Acelli domestichi: 6 migliori spezie da avè in casa

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 15 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Acelli domestichi: 6 migliori spezie da avè in casa - Animali
Acelli domestichi: 6 migliori spezie da avè in casa - Animali

Cuntenutu

Se pensate à avè un animale domesticu in casa, duvete sapè chì l'acelli sò una bona opzione, chì i so culori è u cantu di alcuni ponu esse abbastanza interessanti. A varietà di l'acelli esistenti hè immensa. Tuttavia, micca tutti sò adatti per socializà cù e persone, sia per a so dimensione, e so abitudini o u so statu di conservazione.

Quandu si tratta di avè un acellu domesticu, assicuratevi sempre chì ùn site micca in periculu per evità di cuntribuisce à u trafficu illegale. Vulete sapè chì sò i migliori acelli per avè in casa? Scuprite l'acelli più populari cunsigliati da PeritoAnimal:


1. Pappagallo

Cientificamente cunnisciutu cum'è psittacoide, I pappagalli sò probabilmente l'acelli domestici esotici più famosi, micca solu per u so bellu piumaghju, ma dinò per a so intelligenza è a so capacità di imità i soni. A so dieta hè onnivora è a so principale fonte alimentaria hè frutti è semi, ma gode ancu di tutti i generi di insetti è ancu di carne. Inoltre, a so personalità socievule è affettuosa hè attraente per parechji.

Richiedenu una gabbia spaziosa, ma si deve ancu nutà chì devenu esse in gradu di vulà liberamente intornu à a casa a maiò parte di a ghjurnata, ciò chì eviterà parechji prublemi di cumpurtamentu, assai di elli cunnessi cù u stress è u cunfinimentu. Sò animali assai intelligenti, capaci di amparà scherzi è ancu parolle, diventendu un pappagallo parlante. Sò raccomandati per i pruprietari sperimentati in pussessu di tali animali, chì sò generalmente assai parlanti è, in a maiò parte di i casi, richiedenu una furmazione di tutore sperimentatu.


Sì, malgradu ùn esse micca un tutore sperimentatu pappagalli, Se state pensendu à aduttà unu, vi raccomandemu di cunsultà cun veterinariu di animali esotici in anticipu per amparà à nutrisce, curà è educà.

2. Parrucca

U perruchju, cunnisciutu ancu cum'è Melopsittacus undulatus hè probabilmente unu di i picculi acelli domestichi più famosi in u mondu, dunque questu puderia esse una bona opzione se site un principiante. O ciò chì manghja u parrocchiu Hè simplice, a vostra dieta hè basata nantu à frutti è semi.

Sò animali assai socievuli, dunque vi ricumandemu d'avè omancu dui, di preferenza un maschju è una femina, cume s'elli appartenessinu tramindui di u listessu genere tendenu à esse maleducati l'uni à l'altri. Ancu s’ellu hè unu di l’acelli dumestichi i più cunnisciuti per i zitelli, duvemu assicurà chì a manipulazione di sti chjuchi sia adatta, chì li puderebbenu facilità à dannu, postu chì sò animali chjuchi è sensibili.


U spaziu assignatu per elli deve esse ampiu, cù un nidu, contenitori per acqua, cibu è cicli induve ponu appendesi. Idealmentu, sti articuli devenu esse puliti ogni ghjornu, ma ùn v'inchietate, un pocu d'acqua di bicarbonate di sodiu è asciugà cù un pannu umitu hè assai efficace per sta pulizia di ogni ghjornu.

Se vulete sapè di più nantu à i parrocchetti, vedi ancu: Cura di u to parrocchetto

3. Canariu

u canariu o Serinus canaria domestica hè un acellu chì canta per eccellenza è hè statu addomesticatu da seculi è seculi. Hè un acellu assai intelligente, capace di amparà ritmi diversi, fintantu chì li ascolta ripetutamente. L'alimentu canariu hè variatu è hè basatu principalmente annantu à l'alimentazione di l'animali è à e sementi d'uccelli, ma include ancu alcune verdure cum'è germogli verdi, broccoli o carote.

Ancu se sò animali assai allegri chì amanu cantà, anu spessu una personalità un pocu insicura, dunque si raccomanda di furnisce un spaziu cunfortuosu è spaziosu chì abbia un nidu induve si possanu ritirà quandu ne anu bisognu.

U canariu hè unu di l'acelli i più pupulari à avè in casa, ma duvemu rimarcà chì u clima fretu pò esse un pocu dannosu, postu chì hè un acellu tropicale.

