Chì hè a più bona età per sterilizà un cane? - Maschi è Femine

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 28 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
Chì hè a più bona età per sterilizà un cane? - Maschi è Femine - Animali
Chì hè a più bona età per sterilizà un cane? - Maschi è Femine - Animali

Cuntenutu

Appena pigliemu a decisione saggia di castrendu u nostru cane, pudemu avè parechji dubbi nantu à l'età migliore per fà questu? Avete sicuramente intesu parechje versioni, è avete vistu tutti i generi di supposizioni è sperienze chì à volte ci ponu cunfondà piuttostu chè guidacci.

In PeritoAnimal pruvemu à espone, cun pro è cun, chì hè a più bona età per sterilizà un cane o cagna, è chì risultatu pudemu aspettà secondu u mumentu chì subisce l'intervenzione.

A razza è l'età migliore per sterilizà un cane

U più cunsigliu hè castra prima di u primu caldu. In generale, a castrazione si face à l'età di 6 mesi, tuttavia, tenendu contu di a razza di u cane, stu periodu pò varià. Chì altru deve esse pigliatu in contu per cunnosce l'età ideale per castrà una femina hè di cunsiderà ch'ella ùn sia ancu entrata in u primu periodu di ovulazione


In i masci hè qualcosa di più cumplicatu da definisce perchè ùn ci hè calore (ùn "vedemu" micca quandu producenu sperma), ma a maturità sessuale hè presa in contu, quandu cumincianu à esse fertili. Questu hè inferitu da cumpurtamenti secondarii cum'è marcà u territoriu cù l'urina, alzà per urinare, muntà e femine ... 6-9 mesi hè un'età ragiunevule per cunsiderà "pubertà" in i cani.

Cumu a razza influenza l'età ideale per castrà un cane?

Ancu s’elli sò tutte listesse spezie, ci hè molta differenza trà un Chihuahua, per esempiu, è un Mastinu Napulitanu. Per continuà u paragone, se avemu duie femine di ste razze, a prima entrerà, di regula, in calore assai prima di a seconda. Tuttu hè più veloce quandu a taglia di a razza hè più chjuca: frequenza cardiaca, frequenza respiratoria, metabolismu, digestione ... è l'iniziu di a vita riproduttiva.


Dunque, e razze più chjuche sò di solitu precoce à u mumentu di ghjunghje à a maturità sessuale. Tuttavia, parechje altre cose influenzanu a razza, cum'è l'ambiente, a genetica, l'alimentu, a presenza di stimuli stretti cum'è un cane maschile, ecc.

Pudemu truvà ghjacari di razza Yorkshire cù u so primu caldu à 5 mesi, è cani di razza Dogue de Bordeaux chì ùn cumpariscenu micca finu à quandu ghjunghjenu 1 annu di età, essendu assai più cumplicatu se accade u cuntrariu. Hè per quessa chì hè difficiule di parlà di chì mesi a cagna averà calore, o fertilità se hè un cane maschile, postu chì ogni razza hè un mondu (ancu, ci sò e cagne chì anu solu un estru annulla, è hè normale), è ogni cane in particulare, un cuntinente. Per i mutti, predice l'età à chì apparerà u calore diventa un compitu guasgi impussibile.


L'età migliore per castrà una cagna

Per avvicinà u tema in modu riassuntu, elencemu u vantaghji è svantaghji di sterilizà a cagna prima di u primu calore, è cusì pudemu paragunà cù u casu di fà lu dopu à parechji riscaldamenti:

Benefici

  • risichi di soffre tumori di senu in e puttane, direttamente ligate à l'ormoni sessuali prudutti da l'ovari, sò drasticamente ridotte. I cani sterilizzati prima di u primu calore anu una incidenza di tumori di senu in u futuru praticamente nulla, solu una percentuale riservata à e pussibilità genetiche. Tuttavia, quelli chì sò castrati dopu parechji calori devenu cuntinuà à esse verificati periodicamente per l'apparizione di tumori. I petti anu dighjà subitu l'azzione di l'ormoni.
  • risichi di soffre di piometra (infezioni uterine), annullà si cumpletamente, quandu l'ovari, rispunsevuli di a stimulazione ciclica di l'utru, spariscenu, è u listessu uteru se a chirurgia eseguita hè una isterectomia di l'ovariu.
  • U spessore è a vascularità (alimentazione di sangue) à l'organi riproduttivi di l'Organi prima di u primu calore hè assai più bassu ch'è dopu à u so funziunamentu. I tessuti ùn sò micca infiltrati cù grassu, è e bande chirurgiche sò assai più sicure.
  • Di solitu ùn ci sò prublemi di obesità in cagne cusì giovani. A presenza di eccessu di grassu addominale rende l'intervenzione assai difficiule.
  • ùn ferma micca a crescita. À u cuntrariu di ciò chì parechje persone credenu, diventa simpliciamente più lenta ma sustenuta cù u tempu, vale à dì, a cagna ghjunghjerà à a so dimensione finale adulta un pocu più tardi di quella chì accaderia cù e cagne non castrate.
  • Evitemu chì a nostra cagna passa per gravidanze indesiderate, o pseudo-gravidanze (gravidanza psiculogica) è pseudo-lattazioni, chì ponu influenzà tutte e puttane dui mesi dopu u calore, ancu da u primu calore.

Inconvenienti

Possibile apparizione di incontinenza urinaria: L'estrogeni parenu esse rispunsevuli di u funziunamentu currettu di i musculi di a vescica urinaria è di u sfintere uretrale. Quandu sparisce cù a cirurgia ovariana, ùn ci saranu micca estrogeni è, dunque, l'incontinenza urinaria pò cumparisce dopu à qualchì settimana o mesi. Sò una piccula fuga d'urina chì si verifica mentre u cane dorme, o mentre esercita.

