Finu à quandu un gattu cù fallimentu renale vive?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 19 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

Sfurtunatamente, a fallimentu renale hè un disordine assai cumunu, in particulare in i misgi anziani. Questa insufficienza, chì cunsiste in u malfunzionamentu di unu di i reni, pò presentassi in un crònicu o agutu. In i dui casi, duvete avè a gestione di un veterinariu, cù trattamenti, alimenti appositamente formulati per trattà u prublema è ispezioni periodichi.

Quandu avemu a diagnosi chì u nostru misgiu hà sta malattia, a prima domanda chì di solitu ci femu hè: Finu à quandu un gattu cù fallimentu renale vive? In questu articulu Expert Animal vi daremu e chjave per risponde à sta domanda.

Fallimentu renale in i misgi

In generale, l'insufficienza renale si compone di a malfunzione di i reni, è pò influenzà solu unu di i dui. U prublema principale hè chì i danni à i reni piglianu assai tempu per apparì perchè u corpu attiva meccanismi di compensazione cù i quali mantene in funzione.


À u mumentu di cumincià à capisce i sintomi, i reni ponu dighjà abbastanza dannati. U fallimentu renale pò presentà acutamente, di colpu, cù sintomi chì includeranu vomitu, anoressia, disidratazione, o stanchezza più evidente. S'ellu ùn hè trattatu, u ghjattu morerà. Altre volte, l'insufficienza renale si presenta cronicamente. Pudemu vede se u nostru misgiu perde pesu, hè un pocu disidratatu, vomita, beie assai acqua, ecc. In questu casu, richiede ancu trattamentu veterinariu, ma a situazione ùn seria ancu imminente.

Unu analisi di sangue ci pò dì u statu di i reni è hè ancu pussibule di fà un test d'urina è un ultrasuone. Cù tutti sti dati in manu, u veterinariu classificherà a tappa di a malatia di u nostru misgiu, postu chì questu fattore dipenderà da u trattamentu da seguità.


In fallimentu renale acutu, a priurità hè chì l'animale si ripigliessi, postu chì serà solu quandu serà stabilizatu chì i danni causati da a malatia seranu valutati è u trattamentu più adattu stabilitu. A fallimentu renale ùn hà micca cura ma pudemu furnisce à u nostru ghjattu qualità di vita per u tempu chì ferma cun noi. Questa hè a guida di trattamentu, postu chì i danni à i reni ùn toccanu micca solu i reni, ma anu cunsequenze prugressive in tuttu l'organismu è hè questu deterioru chì di solitu causa a morte di l'animali.

Cum'è i sintomi ponu apparisce quandu a malattia hè dighjà assai avanzata, hè di primura chì u nostru ghjattu sia sottumessu riviste ogni 6-12 mesi da circa 7 anni di età. Cù un sèmplice analisi di sangue, pudemu rilevà danni à i reni, è ancu altre malatie, in i primi stadii. Più prestu cuminciamu u trattamentu, più longa hè a speranza di vita. Ma quantu dura un gattu cù fallimentu renale? Videmu ciò chì duvemu piglià in contru in a prossima sezione.


Insufficienza renale acuta è cronica - fattori da cunsiderà

Hè necessariu inizià stu testu dichjarendu chì hè impussibile di determinà cun precisione quantu stà un gattu cù fallimentu renale. Pigliemu dunque alcuni aspetti pertinenti chì ponu furnisce una vita più longa per u ghjattu affettatu da stu disordine.

Fattori chì influenzà a speranza di vita di un gattu cù fallimentu renale:

  • Insufficienza renale acuta o cronica: Una presentazione acuta pò esse murtale in qualchì ora, tuttavia, se u nostru misgiu soffre di una insufficienza cronica, pò riesce à mantene una bona qualità di vita per anni.

  • u stadiu di a malatia: i veterinarii classificanu u stadiu di fallimentu induve un gattu hè basatu annantu à vari fattori cume i sintomi, i livelli di fosforu di u gattu. A causa di questi indicatori, a malattia serà più o menu grave, chì hà da affettà logicamente l'aspettativa di vita di l'animale. Dunque, i fatti in stati menu severi averanu una speranza di vita più longa è viceversa.
  • U trattamentu: cunsisterà in una dieta specifica per i pazienti renali è una amministrazione più grande o minore di medicazione, secondu a gravità di a cundizione.
  • manipulazione di l'animali: Se u misgiu ricusa di cunsumà l'alimentu prescrittu o hè incapace di amministrà u medicamentu, a so speranza di vita diminuirà. À questu puntu, hè impurtante valutà se vulemu forzà u nostru gattu à cuntinuà cù u trattamentu, chì genererà stress chì ùn contribuirà micca à mantene a so qualità di vita, o avemu decisu di seguità a so vulintà, ancu s'ellu significa chì vive menu tempu. Hè una situazione chì pò accade è duveremu valutà.

Speranza di vita

Siccomu ùn pudemu micca stimà a figura esatta per quantu un gattu cù insufficienza renale vive, cume sò fattori multipli è imprevedibili per esse cunsideratu, pudemu calculà l'aspettativa di vita media di i misgi affettati da fallimentu. Saria cusì:

  • In casu di fallimentu renale acutu, e prime 24-48 ore sò cruciale postu chì, se ci hè un miglioramentu, vale à dì, i sintomi spariscenu, è l'animale cumincia à manghjà è l'alimentazione di u sieru è a medicazione per via endovenosa ponu esse ritirati, pudemu dì chì u gattu si hè recuperatu ma di solitu avanza versu una malattia cronica, è dunque, duverete cuntinuà cù l'assistenza veterinaria per a vita.
  • In insufficienza cronica, l'aspettativa di vita dipenderà assai di u stadiu in u quale hè u ghjattu, essendu più alti chì i sintomi sò più lievi, è più severi quandu hè u cuntrariu. Generalmente, è tenendu contu di sti dati, i misgi cun stu tippu di insufficienza ponu campà finu à quandu parechji mesi à uni pochi d'anni.

Quandu u ghjattu hè in fase terminale, senza alcuna possibilità di ricuperazione, u veterinariu pò raccomandà eutanasia, chì in i misgi chì anu insuffiziu renale, seria un modu per alleviare u dolore è a suffrenza ch'elli puderianu soffre. Sti misgi malati terminali ponu avè un malessere severu durante i ghjorni chì precedenu a so morte, chì li impedisce di fà e rutine basiche di u ghjornu à ghjornu.

Per questa ragione, in ultima istanza è per evità e sofferenze gravi da a malattia, alcuni veterinari ponu cunsiglià eutanasia di u misgiu. S'ellu hè u vostru casu, pensate bè prima di piglià a vostra decisione è seguitate i cunsiglii è e raccomandazioni di l'espertu. Se ùn site micca d'accordu, truvate un secondu prufessiunale per fà una seconda valutazione per assicurà a diagnosi o raccomandazioni di u primu veterinariu chì avete visitatu.

È infine, enfatizemu l'impurtanza di valurizà u qualità di vita à u detrimentu di a vita restante.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.