Cuntenutu
- Cumu sò i pesci d'acqua salata
- Bisogni di pesci d'acqua salata
- giuvanotte
- Pagliacciu
- ghiozzi
- pseudochromis magenta
- anghjulu imperatore pesci
- pesciu chirurgu turchinu
Tù pesci d'acqua salata sò una ottima opzione per quelle persone chì ùn anu micca assai tempu per dedicà à i so animali domestici, ma volenu gode di a bellezza di i pesci.
Si tratta di animali pocu cumplessi chì campanu in un acquariu, tuttavia, sè site novu in u mondu di i pesci d'acqua salata, averete bisognu di qualchì infurmazione per curalli. I pesci sò animali chì necessitanu un ambiente custante è adeguatu, alimentazione regulare è qualchissia chì si ne interessa.
In questu articulu PeritoAnimal spiegheremu i requisiti di basa per pesci d'acqua salata oltri una galleria d'imaghjini.
Cumu sò i pesci d'acqua salata
Se ciò chì cercate hè infurmazione nantu à i pesci d'acqua salata, allora site ghjuntu in u locu ghjustu. In PeritoAnimal vi offre un cuntenutu per i principianti in u mondu di i pesci in modo chì pudete ancu godere di un grande acquariu, in questu casu, pesci d'acqua salata.
Duvete sapè chì ci sò diverse spezie di pesci d'acqua salata è ogni spezia hà caratteristiche specifiche, o temperatura o ambiente. Prima di cumprà un pesce, duvete cuntrollà i so bisogni specifici.
Bisogni di pesci d'acqua salata
U pesciu d'acqua salata hà bisognu acqua salata, chì si ottiene mischjendu 34 grammi di sale per litru d'acqua, sò imballaggi speciali chì truverete in magazzini specializati. I livelli di sale devenu esse misurati regolarmente cù un igrometru è duveranu esse trà 1.020 è 1.023.
U temperatura hè un fattore assai impurtante per a maiò parte di i pesci d'acqua salata. Puderiamu piazzà trà 26 ° C in modu genericu, ancu se cum'è menzionatu ci sò esempi cù bisogni diversi.
Duvete aghjunghje elementi, ghiaia è vegetazione cum'è qualsiasi altru acquariu. L'acquariu deve esse grande per accoglie tutti i membri senza disturbassi.
Inoltre, duvete infurmà si è truvà u vostru novu acquariu. un filtru per l'igiene di i pesci. Grazie à u filtru, ùn avete micca bisognu di cambià tutta l'acqua in u vostru novu acquariu in una fila è migliurà a qualità di l'ambiente per i vostri pesci d'acqua salata.
Infine, duvete mette l'acquariu d'acqua salata in un locu induve riceve u sole direttu.
Duvete ancu cuntrullà i livelli di pH cusì ch'elli sò à 8.2, i livelli di nitrati à 5 ppm è alcalinità trà 2,5 è 3,5 meg / l. Ùn v'inchietate se ùn avete micca memorizatu tutta sta infurmazione, chì i magazini d'animali vi cunsigliaranu currettamente nantu à cumu cuntrullà tutte ste variabili currettamente.
giuvanotte
À giuvanotte sò una opzione perfetta per chiunque sia novu in acquari d'acqua salata. Si tratta di pesci solitarii chì misuranu circa 7 centimetri è chì resistenu à certi cambiamenti in l'ambiente.
Ma hè impurtante menziunà chì e damicelle sò un pocu aggressive trà elle è sopratuttu cù i pesci timidi, per questa ragione hè di primura aduprà un grande acquariu.
Pagliacciu
Cum'è e fanciulle, u famosu pesciu pagliacciu hè abbastanza resistente à alcuni cambiamenti in l'ambiente, ancu se a messa in opera hè un compitu più delicatu.
Stu pesciu d'acqua salata di culori viventi vive in barriere coralline prutette da l'anemoni, chì li offre un serviziu di pulizia postu chì caccia di modu regulare i batteri da a so bocca. Sta strana amicizia mette in risaltu a tranquillità di i pesci pagliacci, eccettu l'altri pesci pagliacci, cù i quali pò diventà aggressivu.
ghiozzi
Ci hè più di 2000 spezie di ghiozzi è sò ideali per i principianti, chì sò chjuchi, misuranu circa 10 centimetri è li pudemu truvà in diverse forme è culori. Campanu in piccule cumunità.
In certi casi truvemu ghiozzi pulitori, chì si nutriscenu di i parassiti di l'altri pesci. In altri casi si pò parlà di pesci simbiotichi chì agiscenu difendendu i crustacei chì li furniscenu riparu è cibu.
I ghiozzi sò abbastanza adattabili à picculi cambiamenti di temperatura è / o ambiente. Duvete scopre chì tippu hè u megliu per voi.
pseudochromis magenta
O pseudochromis magenta hè un pesciu d'acqua salata chì ùn hà micca bisognu di un acquariu assai grande, hè un pocu territuriale cù l'altri pesci di piccula dimensione è hà bisognu d'un abitatu cun riparu per piattassi.
Si tratta di pesci ermafroditi cù culori assai vivi chì ponu stupisce vi è offre un acquariu unicu. Ma ricurdate, duvete esse bè infurmatu prima di decide di aduttà unu.
anghjulu imperatore pesci
O anghjulu imperatore pesci hà bisognu di un pruprietariu cù sperienza in acquari d'acqua salata, ancu s'ellu hè senza dubbitu unu di i più belli è richiesti esemplari. Di solitu ùn ghjunghjenu micca à 30 centimetri.
Hè un pesciu sulitariu chì si adatta à a vita in cattività è chì, ben curatu, pò ghjunghje à 10 anni di vita. Hà bisognu di un acquariu mediu à grande è hà bisognu di decurazione è di scogli induve si pò spustà liberamente.
pesciu chirurgu turchinu
O pesciu chirurgu turchinu hè un altru esemplariu chì l'amatori di pesci ammiranu per i so culori particulari. Sò di grande dimensione, di solitu misuranu circa 40 centimetri, per questa ragione anu bisognu di un grande acquariu.
Cum'è i pesci anghjuli, i pesci sò solitarii è campanu in i scogli. U so mantenimentu hè esigente postu chì hà bisognu di un ambiente stabile è di una illuminazione intensa, cusì averà bisognu di un pruprietariu sperimentatu per sopravvivere.