Perchè u mo cane cavalca altri cani?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Chi è Cesare Battisti e Perché è  Così Importante?
Video: Chi è Cesare Battisti e Perché è Così Importante?

Cuntenutu

Stu scenariu ùn hè micca raru per e persone chì campanu cù i cani. Ci sò cani chì sò più propensi ch'è l'altri à fà questu, finu à u puntu di imbarazzà u pruprietariu.

Vede cumu u vostru cane persegue un altru cane maschile chì prova à muntallu hè guasi cusì imbarazzante cum'è vede cumu vole muntà a gamba di un vicinu, di una persona scunnisciuta, o di a to minnanna. Ùn hè micca un mumentu piacevule, ma duvemu capì chì ùn hè micca sempre un impulse sessuale da parte di u cane, ancu se qualchì volta hè.

Per risponde à e vostre dumande nantu à questu tema, in PeritoAnimal vi spiegheremu e diverse ragioni chì spieganu perchè u vostru cane cavalca altri cani.

u cane cavalca per dominanza

Quandu i cani campanu in un pacchettu, ci hè sempre un cane alfa. Se ci hè un mumentu di ribellione in u gruppu, u cane dominante cun forza o intimidazione calma a situazione. U cane chì perde accetta a ierarchia superiore di u masciu alfa, mettendu u so lombu contr'à a terra mentre separa e zampe è espone i so genitali à u vincitore. Questu hè un segnu di accettazione di a ierarchia superiore di u maschile alfa.


I cani adulti sò spessu fatti cù l'omu quand'elli ghjunghjenu di novu aduttati in una nova casa. Hè un simbulu di garbu da parte di u cane è un segnu chì ùn mette micca in discussione è ùn accetta micca a so autorità. Trà i lupi ci hè ancu una simbulugia identica.

A volte, in i lochi induve sò cuncintrati cani chì ùn campanu micca inseme, In pochi minuti i cani devenu risolve u prublema di ierarchia, ancu se questu hè efimeru, perchè in un altru ghjornu u vincitore truverà cani più grandi è più forti è perderà u so cumandu.

Un modu civilizatu caninalmente di mostrà superiorità senza ricorrere à a lotta è à u morsu hè un maschju cavalca un altru. Spessu hè u cane più grande chì ottiene a muntagna, ma ùn hè micca insolitu per un cane chjucu pruvà à muntà a gamba posteriore di u grande cane. In questu casu, u cane chjucu, sia per età o temperamentu, discute a supremazia cù u cane maiò.


a reazzione umana

In i casi discritti sopra, i pruprietarii di cani cercanu è riescenu à piantà a cerimonia, alluntanendu i so cani per ùn fà micca ste scene in publicu. In casu chì sta situazione si presenti parechje volte, u cane "assemblatore" lascia u so pruprietariu vergugnosu, perchè cumu si dice: i cani s'assumiglianu à i so patroni.

Tuttavia, in queste situazioni per i cuccioli hè un protocolu caninu simplice chì ùn hà micca intenzione di scandalizà nimu, basta fà capisce quale hè u capu in u gruppu caninu di quellu scontru casuale.

cavalcà scherzosu

Frà i cani "adulescenti", stu monte mischia u tema primariu di a duminazione cù un iniziu di a sessualità latente. Hè l'equivalente di fighjà i giovani fratelli da covate di tigri o di leoni, implicati in lotte in cui si verifica un forte morsu o graffiu. Hè utile a furmazione per un prossimu futuru in quale e cose seranu più gravi. I cani ghjovani "entrenanu" a so sessualità.


muntagna sessuale

Quandu un cane maschile adultu ùn hà mai avutu sessu cù una cagna, ghjunghje un mumentu quandu site sovraccaricatu. Per questa ragione, pò esse qualchì volta indifferente per ellu di pruvà à fà sessu cù un cane femina ch'è cun un cane.

Ùn hè micca cusì stranu di fighjà i cani chì riuniscenu i so ghjoculi, cuscini è ancu u divanu. Hè nurmale. U cane cerca solu di alleviare u vostru desideriu sessuale. Questa hè una di e ragioni per chì u vostru cane cavalca altri cani.

sessualità animale

L'umani ùn sò micca i soli esseri viventi chì anu sessu per piacè. I delfini, i scimpanzè, è trà altri animali, i cani, amanu ancu u sessu. senza alcunu scopu ghjucatore. È ùn hè micca stranu chì l'animali di u listessu sessu anu sessu trà di elli.

Queste pratiche devenu esse tollerate trà i nostri animali domestici? Tuttu dipende da ogni situazione è circustanza. Per esempiu, à parè meiu, mai in presenza di un zitellu. Un'altra circustanza avversa hè quandu un cane hè assai più grande di l'altru è pò esse feritu da ellu.

In i dui casi duvete dì un "No" fermu, seguitatu da a separazione di i dui cani in camere diverse, per risolve adeguatamente a situazione.

Cosa da fà se u mo cane ùn smette micca di cavalcà altri cani?

Ancu se a priori hè un attu divertente chì ùn duveriamu micca dà troppu impurtanza, hè impurtante sapè cumu valutà bè a situazione in cui si verifica è e ripercussioni chì questu attu pò avè. cavalcà i cani spessu pò generà lotte. Pò esse ancu un indicatore di stress, nervosità è ansietà. Ignorà stu cumpurtamentu pò traduce in un aumentu nutevule di l'abitudine di cavallu di u cane.

L'ideale hè di sottumette u cucciolu à sterilizazione, una opzione chì hà assai vantaghji, sia in termini di cumpurtamentu sia di salute. Cunsultate u vostru veterinariu per tutte e dumande chì sorgenu nantu à sta abitudine canina.