coronetta di cobaia

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
ATTRAZIONE 2 LA FINE DEI TEMPI
Video: ATTRAZIONE 2 LA FINE DEI TEMPI

Cuntenutu

A coronetta di i cobini hè nata da e croce trà i cobi di rifugiu, caratterizata per avè un mantellu longu, è i cobayi incurunati, chì anu cum'è caratteristiche principali una curona o una cresta in testa è un mantellu cortu. Di conseguenza, a porcu à capelli lunghi cù corona, chì pò esse di parechji culori. Cum'è tutti i porcelli, anu un corpu allungatu, cù gambe corte è una testa grande. Per ciò chì tocca à u so temperamentu, hè un porcu docile, simpaticu, piacevule è scherzosu. Ama a cumpagnia umana, ùn esita micca à stridà o à chjachjarà per attirà l'attenzione. A so dieta, oltre à quella di l'altri cavie, deve esse bilanciata è includere fenu, frutti, verdure è manghjà per i cavia in proporzioni adeguate per prevene e malatie è mantene u metabolismu currettu è a funzionalità di u corpu.


Leghje per sapè tutti i caratteristiche di a corona di cobaia è e so primure primure, è ancu a so origine, u temperamentu è a salute.

Surghjente
  • Europa
  • Regnu Unitu

Origine di a corona di cobaia

U porcu d'India hè un porcu à capelli longhi chì hè surtitu da u incruciate trà un porcu incurunatu è un purcinu stalvatoghju. Queste traversate cumincianu in Inghilterra in l'anni 70 è seguitanu in i Stati Uniti à a ricerca di un mantellu ancu più longu, chì hè stata ottenuta mischjendu u cavia di u largu cù i cobaie incurunati chì avianu i peli più lunghi nantu à u spinu. U risultatu hè statu un purceddu cù u mantellu longu di rifugi è a corona di cobardi incurunati.

A razza di u porcu coronatu hè stata ricunnisciuta per a prima volta in u 1998 da l'American Rabbit Association, chì hè affiliata à l'American Guinea Pig Association.


Caratteristiche di u porcu coronatu

A coronetta di a cobaia hè carattarizata principalmente da avè capelli longhi chì cascanu in cascata tuttu u corpu, fora di a faccia. Hà una curona in fronte chì, à u cuntrariu di i so parenti di porcu incurunatu, pò esse di parechji culori, micca solu bianchi.

Pesa trà 700 grammi è 1,2 kg è pò esse trà 25 è 35 cm di lunghezza, cù i masci chì sò più grandi chè e femine. U porcu coronet hè carattarizatu da avè corpu allungatu, testa grande è praticamente indifferenziata da u corpu, ochji vivaci è gambe corte. U culore di u so mantellu pò varià in sfarenti sfumature, ma u culori marroni. Hè ancu pussibule di truvà esemplari di raso, cù un mantellu più luminosu è più densu. Tuttavia, stu tippu di cavia ùn hè ancu statu ricunnisciutu da l'Associazione Americana di Cunei.


U porcu coronatu ghjunghje à a maturità à trè mesi di età è una femina pò purtà da 2 à 5 cuccioli in un periodu di gestazione chì dura trà 59 è 72 ghjorni.

Temperamentu di a corona di cobaia

U porcu coronatu hè un cumpagnu ideale, soprattuttu per i più giovani di a casa. hè un porcu assai affettuosu, simpaticu è scherzosu. Amanu chjamà l'attenzione nantu à i so cumpagni umani chì li dedicanu u tempu, à ogni mumentu di a ghjurnata. sò porchi assai energicu chì ùn passanu più tempu cà u riposu necessariu. Sta caratteristica hà vantaghji per prevene u sovrappesu è l'obesità, ma in listessu tempu, richiede molta attenzione.

Hè precisamente per via di questu bisognu d'attenzione chì un'altra caratteristica di u temperamentu di sti cavie hè chì tendenu chjachjarà o stridulà per i vostri umani per risponde à a vostra chjamata, questu hè unu di i vostri modi per cumunicà.Dunque, hè una bona idea di uttene ghjoculi per e cobie chì suddisfanu st'istintu scherzosu, curiosu, tenneru è inquietu.

Coronet cavia pig care

A cura principale di a coronetta di cavia hè l'igiene è mantenendu u to mantellu longu. A spazzolatura deve esse fatta ogni ghjornu per sbulicà è impedisce l'apparizione di nodi. Per questu, un pennellu di setole dolce deve esse adupratu. U cobinu coronet pò bagnassi, ma hè necessariu aduprà un shampoo specificu per cobaye o roditori, è asciugallu assai bè per evità i raffreddori o malatie respiratorie. Pudete ancu trimà u mantellu in certe zone se hè troppu longu.

Continuendu cù a cura di u porcu coronet, e unghie devenu esse tagliate quandu sò lunghe, è di solitu si face una volta à u mese. Hè necessariu cuntrolla i denti di u porcu per rilevà prublemi dentali cum'è a malocclusione.

A cobina coronet hà bisognu di una gabbia riparata in un locu tranquillu, senza rumore, cù una dimensione minima di 80 cm di lunghezza x 40 cm di larghezza è micca troppu alta. A superficia deve esse liscia è micca fugace, per evità ferite, è duverà avè una fodera abbundante chì assorba l'umidità da l'urina è da l'alimentu frescu. A temperatura ideale hè trà 10 è 25 ° C. Must surtite parechje volte à u ghjornu cusì ponu sentesi liberi, corre è ghjucà, qualcosa chì anu bisognu è amanu assai. Benintesa, durante questi tempi hè consigliabile monitorà l'animale per impedisce ch'ellu sia feritu o persu.

