Perchè i cani si tenenu inseme quandu si riproducenu?

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
Perchè i cani si tenenu inseme quandu si riproducenu? - Animali
Perchè i cani si tenenu inseme quandu si riproducenu? - Animali

Cuntenutu

A ripruduzzione di i cani hè un prucessu cumplessu chì principia di solitu cù u corteggiamentu, in u quale maschile è femina emettenu signali per fà capì à l'altru ch'elli sò pronti à accuppià si è, dunque, à copulà. Una volta chì l'accoppiamentu hè fattu, osservemu chì u maschile disassembla a femina, ma u pene ferma in u vaginu, cusì i dui cani sò attaccati. Ghjè à questu puntu chì ci dumandemu a ragione di questu è se duvemu separarli o, à u cuntrariu, lasciarli separà in modu naturale.

In questu articulu di PeritoAnimal, risponderemu à queste è à altre dumande, chiarendu a causa chì spiega perchè i cani si appiccicanu inseme quand'elli attraversanu, cuntinueghja à leghje!


Sistema riproduttivu: cane maschile

Per capisce più facilmente perchè quandu i cani si riproducenu si attaccanu, hè di primura fà una breve revisione di l'anatomia di u sistema riproduttivu, sia maschile sia femina. Cusì, u apparatu internu è esternu di u cane hè cumpostu di e seguenti parti:

  • Scrotum: saccu incaricatu di prutege è mantene i testiculi di u cane à una temperatura adatta. In altre parole, hè a parte visibile di queste ghiandole.
  • Testiculi: situatu in u scrotum, funziona per pruduce è maturà sperma è ormoni maschili cum'è testosterone. Sò di forma ovulare, sò pusiziunati à l'urizuntale è sò generalmente simmetrici.
  • Epididimu: situati in i dui testiculi, sò i tubi rispunsevuli di u almacenamentu è u trasportu di u sperma in i vas deferenti. Sti tubi sò cumposti di testa, corpu è coda.
  • vas deferens: cumencia à a coda di l'epididimu è hà a funzione di trasportà u sperma à a prutata.
  • Prostata: glàndula chì circonda u collu di a vejiga è u principiu di l'uretra, chì a so dimensione ùn hè micca simile in tutte e razze, varianu significativamente da una à l'altra. A so funzione hè di generà una sustanza chjamata fluidu prostaticu o plasma seminale, per facilità u trasportu di sperma è nutrisceli.
  • Uretra: Stu canale ùn hè micca solu destinatu à trasferisce l'urina da a vescica di u cane, hè ancu parte di u sistema riproduttivu caninu, purtendu sperma è fluidu prostaticu à a so eiaculazione finale.
  • Prepuce: currisponde à a pelle chì allinea u pene per prutegelu è lubrificallu. Sta siconda funzione di u prepuciu hè grazia à a so capacità di pruduce un liquidu di culore verdi chjamatu smegma per questu scopu.
  • Pene: in un statu nurmale, hè in u prepuziu. Quandu u cane si sente eccitatu, l'erezione inizia è dunque u pene appare fora. Hè furmatu da l'ossu di u pene, chì permette a penetrazione, è da u bulbu di u pene, una scanalatura ventrale chì permette u cosiddettu "buttunamentu".

Sistema riproduttivu: cagna

Cum'è cù u corpu di u masciu, u sistema riproduttivu di a femina hè cumpostu da corpi interni è esterni, alcuni di elli culpevuli di tene i cani uniti dopu avè attraversatu. Quì sottu, spieguemu brevemente a funzione di ognuna di elle:


