinassi. Da quì à qualchì ghjornu, videremu chì a pelle serà cumpletamente chjosu, à chì ora ùn serà più necessariu di disinfettà, ma di cuntrollà finu à chì u scaricamentu veterinariu sia ricevutu.

Disgrazia di castrazione

Una volta chì avemu spiegatu quantu ci vole un cane per recuperà dopu a sterilizazione, duvemu cunsiderà altri disgrazii chì pò esse osservatu, in più di i prublemi di guarigione chì ponu esse minimizzati seguendu e precauzioni sopra menzionate.

Per esempiu, se u nostru cane pienghje dopu a sterilizazione, pò esse perchè hè disturbatu da a visita à u veterinariu, da a medicazione è da u cunfortu ch'ellu pò sente in a zona interessata, da quì l'importanza di analgesia.

Pudemu ancu rimarcà ch'ellu manghja menu, dorme di più, o hè falatu. Tuttu què ùn duveria micca durà più di un ghjornu. Inoltre, hè pussibule chì u nostru cane ùn urinate dopu avè sterpatu, ancu per via di u cunfortu in a zona durante e prime ore, ancu se queste situazioni chì descrivemu ùn sò micca frequenti è si risolvenu, perchè hè abituale chì u cane ripiglià a vita normale dopu à u ritornu in casa. altrimenti ci vole avvisà u veterinariu.