Mentre parlemu di un porcu chjucu chì hà bisognu di molta attenzione, hè ancu una parte di a vostra cura di passà u tempu à cachjà è à ghjucà cun ellu. In listessu modu, u arricchimentu ambientale adeguatu Hè vitale tenelu divertitu mentre ch'ellu hè solu o quandu ùn avemu micca abbastanza tempu, allora averà bisognu di assai ghjoculi. Scuprite in questu articulu cumu fà ghjoculi per i cobaye.

Per prevenzione, serà necessariu almenu una visita di rutina annuale à u centru veterinariu per verificà se u porcu hè sanu, è ancu quandu ogni sintomu di malattia apparisce.

Coronet cavia alimentazione

Alcune di e malatie chì affettanu i cobayi di a coronetta ponu spessu esse prevenute cù una nutrizione curretta. L'alimentazione di un purchettu coronet deve cuntene i seguenti alimenti in e so proporzioni adatte: fenu, frutti, verdure è manghjà.

Prima, cumpunendu trà 65 è 70% di a dieta, u fenu hè l'alimentu principale, chì hè fibruu è bonu per u metabolismu è u transitu intestinale. Dopu, duvete includere parechji frutti è ligumi in circa 25% da a dieta à a cuntribuzione cù vitamine, minerali è umidità. Alcuni di sti ligumi è frutti chì i cobayi coronet ponu cunsumà in modu sicuru sò i seguenti:

  • aranciu
  • Apple
  • Pera
  • Pera
  • mirtillo
  • Fragola
  • Papaia
  • Kiwi
  • Lattuga romana (mai quella americana)
  • Carota
  • Cucumber
  • Cavulu
  • Piselli
  • Pepperone
  • Chard
  • Cirasa
  • Tomate

Scopre l'elencu cumpletu di frutti è ligumi raccomandati per i cavie.

Terzu, ma micca menu impurtante o necessariu, hè u alimenti di cobaye, cura di 5 à 10% di a dieta cutidiana di i nostri purcelli. Cù l'alimentazione hè pussibule risponde à i bisogni nutrizionali di u ghjornu è, cun frutta è verdura, risponde à i bisogni di vitamina C.

L'acqua deve esse furnita à i cobayi di a coronetta in un canna di roditori, micca in un contenitore in a gabbia, chì in questu casu ci hè un risicu di stagnazione è l'acqua pò diventà una fonte di batteri.

Coronet cobaye salute

I cobi Coronet anu un speranza di vita trà 5 è 9 anni, basta ch'elli sianu curati è a so salute trattata cum'elli si meritanu. In quantu à a salute di sti porchi, spiccanu e seguenti malatie impurtanti:

  • prublemi digestivu cum'è a disbiosi cecale. Sta malattia hè caratterizata da a trasfurmazione di a flora commensale naturale di a transizione trà u cecum è u colon da microorganismi patogeni o una flora diversa. Questu accade di solitu quandu ci sò certi fattori predisposti per riduce a motilità di u colon, cume una dieta à bassa fibra, una grande assunzione di carboidrati fermentabili, o una infezione batterica. Clostridium piriform.
  • Scurvy o Carenza di Vitamina C.. A vitamina C hè un nutriente essenziale per e cobie, chì ùn la ponu sintetizà cum'è l'altri animali è anu bisognu di ottene da l'alimentu. Sta malattia si verifica quandu a dieta di u porcu hè sbilanciata, ùn rispetta micca e prupurzioni indicate o manca di cibi, frutti è ligumi chì sò fonti di vitamine, cumpresa a vitamina C. U scorbutu in coba pò pruduce segni clinichi cum'è malatie respiratorie, immunosoppressione, sanguinamentu internu , ipersalivazione, anorexia, prublemi di pelle è capelli, pododermatite, zoppu è debulezza.
  • Malocclusion dentale: accade quandu i denti ùn sò micca allineati bè o ùn anu micca una crescita adeguata, perdendu l'allineamentu è a simetria, chì predispone à a furmazione di ferite è infezioni, è ancu un ingaghjamentu alimentariu adeguatu, chì pò causà prublemi digestivi.
  • Prublemi di respirazione: pruduce sintomi cum'è tossu, starnutimentu, frebba, nasu chì corre, malessere, depressione, dispnea è soni di soffiu. Di solitu cumpariscenu quandu a dieta hè inadegwata o quandu ci hè una carenza di vitamina C chì provoca immunosoppressione, quandu si face u fretu dopu un bagnu, o quandu a so gabbia hè in un locu induve ci sò i bracci.
  • parassiti esterni da pulci, acari, pidocchi è zecche. In più di e lesioni causate nantu à a pelle di u porcu, sti picculi urganismi ponu trasmette malatie, dunque, per prevene o eliminalli, u porcu d'india deve esse parassitatu.

In fattu, a maiò parte di e malatie più cumuni chì ponu influenzà i cobi coronet ponu esse prevenuti cù una bona gestione è una cura adatta. In presenza di qualsiasi segnu di malattia, cum'è isolamentu, frebba, depressione, ùn vulendu micca ghjucà, decadenza, letargia, strappatura, sgabelli inadeguati, aumentu di assunzione d'acqua, anorexia, apparizione di lesioni cutanee o cambiamenti dentali, andate à u esoticu veterinariu animale per truvà una soluzione u più prestu pussibule.