  • Ovari: di forma ovale, anu a listessa funzione cum'è i testiculi in i masci, pruducendu ova è ormoni femminili cum'è l'estrogeni. Cum'è cù a prutata maschile, a dimensione di l'ovari pò varià secondu a razza.
  • ovidotti: tubi situati in ognuna di l'ovari è chì anu a funzione di trasferisce l'ove à u cornu uterinu.
  • Corne utérine: cunnisciuti ancu cum'è "corne di l'utru", sò dui tubi chì portanu l'ova à u corpu di l'utru s'elli sò stati fecundati da i sperma.
  • Utru: hè quì chì i zigoti anidanu per diventà embrioni, fetus è, più tardi, discendenti.
  • Vagina: ùn si deve cunfonde cù a vulva, chì a vagina hè l'urganu internu è a vulva hè l'esternu. In una puttana, si trova trà u cervice è u vestibule vaginale, essendu u locu induve si faci a copulazione.
  • Vestibule vaginale: situatu trà u vaginu è a vulva, permette a penetrazione durante a traversata.
  • Clitoride: cum'è in e donne, a funzione di questu organu hè di pruduce piacè o stimulazione sessuale per a cagna.
  • Vulva: cum'è avemu dettu, hè l'organu sessuale esternu femminile è cambia dimensione durante u periodu di calore.

Leghjite puru: Devu allevà un cane?


Perchè quandu i cani attraversanu si attaccanu?

Una volta chì a penetrazione si verifica, u maschile tende à "smuntà" a femina, rimanendu attaccatu à ella è pruvucendu i pruprietari di i dui animali à dumandassi perchè i cani sò stati attaccati è cumu si separanu. Hè perchè l'ejaculazione di u cane si faci in trè tappe di fecundazione o di frazzioni:

  1. Frazzione uretrale: accade durante u principiu di penetrazione, u cane caccia un primu liquidu, cumpletamente liberu di sperma.
  2. frazzioni di sperma: dopu a prima eiaculazione, l'animali compie l'erezione è cumencia à rilasciare una seconda eiaculazione, sta volta cù sperma. Durante stu prucessu, a ingrandimentu di u bulbu di u pene accade per via di a cumpressione venosa di u pene è di a cunsequenza di cuncentrazione di sangue. À questu puntu, u maschile gira è scavalca a femina, chì lascia i cani inseme.
  3. Frazzione prostatica: ancu se à questu puntu u maschile hà digià smuntatu a femina, a copulazione ùn hè ancu finita, perchè una volta chì si volta si face un cosiddettu "buttone", per via di l'espulsione di a terza eiaculazione, cun un numeru assai più chjucu di sperma cà u precedente. Quandu u bulbu si rilassa è ripiglia u so statu nurmale, i cani si lascianu andà.

In tuttu, a copulazione pò durà trà 20 è 60 minuti, cù 30 essendu a media abituale.

In questu modu, è dopu avè rivedutu e trè fasi di l'ejaculazione maschile, vedemu chì a ragione chì risponde à a quistione "perchè i cani si attaccanu" hè l'espansione di u bulbu di u pene. A dimensione chì ghjunghje hè cusì grande chì ùn pò micca passà per u vestibulu vaginale, chì si chjude precisamente per assicurà questu è evità di dannà a femina.

Sapemu ancu: Possu allevà dui cani fratelli?

Incrociu di cani: devu separà?

Micca! L'anatomia di u maschile è di a femina ùn permette micca l'estrazione di u pene finu à chì a terza eiaculazione di u cane sia cumpleta. S'elli fussinu stati separati per forza, tramindui animali pudianu esse feriti è danneggiati, è a copulazione ùn finisceria micca. Durante sta tappa di fecundazione, l'animali devenu esse permessi di fà u so prucessu naturale di accoppiamentu, dendu li un ambiente rilassatu è cunfortu.

Hè cumunu di sente chì a femina faci sunari simili à u pienghje è ancu à u grugnulime o à l'abbaghji, è ancu se questu pò purtà i vostri cumpagni umani à pensà chì hè necessariu separalla da u maschile, hè megliu micca stimulà u stress è, cum'è avemu dettu, lasciate separà solu.

Una volta chì a copulazione hè stata prodotta, se l'ova sò state fecundate è a femina hè entruta in un statu di gestazione, serà necessariu furnisce una serie di cure. Dunque, ricumandemu à leghje l'articulu seguente nantu à Alimentazione di un cane incinta.

Se vulete leghje più articuli simili à Perchè i cani si tenenu inseme quandu si riproducenu?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.