Quantità di alimentu per un Akita americanu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Quantità di alimentu per un Akita americanu - Animali
Quantità di alimentu per un Akita americanu - Animali

Cuntenutu

L'Akita americana hè unu di i cani i più fideli fora, hà una devozione tutale à a so famiglia è a fideltà hè unu di i tratti cumportamentali più impurtanti. A queste preziose virtù si aghjunghjenu un urganisimu assai robustu è forte, in fatti, l'Akita americana pò pesa sin'à 66 chilò in casu di masci.

Per mantene a so struttura robusta in ottime condizioni, oltre à a so vitalità è u so caratteru, l'alimentu serà un aspettu fundamentale, oltre à esse un fattore decisivu in a salute di u nostru animale domesticu.

In questu articulu di PeritoAnimal chiaremu ciò chì quantità di alimentu per un Akita americanu.

Requisiti Nutrizionali Akita Americani

e quantità di prutiìni i bisogni per un animale sanu sò relativamente custanti: circa 2 grammi di proteine ​​per ogni chilugrammu di pesu di u cane. I cani più ghjovani o più vechji ponu avè bisognu di quantità più grande. Finu chì a dieta hè equilibrata è hà una dispunibilità adeguata di aminoacidi, ùn face nunda se sò di origine vegetale o animale [1].


Benintesa, a dieta di u nostru cucciolu deve avè ancu abbastanza micronutrienti (vitamine è minerali), ma hà soprattuttu bisognu di un cuntenutu adeguatu in vitamine A è D, chì sò in più risicu di esse fora di scorta.

Duvete seguità e istruzioni dettagliate nantu à u pacchettu di l'alimentu è, in casu di dubbitu, parlà cù u vostru veterinariu.

A scelta di l'alimentu per a vostra Akita ùn deve micca esse un compitu difficiule è ùn duvete micca cascà in a trappula chì l'alimentu più caru hè u megliu, tuttavia duvete cunsiderà l'opzione di sceglie cibu ecologicu.

Quantità di alimentu per un cucciolu Akita americanu

Dopu allattà, a dieta di u nostru cane deve esse focalizata nantu à a causa di un grande sviluppu è stimulà un sistema immune chì ùn hà ancu compiu u so prucessu di maturazione. Per quessa duvete sceglie cibu da a gamma "junior’.


E quantità di cibu serà varienu secondu l'età di u cucciolu:

  • Da 2 à 3 mesi: 150-200 grammi ogni ghjornu divisi in 4 pasti.
  • Da 4 à 5 mesi: 250 grammi à ghjornu divisi in 3 pasti.
  • 6 mesi: 300-400 grammi à ghjornu divisi in 2 pasti.
  • 8 mesi: 300 grammi à ghjornu divisi in 2 pasti.

Quantità di alimentu per un Akita americanu adultu

A quantità di alimentu chì furnite ogni ghjornu à un campione adultu varieghja secondu u vostru pesu è u livellu di attività fisica chì hai. Benintesa, per sta tappa duvete sceglie cibu da u "adultu’.

Hè impurtante di cunsultà periodicamente u veterinariu per a progressione di u pesu, se Akita guadagna pesu sopra i parametri normali, hè perchè ingerisce una quantità di energia chì ùn hè micca capace di brusgià. D'altra parte, se u cane perde pesu, deve aumentà e dosi di cibu per copre l'energia chì spende cù l'eserciziu fisicu ch'ellu faci ogni ghjornu.


Sicondu u pesu, pudemu definisce e seguenti quantità:

  • Campione da 30 à 40 chilò (di solitu femine): 400 à 590 grammi divisi in 2 o 3 pasti à ghjornu.
  • Campione di più di 50 chilò: da 590 à 800 grammi à ghjornu divisi in 2 o 3 pasti à ghjornu.

Quandu l'Akita americana invechja, deve adattendu a quantità di alimentu à e vostre pussibilità di eserciziu fisicu per prevene l'obesità. Generalmente duverete riduce a quantità di manghjusculu di una piccula proporzione, ancu se pudete ancu optà per un alimentu più specificu, da a gamma "senior".

Supplementi nutrizionali per Akita Americano

Se a dieta hè curretta, u vostru cane acquisterà attraversu tutti i nutrienti necessarii, tuttavia ci sò certi casi induve hè necessariu aumentanu l'ingestione di certi nutrienti attraversu supplementi dietetichi. Puderemu mette in risaltu duie situazione principali:

  • U cucciolu hè malatu o hè in fase di ripresa.
  • U cucciolu ùn cresce micca bè.
  • A femina Akita hè incinta o allatta.

Con l'eccezione di queste situazioni, i supplementi nutrizionali ùn devenu micca esse aduprati a menu chì u vostru veterinariu ne abbia indicatu.