4. Cockatiel

O Nymphicus hollandicus hè un acellu esoticu chì face parte di a famiglia di i cacatua. Hè un animale affettuosu cù i so cumpagni umani, è ancu assai intelligente. U so piumaghju hè colpente, cù toni vibranti è a maiò parte anu un corpu grisgiu o biancu, accumpagnatu da una cresta gialla cum'è a so testa è piccule macchie rossu sottu à l'ochji è u beccu. Hè ideale per avè un cockatiel in un appartamentu.

Sti acelli amanu divertisce si, dunque hè impurtante avè ogni tipu di ghjoculi ch'elli ponu aduprà, cusì facenu. li piace à cantà assai. Durante a ghjurnata li piaci à girandulà liberamente intornu à a casa, ma quandu hè ora di dorme ci vole à teneli in una gabbia cuperta, chì hè abbastanza spaziosa, chì anu assai paura. Per ciò chì tocca à a vostra dieta, hè cumposta principalmente di semi d'uccelli, manghjatoghji, frutti è ligumi.

Senza dubbitu, hè unu di i migliori acelli da addomesticà, soprattuttu per via di a so sucietà è di a so facilità cù a cura di i cockatiels.

5. Innamurati

Agapornis hè cunnisciutu per esse un acellu fidu, sia per u so cumpagnu sia per i so cumpagni umani, hè per quessa chì hè statu ancu datu u nome "inseparabile". hà un parsunalità affettuosa, circhendu sempre à fianc'à voi, sia per ghjucà, cuglitelu o peck a testa, hè un acellu domesticu altamente raccomandatu se avete figlioli in casa.

Tuttavia, ùn hè micca adattu se cercate acelli tranquilli, postu chì i pappagalli sò soprattuttu parlatori è richiedenu una attenzione costante. L'amanti ponu passà per un stadiu "adolescenziale" un pocu problematicu, postu ch'elli tendenu à fussassi constantemente cun voi.

A so dieta hè basata principalmente nantu à e sementi, frutti è ligumi, è hè assolutamente necessariu passà un pocu di tempu à u sole per e vitamine chì offre. L'arricchimentu ambientale, vale à dì fattori chì migliuranu a vita di l'animali, hè particularmente impurtante in stu tippu d'uccelli, chì anu bisognu di ghjoculi d'amore d'amore per divertisce si è socializà per esse più felici.

6. Cacatua

O cacatua hè di l'Australia è di l'Asia. In u mondu animale hè faciule da ricunnosce per via di a so cresta tamanta, di u so beccu tondulu. I so culori sò principalmente: cacatua bianca è grigia. Ciò chì duvete tene à mente quandu adotta una cacatua hè attenzione, dapoi sò acelli assai sucievuli È amanu u cuntattu cù l'omu o altri acelli di a so spezia. Tenite à mente chì se i cacatoghji passanu assai tempu solu, si depressanu.

S’elli si sentenu à l’asgiu, pruvaranu à interagisce, ch’ellu vi morsi cù amore cù u so beccu, imitendu a vostra voce, è ancu appiccicatu nantu à a vostra spalla. Inoltre, sò assai divertenti perchè amassi fischiulà, cantà canzoni è ancu ballà! Hanu solu bisognu di un pocu di ritimu è viderete i so movimenti. In quantu à a so dieta, manghjanu frutti, in particulare pesche, pere, mele, frà altri.

U cacatua hè un acellu raccomandatu per e persone chì anu sperienza cù grandi acelli è per questa ragione ùn hè micca un acellu adattatu cum'è animali per i zitelli. Nè hè un acellu chì duverebbe passà tutta a ghjurnata in gabbia perchè hà bisognu di socializazione è di volu liberu intornu à a casa a maiò parte di a ghjurnata.

Raccomandazioni generali

Prima di aduttà un acellu domesticu, duvemu esse cuscenti chì piccule gabbie ùn sò micca raccomandate è chì, attualmente, parechje associazioni è urganisazione indicanu chì stu tippu di residenza provoca stress è ansietà in questi animali sensibili. Ancu se e gabbie sò necessarie per prutege li di notte o quandu aprimu e finestre, u più cunsigliu hè lascia li volà liberamente. In questu modu, si svilupperanu pienu è seranu assai più felici. Benintesa, se ci sò altri animali domestici o zitelli in casa, hè impurtante esse attenti è assicurà a sicurezza di l'acellu.

In casa, hè megliu à riservà un spaziu per fà un nidu, mette acqua, funtane è una scatula per e necessità, è ancu elementi induve l'acellu pò cullà nantu à e so zampe, vulà è swing. L'eserciziu hè assai impurtante, in più di l'intrattenimentu furnitu da divertimentu è esplorazione di spazii. Tutti issi elementi farà u vostru acellu più felice.

D’altronde, hè impurtante tene contu, quandu si adopra un acellu, s’ellu ùn hè micca una spezia in periculu per ùn cuntribuisce à u so trafficu. Hè megliu circà direttamente i centri di adozione di l'acelli.