È se a lasciate piglià parechji calori, ùn averà micca incontinenza urinaria?

Lascià andà unu o dui calori per operà, pensendu chì cusì ùn soffre micca incontinenza urinaria dopu a chirurgia, hè un sbagliu. L'incontinenza urinaria appare ugualmente in cagne di razza media castrata à 4 anni, per esempiu, cum'è in u restu di l'intervalli di età. Inoltre, affetta una bassa percentuale di femine castrate.

Ancu s'ellu ùn sò micca castrati, cù l'anni, i livelli di ormoni in u sangue calanu assai (e puttane sò menu fertili), è cù sta calata di l'estrogeni, l'incontinenza urinaria pò ancu cumparisce, cum'è accade in l'omu.

S'ellu si faci, ci hè trattamentu?

Ci hè parechje droghe chì ponu risolve u prublema di incontinenza urinaria, da piccule quantità di ormoni à droghe (fenilpropanolamina), chì agiscenu nantu à l'innervazione di i musculi di a vejiga, è chì sò dighjà dimustrati chì sò efficaci solu in femine castrate per trattà l'incontinenza .

L'età migliore per sterilizà un cane maschile

Quì parlemu di i vantaghji è di i svantaghji di sterilizà u nostru cane prima di ghjunghje à a maturità sessuale:

Benefici

  • evitemu e fughje per annusà e femine in calore, cume accade spessu in cuccioli di qualchì mese, chì ùn ubbidiscenu micca troppu, è in più i so ormoni sò accelerati.
  • Salvemu u default di marcatura di u territoriu ch'ella cummencia à realizassi in modu sistematicu, indipendentemente da u locu, quandu ghjunghje à a maturità sessuale, i ghjorni senza manghjà quandu rilevanu una cagna in calore in u quartieru, è l'ansietà è / o l'aggressività chì ponu apparisce in questa circustanza.
  • Ùn averete micca u bisognu custante di mette in difficultà à e riunioni di u parcu cù altri cani. a so territorialità diminuisce o ùn si sviluppa è a vuluntà di luttà anch'ella, ancu se u so caratteru ferma u listessu.
  • A prostata ùn hè micca influenzata da a testosterone, cù a quale ùn soffre micca di l'iperplasia chì praticamente tutti i cani maschi micca sterilizzati anu à 3-4 anni.
  • U guadagnu di pesu chì tutti associamu à a sterilizazione in i cani hè menu notevule o passa inosservatu quandu l'operazione hè fatta prima di 12 mesi di età.
  • Ùn acquista micca u cumpurtamentu di cavallu è questu hè impurtante. I cani chì anu amparatu da l'osservazione di altri masci, o perchè sò permessi di muntà femine, ponu cuntinuà stu cumpurtamentu malgradu esse sterilizzati. Perchè anu un ossu in u so pene, i cani ùn anu micca bisognu di ormoni per esse capaci di fà copulazione. S'elli anu acquistatu l'abitudine, ponu muntà una femina dopu à esse sterilizati ancu se, ovviamente, ùn ci hè micca gravidanza. Hè una muntagna più corta, ma u risicu di esse infettatu da l'herpesvirus o di soffre l'ira di altri masci o proprietarii continuerà à esiste.

Inconvenienti

Praticamente nimu. Parechje persone credenu chì u so cane ùn ghjunghjerà micca à a dimensione chì puderia avè da adulti se ùn l'avete micca sterilizatu à 8 mesi di età, per esempiu. Ma s'ellu ùn ci hè una basa genetica, nisuna stimulazione ormonale pò uttene un cane à misurà o pisà tuttu ciò chì vulemu. U sviluppu di i musculi hè favuritu da a testosterone, ma a genetica, cumbinata cù nutrimentu adeguatu è eserciziu fisicu, danu origine à dimensioni praticamente uguali à i masci castrati à 3 anni, per dì un valore.

È u caratteru ...

A volte, dopu avè superatu e paure di a chirurgia, cume ci ponu sempre esse complicazioni in l'anestesia, o in u prucessu, cum'è in tuttu, ancu se sò minimi, è dopu avè pesatu i vantaghji è i svantaghji, qualcunu ci dice chì u nostru cane averà un cumpurtamentu zitellinu, o chì u so caratteru cambierà è ùn serà micca listessu sì hè sterilizatu prima di u primu calore.

Puderemu sente listessa se decidemu di castrallu quandu hà parechji anni, ma in u primu casu, certi sustenenu chì ùn lasciaremu micca chì u cane si sviluppi bè s'ellu ùn hè micca influenzatu da ormoni sessuali. In vista di questu, deve esse pigliatu in contu chì caratteru hè definitu da genetica, socializazione, durata di u sughjornu cù a vostra mamma è fratelli, ambiente circundante, abitudini ... è chì riceve uni pochi d'ondi di estrogenu o testosterone in a vostra vita ùn farà micca di u nostru cane un animale più equilibratu o più o menu ostile. L'ormoni ponu influenzà ma ùn ponu micca determinà. Vi cunsigliemu di visità l'articulu PeritoAnimal nantu à l'età ideale per separà i cuccioli da a so mamma per capisce quantu hè impurtante questu prublema.

Speremu chì i dubbiti nantu à l'età migliore per sterilizà un cane sò stati chiariti, è cum'è noi sempre, vi raccomandemu di cunsultà cù u vostru veterinariu per ogni casu particulare, perchè ùn pudemu micca sempre applicà generalizzazioni à u nostru cane o cagna, ancu se travaglianu cù l'altri cungeneri.

Vede ancu u nostru articulu nantu à a cura dopu a castrazione.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.